Jump to content
beast_hd

Всичко започна с шум в динамото.

Recommended Posts

На 7.06.2023 г. at 16:16, beast_hd написа:

Всипко започна с шум в динамото.Сменихме всичко по него

 

Преди 5 часа, beast_hd написа:

Проблема се оказа в лагерчетата на динамото.

Авторът на темата сам си противоречи и волно или неволно подвежда себе си и коментиращите. Ясен пример, че не винаги може да се разчита на клавиатурна диагностика. Неслучайно написах по-горе, че проблемът няма да се разреши без посещение на грамотен сервиз.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 40 минути, inspektora написа:

Авторът на темата сам си противоречи и волно или неволно подвежда себе си и коментиращите. 

Да, май така стана и спестява доста инфо, например кой/ как откри...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това писах как се проверява шум от лагер на ролка, понеже просто развъртане на ръка не го показва, особено на динамото.

Може и да са го подвели - важното е че се е оправил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 31 минути, ceco_accord написа:

За това писах как се проверява шум от лагер на ролка, понеже просто развъртане на ръка не го показва, особено на динамото.

Може и да са го подвели - важното е че се е оправил.

Така е, не пробва нито едно предложение..., всичките бяха лесно изпълними.

И все пак, при такъв счупен лагер и на ръка би трябвало да се разбере, а каза, че на ръка е проверявал...

Има и друго нещо подвеждащо- каза, че след смяна на лагерите на динамото, се е получил шума и проблем с паленето... Е може ли нов лагер да стане така веднага?

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се въртеше шайбата се чуваше лек шум.Проблема е,че шайбата е по тежка,а са сложили по-малки и евтини лагери и за това е станало така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, inspektora написа:

 

Авторът на темата сам си противоречи и волно или неволно подвежда себе си и коментиращите. Ясен пример, че не винаги може да се разчита на клавиатурна диагностика. Неслучайно написах по-горе, че проблемът няма да се разреши без посещение на грамотен сервиз.

Колега,колата си я оправих без никакъв сервиз.Сам си смених всичко по нея.Ако исках сервиз нямаше да пиша тук.А за подвеждането и мен ме подведоха уж майстори. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, JapCar написа:

Така е, не пробва нито едно предложение..., всичките бяха лесно изпълними.

И все пак, при такъв счупен лагер и на ръка би трябвало да се разбере, а каза, че на ръка е проверявал...

Има и друго нещо подвеждащо- каза, че след смяна на лагерите на динамото, се е получил шума и проблем с паленето... Е може ли нов лагер да стане така веднага?

На ръка почти не се усеща.Писна ми и свалих динамото.Човека като го разглоби и каза от какво е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 49 минути, beast_hd написа:

Проблема е,че шайбата е по тежка,а са сложили по-малки и евтини лагери и за това е станало така.

 

преди 45 минути, beast_hd написа:

Човека като го разглоби и каза от какво е.

 

преди 47 минути, beast_hd написа:

Колега,колата си я оправих без никакъв сервиз.Сам си смених всичко по нея

 

Последно кое е вярно :huh:

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

A бе, оставете човека!

Важното е че с колата вече всичко е наред.

Не шуми, не "запиня" ремъка и даже зарежда акумулатора. :)

Кой с каквото може му е помогнал - най-вече неволята, а и си личи, че не е "бос" технически.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
19 hours ago, beast_hd said:

Здравейте на всички!Проблема се оказа в лагерчетата на динамото.Надявам се да е полезна темата за в бъдеще!Благодаря на всички участвали в нея!Колата е 6 точки😁

20230619_133034.jpg

само не разбрах винаги на топъл и студен двигател ли има проблем с паленето с поставен ремък?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, inspektora написа:

Последно кое е вярно :huh:

Че сам е сменил всичко, но човека е казал, че е лагера..., който е лъскав и изглежда като нов, защото преди това е бил сменен...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, inspektora написа:

 

 

 

Последно кое е вярно :huh:

Динамото го прави един майстор.Ако се смяташ за такъв разбирач и можеш да борави алтернатор,защо не се обади?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, JapCar написа:

Че сам е сменил всичко, но човека е казал, че е лагера..., който е лъскав и изглежда като нов, защото преди това е бил сменен...

Лагера беше на 1 месец,оказа се че не е правилния.Тези са били по-малки,а трябвало по-голями да са.

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

 

Преди 1 час, beast_hd написа:

Ако се смяташ за такъв разбирач и можеш да борави алтернатор,защо не се обади?

Къде видя, че се смятам за разбирач? Посочих ти точно алтернатора и ти препоръчах да се обърнеш към опитен механик (пост #26). Доколкото разбирам, точно това си направил в крайна сметка. Няма нужда да ми благодариш :lol:

Редактирано от inspektora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 57 минути, beast_hd написа:

Лагера беше на 1 месец,оказа се че не е правилния.Тези са били по-малки,а трябвало по-голями да са.

Първо каза, че шум се е появил след смяна на лагерите, което не предполага месец, а веднага или на скоро...

Второ, какво значи по- малък, като различен размер ( вътрешен/външен диаметър) не би могло да пасне, а и точния номер на оригиналния си го пише, защо да се слага различен...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, JapCar написа:

Първо каза, че шум се е появил след смяна на лагерите, което не предполага месец, а веднага или на скоро...

Второ, какво значи по- малък, като различен размер ( вътрешен/външен диаметър) не би могло да пасне, а и точния номер на оригиналния си го пише, защо да се слага различен...?

Хайде ,много здраве на всички!

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да се заключва тази тема, че стана мазало. Полза няма за никой от нея.

  • Харесвам 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...