Jump to content

Yano77

Фен
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Yano77

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте, за много години Какви са стойностите на хлабините на клапаните?Мотора е К20А4
  2. Колега какво ти правиха на колата?

  3. Вече не знам какво да си мисля Необходимо ли е някакво обучение на дросела?Извадих един маркуч от един клапан,до 4 цилиндър, който влиза във въздушния филтър и смуче вакум,затапих го и оборотите не играят вече,но стоят високи-1600-700.Всички агрегати от стария мотор прехвърлих на новия,бях разкачил буксите от компа, акумулатор долу,всичко каквото е необходимо за свалянето е направено.Колата е 2003г,десен волан, автомат ако има значение. Когато включа на скорост и държа спирачката,оборотите стават нормални.Вече не знам какво става
  4. Не може да вдигне повече от 5000 оборота на място
  5. Здравейте Изчетох всичко за оборотите,проблема е следния:Колата претърпя смяна на мотор."Новия"мотор беше тестван на донора.Запали лесно при мен,обаче в началото държи 1200-300 оборота,което мисля е нормално и вместо да паднат,започват да играят между 1300-2000,играят постоянно.При диагностика показва 0141 и свети чека.Бяха се измъкнали кабелите на втората сонда и не съм сигурен дали са наредени правилно.Възможно ли е от това да не падат и да не стоят устойчиви оборотите?Има ли някъде схема на кабелите на сондата или от нея не би трябвало да играят?По дросела и въобще всичко е закачено.Нещо от вакуми или въздух?
  6. Да отварям за ремонт или замяна с друг мотор?
  7. Моя мотор е к20А4.Ще стане ли да се замени с к20А3?
  8. Забравих може би важен факт-преди да сменя маслото,бях свалил картера.Освен боклуци разни се забелязваха стружки.Изчистих картера основно,на цедката на vtec също имаше стружки(медни и алуминиеви,тоест червеникави и бели).След няколко припалвания пак свалих картер и с новото масло,на дъното му отново имаше стружки.Не спира да тропа.
  9. Вече са проверени и сменени тези цедки,не е от тях.Видя се,че не качва масло към валовете.Врътнахме при отворен капак, масло хвърля от един отвор под лявото зъбно колело,но назад към валовете няма никой.Смених със синтетика, филтър,датчик за налягане и пак същата работа.Мисля,че дебита на маслото който върви към веригата е голям и не стига до валовете.Вероатно пиша глупости, но вече не знам какво да правя.
  10. Някоя цедка възможно ли е да е проблем?Помпата има ли цедка в картера?Досега е карана с 10w40
  11. Толкова ли са безпроблемни?
  12. Здравейте колеги Мотора се разтропа Малко история-като я взех се чуваше много леко притракване и набедих обтегач на пистов ремък.С течение на време започна да се увеличава,докато онзи ден започна да тропа яко,пътна помощ и в гаража.Смених обтегач, но не.След това смених дефазатор на разпределителния вал,като силно се надявах че е от него.След палене пак тропа.Като отвих капачката на маслото при запален,тропащ мотор,забелязах че при валовете не се качва масло,направо е почти сухо.Долях масло(беше на мин.),запалих и пак не качва. Накъде да се насоча??? Клапани,валове всичко изглежда наред
  13. Благодаря ви колеги Смених приемника и всичко стана от първия път.
  14. Платката и се четат последните цифри и отпред омрон.Колата от която е взета е същата година като моята.Незнам,чувам и двете щраквания на като извадя ключа и не става нищо
×
×
  • Създай нов...