kongsklide 23 #1 Публикувано 1 Януари, 2023 https://www.classaction.org/news/class-action-alleges-honda-hid-engine-oil-dilution-defect-in-newer-cr-v-civic-accord-models 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VSB 2 #2 Отговорено 22 Февруари, 2023 Има нещо гнило,хора се оплакват от цял свят.Мен лично този проблем ме накара да си взема 4-та генерация ,не 5-та,въпреки че и досега 5 ми е на сърце. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #3 Отговорено 22 Февруари, 2023 И при мен това беше една от причините да избера 4 генерация с атмосферен мотор. Да не говорим, че 1.5 на ЦРВ е просто смешно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 771 #4 Отговорено 22 Февруари, 2023 1.5 турбо е доста по-мощен от 2.0 атмосферен. По-скоро 2ката не е за тази кола, но пък поне е надежден. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #5 Отговорено 22 Февруари, 2023 Аз съм много доволен от вървежа, дори мога да кажа, че върви поече от 140 коня дизел до 100 км/ч. Нагоре дизела може би е по-добре, защото не трябва да връщаш предавки. Много много добре си набира, а това най-много ме притесняваше в тази кола, защото я взех без да пробвам. А колкото до 1.5, конете които вади са си от 1.5, а да не говорим колко време ще ги вади Не съм карал де, сигурно турбинката надува и върви ама... Правил съм турбина, повече не искам да правя 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 771 #6 Отговорено 22 Февруари, 2023 Явно си забравил как върви дизелчето. 340 нютона, са си 340 нютона, особено при 2к обората. Но пък най-важното е да се чувстваш сигурен и да не мислиш дали ще стигнеш целта, с 2ката такива дерзания няма да имаш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #7 Отговорено 22 Февруари, 2023 При Акорд 10 2лт турбо има ли такъв проблем, някой знае ли? Това ще е двигателят за ЦРВто 😎 -250-260кс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #8 Отговорено 22 Февруари, 2023 Надали ще сложат някога 2.0t в CR-V. Софтуерния ъпдейт нали го лекува тоя проблем ? По-новите cr-v-та го нямат проблема. 2020+ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #9 Отговорено 22 Февруари, 2023 По последна информация май си го има. На крива ракета космоса и пречи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #10 Отговорено 23 Февруари, 2023 Амии в civic X форума американския имаше един, който беше направил 5 теста един след друг на маслото. Караше по спомен с amsoil, да имаше по-голямо количество гориво в маслото, но смазочните му качества си бяха в норма Та извода е, карайте с хубаво масло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #11 Отговорено 23 Февруари, 2023 Преди 13 часа, Rakeem написа: 1.5 турбо е доста по-мощен от 2.0 атмосферен. По-скоро 2ката не е за тази кола, но пък поне е надежден. Може, но не е за двутонни коли. 1.5 турбо става, но за Рено 5 ГТ Турбо например и други подобни малолитражки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 771 #12 Отговорено 23 Февруари, 2023 Значи 2.0 със значително по-малко коне и нютони е по-подходящ за двутонен автомобил. Би ли го обяснил този феномен? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #13 Отговорено 23 Февруари, 2023 Ще ме извинявате ама като нямате преки впечатления над дадения автомобил с даден двигател, по-добре не ръсете такива бисери Преди 17 часа, Bizzito написа: По последна информация май си го има. На крива ракета космоса и пречи Никъде не намирам инфо да има 2.0turbo в CR-V. п.п. Не знам даже защо обсъждаме тия неща като темата е за коренно различно нещо, което също сме обсъждали хиляди пъти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #14 Отговорено 23 Февруари, 2023 Аз говоря за 1.5 турбо, нищо не съм казвал за 2.0 турбо, даже не знаех че има такъв. Доста инфо изгледах и изчетох за мотора. Щях да вземам такъв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 771 #15 Отговорено 23 Февруари, 2023 То какво да й коментираме на темата, надали са много юристите във форума, които ги сърбят пръстите. Но все пак по проблема.....От Хонда твърдят, че проблемът е в следствие на по-ниската работна температура, при която работи двигателя, което възпрепятства изпаряването на горивото попаднало в маслото. Ако това е причината, то проблемът е хардуерен и не виждам как би могъл да се разреши софтуерно, каквито са интервенциите към момента. Не знам как е изградено охлаждането при Хонда, но други марки имат два, независими, кръга на охлаждане, един на блока и един на главата, което позволява на блока да работи при по-висока темп., което може би решава подобни проблеми. Каквото и да е, чакаме новите генерации на тези двигатели, Хонда не са вчерашни и ще се поправят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 604 #16 Отговорено 24 Февруари, 2023 Преди 13 часа, Bizzito написа: даже не знаех че има такъв Има 2.0 турбо, но се монтира на Acura RDX 3-та генерация. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #17 Отговорено 24 Февруари, 2023 Да това е ясно, ама в ЦР-в няма, няма и да има Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове