Jump to content
psp 276

Климатикът не изстудява

Recommended Posts

Здравейте! Проблемът е обичаен за този сезон. Климатикът не охлажда. Имам колата от тази зима и реално не мога да кажа дали проблема е от скоро. Акордът е 2.0, комби, ръчни скорости. Компресорът не включваше. Днес отидох да го заредя. Оказа се, че няма фреон. Надухме системата до 20 бара с азот. За 10 мин. имаше известна загуба на налягане. Реших обаче, че ще го заредя и ще пробвам колко ще изкара. Напълнихме системата с масло и фреон 525гр. При теста запалих колата, пуснах климатика -  оборотите леко се вдигнаха, съединителя на компресора сработи, перките се включиха, но не започна да духа студено. Двете тръби си останаха с еднаква температура. Високото и ниското налягане не се промениха също по данни на машината за пълнене. Търсих, но не успях да открия този проблем с компресора ли е или нещо друго. Изглежда, че всичко работи, но не изстудява. Моля ако на някого се е случвало да сподели опита си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По това, което описваш, излиза, че компресора не работи, въпреки, че се върти... Да не би да се върти шайбата, но съединителя да не върти компресора?

Един климатикаджия би трябвало да се ориентира...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би се усетило при вкл. притудително с бутончето А/С - ДВГ леко се "спъва".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя залепва към шайбата. Видимо завърта компресора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уви, най-вероятно компресора е за смяна, но това трябва да ти го каже човекът от сервиза, а не ти да гадаеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, psp 276 написа:

Съединителя залепва към шайбата. Видимо завърта компресора.

Разглобява го някой, който знае устройството му и може да опита да го ремонтира, ако е нещо дребно, заседнал клапан, уплътнение... Смяната с някой от моргата е краен вариант...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пуснах темата, защото не съм запознат напълно с това дали компресора като се развали задължително спира да върти или блокира. От отговорите става ясно, че може просто да спре да нагнетява. Вероятно съм за смяна на компресора, така излиза. Чел съм , че задължително трябва да сменя и дехидрататора при смяна на компресор. Ако нещата отиват в тази посока май е по - добре да сменя компресора и да напълня системата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтър дехидратора е консуматив, сменя се доста по-често от компресора :)

Ако не е сменян до сега със сигурност е задръстен! Смени първо него и след това, ако не се оправят нещата търси другаде проблема!

Ако е компресор, според мен няма да завърти въобще!

Не съм компетентен хладилен техник обаче!

Говоря от практика с над 15-тина притежавани автомобила!

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, psp 276 написа:

Пуснах темата, защото не съм запознат напълно с това дали компресора като се развали задължително спира да върти или блокира. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...