vremeto 4 #1 Публикувано 8 Декември, 2022 (Редактирано) Здравейте фенове на Хонда црв 2. От скоро съм собственик на Хонда и се сблъсках с проблем за който не намерих нищо по темата. Пак е свързано с високи обороти,но при мен се получава следното.Колата си работи нормално, загрява нормално,когато загрее оборотите си падат до 650 оборота ,но по време на движение ако изключа от скорост оборотите се покачват между 1500 и 2000 оборота. С намаляването на скоростта и оборотите падат. Някой може ли да ми каже откъде може да се получава това явление. Хондата е бензин 2.0 150 коня. Редактирано 8 Декември, 2022 от vremeto Добавена информация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #2 Отговорено 8 Декември, 2022 Колата на газ ли е проверявал ли си клапаните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vremeto 4 #3 Отговорено 8 Декември, 2022 Колата е на газ с газов инжекцион, скоро смених газовите инжектори а утре ще регулирам и клапаните пък ще видим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonyyolo 3 #4 Отговорено 8 Декември, 2022 Иди в сервиз, който ремонтира Хонда, да ти оправят дроселовата клапа с компютър и си готов. Аз също имах проблем с оборотите /високи/ и ходих на различни "майстори" ,докато не отидох в Горубляне за 20 мин. и 50 лв.и край . Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 614 #5 Отговорено 8 Декември, 2022 преди 44 минути, vremeto написа: Колата е на газ с газов инжекцион, скоро смених газовите инжектори а утре ще регулирам и клапаните пък ще видим. @fenabg ти е близо. Аз бих се разходил до там вместо да си губя времето със съмнителни майстори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vremeto 4 #6 Отговорено 8 Декември, 2022 Благодаря на всички които ми дадоха някакъв съвет. Като приключа с проблема ще пиша за резултата. Говорих и фена и той ми даде някои съвети ,така че до скоро. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vremeto 4 #7 Отговорено 10 Декември, 2022 По въпроса с моите високи обороти на колата, мисля че проблема е решен. Благодаря на всички които ми дадоха някакъв съвет. Благодаря и на Plamen-CRV за връзката с Фена, който ме насочи какво да правя. Сега колата ми държи около 1000 оборота в случая който съм описал в началото. Проблема е в един клапан за въздух които го затапих и оборотите не се покачват когато колата не е на скорост. Съответно сега трябва да се смени ☹️😂😂😂. Отново благодаря на всички за оказаното съдействие. Поздрави на всички. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 614 #8 Отговорено 10 Декември, 2022 Ако имаше снимка на клапана темата щеше да е полезна на други колеги в бъдеще. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 614 #9 Отговорено 10 Декември, 2022 Качвам снимки на въпросния клапан по молба на колегата @vremeto 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z_chakarov 24 #10 Отговорено 10 Декември, 2022 (Редактирано) HONDA 36281-RTA-003 номера на клапана около 100лв оригинален. Колегата Carpera да си запише,че навсякъде за всеки проблем само едни клапани знае. Номер 13 на снимката. Редактирано 10 Декември, 2022 от z_chakarov 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #11 Отговорено 10 Декември, 2022 (Редактирано) Ако продължава да кара на газ колегата и не провери клапаните,най-малкия проблем ще му е този термо клапан. Редактирано 10 Декември, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vremeto 4 #12 Отговорено 10 Декември, 2022 (Редактирано) Благодаря на колегата chakarov за номера на клапана,имах нужда от него. А всичко друго което ми е предложено е проверено и отремонтирано,за което пак ви благодаря. Отново благодаря и на Plamen-CRV който ми съдейства да кача и снимките,че имах проблем с качването. Поздрави с уважение към всички.👏👏👏 Редактирано 10 Декември, 2022 от vremeto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z_chakarov 24 #13 Отговорено 10 Декември, 2022 преди 35 минути, CARPERA написа: Ако продължава да кара на газ колегата и не провери клапаните,най-малкия проблем ще му е този термо клапан. Симптомите за натегнати клапани са съвсем други.Като станат за реглаж ще ги регулира и толкова.Да няма хвърли мотор ако не ги регулира , че клапана ще му е най-малкия проблем?На 50-60 хиляди отварям за проверка на клапани , като реглаж почти не е необходим.Едната хонда,която е в семейството вече е на 200 хиляди на газ , веднъж само е било необходимо да ги регулирам. Много е важна настройката на газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tany66 7 #14 Отговорено 12 Декември, 2022 Интересно,аз също имам подобни проблеми....но никой не споменава за въпросния клапан!!!!Дросел,та дросел....чистене,настройки и почти никакъв ефект!При превключване на скоростите или изключване оборотите се качват на 1500-2000! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vremeto 4 #15 Отговорено 12 Декември, 2022 Явно аз попаднах на точния майстор. И колегите от форума също ми помогнаха много.😉 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kamen_78 1 #16 Отговорено 14 Декември, 2022 Колеги,не е ли вариант да се пробва с такъв от китайците?:) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yano77 1 #17 Отговорено 15 Декември, 2022 На 8.12.2022 г. at 15:10, tonyyolo написа: Иди в сервиз, който ремонтира Хонда, да ти оправят дроселовата клапа с компютър и си готов. Аз също имах проблем с оборотите /високи/ и ходих на различни "майстори" ,докато не отидох в Горубляне за 20 мин. и 50 лв.и край . Успех! Какво и направиха? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonyyolo 3 #18 Отговорено 22 Декември, 2022 Закачи лаптопа и прави някакви настройки . След 20-ина минути каза , направи проба ,покарай няколко минути /едно кръгче/ и това е . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове