СВЕТЛЮ 0 #1 Публикувано 29 Ноември, 2022 (Редактирано) Колеги, ужас: HRV-то ми е постоянно 4 х 4, явно проблема е диференциалноголям, да не казвам .... отчайващ. /грешката си е моя, че не гледах когато го купувах, чак сега го установих, на подемника, по повод на друг ремонт/ Редактирано 29 Ноември, 2022 от СВЕТЛЮ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet71 123 #2 Отговорено 29 Ноември, 2022 Обаче като скъсаш полуоска, ще можеш на собствен ход да се придвижеш до сервиза а тези без постоянно ще викат репатрак. Значи не си изтеглил късата клечка.👍 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #3 Отговорено 29 Ноември, 2022 И как го разбра на подемника?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
СВЕТЛЮ 0 #4 Отговорено 29 Ноември, 2022 (Редактирано) Преди 1 час, 5 GTT написа: И как го разбра на подемника?! Колата е вдигната във въздуха /на подемник/ колелата не са обременени и са свободни. Завъртваш с ръка предно колело и виждаш, че срещустоящото му задно и то се завъртва чрез кардана. Редактирано 29 Ноември, 2022 от СВЕТЛЮ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #5 Отговорено 29 Ноември, 2022 (Редактирано) Ми това не смяташ ли, че е нормално и във въздуха все едно е на лед и превъртат всички колела?! Редактирано 29 Ноември, 2022 от 5 GTT 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #6 Отговорено 29 Ноември, 2022 Нищо му няма на Харвито. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #7 Отговорено 29 Ноември, 2022 (Редактирано) Велика логика Само, че HR-V и CR-V не са с постоянно 4х4 Редактирано 29 Ноември, 2022 от Drone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #8 Отговорено 29 Ноември, 2022 (Редактирано) ^ Чия логика? Щото и тримата изказали се преди теб имат лееееки отклонения в логиката. Иначе да, при загуба на сцепление винаги боксуват едно предно и едно задно. п.п. При рязко потегляне на един светофар скъсах предна полуоска. Оставащите 1.5км ги минах на едно предно и едно задно колела. Редактирано 29 Ноември, 2022 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #9 Отговорено 30 Ноември, 2022 Ами Логиката е велика, защото първо не е упоменато има ли проблем, няма ли проблем? Второ колегата, който е направил темата не е запознат с устройството на 4х4-то на HR-V. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet71 123 #10 Отговорено 30 Ноември, 2022 Е , в крайна сметка има ли проблем с Харвито на колегата? Нека споделят колегите с инжинерна мисъл . Аз като бивш собственик усетих ,че се е заблуди колегата и се помъчих да отговоря в кръга на шегата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #11 Отговорено 1 Декември, 2022 В крайна сметка, дали има проблем може да се установи само на място. Теоретично, проблем няма, ама ... В още по-крайна сметка, когато питащият научи що е то диференциал и, как работи, и що е то RT-AWD на Хонда, ще разбере, защо при завъртане на предно колело започва да се върти задно. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
СВЕТЛЮ 0 #12 Отговорено 1 Декември, 2022 Г-да напреднали признавам, че моите познания по темата са по-скоро скромни и логично е да задам подобен въпрос... и въпреки всичко, не чух категоричен отговор, но пък разбрах, че ще трчбва да ходя на "диференциално" училище ...по темата. И все пак: теоретически, след като задните се задвижват принудително, защо, при липса на такова, те се завъртват ..... под въздействието на предните? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #13 Отговорено 15 Декември, 2022 Задния ход се предава с масло с висок визкозитет на повдигач ,което е нормално защото няма въртящ момент.На земята е съвсем друго там съпротивлението от маслото е пренебрежимо малко и няма как да се предаде въртящ момент от самото масло без да се задейства помпата.Мнението ми е категорично....така ,че УЖАС ..на Харвито му няма нищо. 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове