rim 20 #1 Публикувано 30 Октомври, 2022 (Редактирано) Здравейте! Имам следният проблем. От време на време при завъртане на контактния ключ да запаля двигателя не се случва нищо след 4- 5 опита успявам да запаля двигателя . Все едно не въртя ключа да запаля. Лампите на таблото си светят без промяна при завъртване на ключа не се чува нищо нито релета нито стартер. Стартера е ревезиран и са сменени четки, бендикс,втулки и превключвател. Не го прави проблема винаги и се страхувам да не остана накрая някъде. Случайно някой да се е сблъсквал с подобен проблем? Редактирано 30 Октомври, 2022 от rim Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #2 Отговорено 30 Октомври, 2022 Може да ти е тръгнал клемореда. Ако се окаже той, най-вероятно скоро може да правиш и патрона. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rim 20 #3 Отговорено 31 Октомври, 2022 Защо и патрона? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #4 Отговорено 31 Октомври, 2022 Ми защото, след 15-на години употреба, пластините им се предават и се налага да се сменят. Играх го това и благодарение на колегата @docev, (специални благодарности) оправих проблема, бързо, качествено и евтино. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rim 20 #5 Отговорено 31 Октомври, 2022 Благодаря за отговора! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rim 20 #6 Отговорено 11 Януари, 2023 Здравейте! След смяна на клеморед , профилактика на стартера проблема с паленето продължава да се появява. Мисля че открих причината: Автоматичната скоростна кутия не позволява запалване когато лоста е поставен на степен различна от P илиN.Явно при мен не винаги отчита че е на P и затова не иска да завърти стартера. Когато дам лоста в позиция за задна скорост и после го върна на паркинг колата запалва. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и как е бил решен? 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 87 #7 Отговорено 21 Януари, 2023 (Редактирано) @rim На прав път си, имаше подобна тема във форума. Оказа се един датчик или ключе, не помня точно, около скоростния лост. Редактирано 21 Януари, 2023 от tanas4o_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pdimitrof 1 #8 Отговорено 8 Март, 2023 Здравейте колеги, за да не пускам нова тема, ще питам в тази защото проблема ми е също в паленето. От около месец имам цр-в 3 дизел 2008 г., при стартиране на двигателя много често запалването не става от първият път - изпуска. Струва ми се, че малко повече от необходимото трябва да се задържи ключа за да запали / около 3,4 или 5 сек./ Вторият път винаги е сполучлив. Това не го прави всеки път, но е често. Та се питам в мене ли е грешката, в колата ли нещо, или е нормално. Има друг дизел по стар, но само при завъртане на ключа е запалила независимо от времето. Ако някой има идеи, моля да сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shopa 59 #9 Отговорено 10 Март, 2023 (Редактирано) Замери подгревните свещи дали всички работят! Карам същата и си палят дори при студено време на 1, 2 секунди! Не е като бензинка, както казват "на четвърт"- дизела си е по тромав при палене! Усещаш ли при завъртане на ключа по-тромаво да върти? /стартера да иска профилактика/. По-сериозните неизправности /недай боже/ отиват към дюзи! Въздух в системата- вече почнах да гадая! Редактирано 10 Март, 2023 от shopa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pdimitrof 1 #10 Отговорено 10 Март, 2023 (Редактирано) Мерси колега за съветите ! Идната седмица ще сменям гофрираният маркуч на въздушния филтър, който е увит с тиксо / временно / и тогава ще ги накарам да прегледат тези неща и ако се открие нещо ще пиша. Иначе в Германия при -7 и в БГ при + 15 си пали по описаният начин. Редактирано 10 Март, 2023 от pdimitrof Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pdimitrof 1 #11 Отговорено 23 Март, 2023 Здравейте колеги, след изгорено около резервоар и половина дизелово гориво MaxxMotion, всичко си дойде на местото. Пали без никакъв проблем. За мене лично / без да се натрапвам на никого / това гориво е най-читавото в БГ. От прочетените негативи за него, мога да кажа, че нищо не е вярно. Заслужава си всяка една стотинка. Единствената забележка е, че с него нямам заявената икономия. Но това може да се дължи на стила ми на шофиране. Не ползвам никакви добавки. Поздрави. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове