Jump to content
kongsklide

Делото за разреждането на маслото вече е факт

Recommended Posts

Има нещо гнило,хора се оплакват от цял свят.Мен лично този проблем ме накара да си взема 4-та генерация ,не 5-та,въпреки че и досега 5 ми е на сърце.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен това беше една от причините да избера 4 генерация с атмосферен мотор. Да не говорим, че 1.5 на ЦРВ е просто смешно.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5 турбо е доста по-мощен от 2.0 атмосферен.

По-скоро 2ката не е за тази кола, но пък поне е надежден.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм много доволен от вървежа, дори мога да кажа, че върви поече от 140 коня дизел до 100 км/ч. Нагоре дизела може би е по-добре, защото не трябва да връщаш предавки. Много много добре си набира, а това най-много ме притесняваше в тази кола, защото я взех без да пробвам.

А колкото до 1.5, конете които вади са си от 1.5, а да не говорим колко време ще ги вади ;)  

Не съм карал де, сигурно турбинката надува и върви ама... Правил съм турбина, повече не искам да правя :tooth:

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно си забравил как върви дизелчето. 

340 нютона, са си 340 нютона, особено при 2к обората.

Но пък най-важното е да се чувстваш сигурен и да не мислиш дали ще стигнеш целта, с 2ката такива дерзания няма да имаш.

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Акорд 10 2лт турбо има ли такъв проблем, някой знае ли? Това ще е двигателят за ЦРВто 😎 -250-260кс 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надали ще сложат някога 2.0t в CR-V. 

Софтуерния ъпдейт нали го лекува тоя проблем ?  
По-новите cr-v-та го нямат проблема. 2020+ 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По последна информация май си го има. На крива ракета космоса и пречи :D

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амии в civic X форума американския имаше един, който беше направил 5 теста един след друг на маслото. Караше по спомен с amsoil, да имаше по-голямо количество гориво в маслото, но смазочните му качества си бяха в норма :) Та извода е, карайте с хубаво масло :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, Rakeem написа:

1.5 турбо е доста по-мощен от 2.0 атмосферен.

По-скоро 2ката не е за тази кола, но пък поне е надежден.

 

Може, но не е за двутонни коли. 1.5 турбо става, но за Рено 5 ГТ Турбо например и други подобни малолитражки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи 2.0 със значително по-малко коне и нютони е по-подходящ за двутонен автомобил.

Би ли го обяснил този феномен? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ме извинявате ама като нямате преки впечатления над дадения автомобил с даден двигател, по-добре не ръсете такива бисери :D 
 

Преди 17 часа, Bizzito написа:

По последна информация май си го има. На крива ракета космоса и пречи :D

 

Никъде не намирам инфо да има 2.0turbo в CR-V. 

п.п. Не знам даже защо обсъждаме тия неща като темата е за коренно различно нещо, което също сме обсъждали хиляди пъти. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз говоря за 1.5 турбо, нищо не съм казвал за 2.0 турбо, даже не знаех че има такъв.

Доста инфо изгледах и изчетох за мотора. Щях да вземам такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То какво да й коментираме на темата, надали са много юристите във форума, които ги сърбят пръстите.

Но все пак по проблема.....От Хонда твърдят, че проблемът е в следствие на по-ниската работна температура, при която работи двигателя, което възпрепятства изпаряването на горивото попаднало в маслото.

Ако това е причината, то проблемът е хардуерен и не виждам как би могъл да се разреши софтуерно, каквито са интервенциите към момента.

Не знам как е изградено охлаждането при Хонда, но други марки имат два, независими, кръга на охлаждане, един на блока и един на главата, което позволява на блока да работи при по-висока темп., което може би решава подобни проблеми.

Каквото и да е, чакаме новите генерации на тези двигатели, Хонда не са вчерашни и ще се поправят. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, Bizzito написа:

даже не знаех че има такъв

Има 2.0 турбо, но се монтира на Acura RDX 3-та генерация.

image.thumb.png.66d0af34e835ff7fae5c2fb2da6095ee.png

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това е ясно, ама в ЦР-в няма, няма и да има :) 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...