Jump to content
Markony

Пазете се от фейслифтовите Акорди - R20A3

Recommended Posts

Да, моята е фейс. Едното бутало е моето и почистено, а другото е ново. Сегментите с трите части  са от преди фейса, а с двете, са на моята кола.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5.12.2024 г. at 21:25, simo vtecman написа:

И обещаните снимки:

Сегментите са от модела 2009-2011,предполагам, че и буталата. 

20241205_192410.jpg

20241205_192402.jpg

20241205_192350.jpg

Привет, колега!!! Събра ли мотора? Имаш вече впечатления относно разхода на масло?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не още, събрах долната част на мотора и от другата седмица, мисля да си взема отпуска, за да го свърша, възможно най бързо. 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес стигнах до ту:

 

После  напълних антифриз  и масло в  ск.кутия  и пробвах да я запаля, но уви. 

Излизат грешка  TSA,check engine и още нещо. Странното е, че моята HDS не се свързва с екуто, както и още две програми (Делфи и аутел) не успяха да се свържат. И не иска да запали...

Дайте някакви идеи. 

20250218_155548.jpg

20250218_155555.jpg

20250218_155548.jpg

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещи и бобини няма ли да слагаш или снимката е преди да си ги сложил, щото аз преди месец гледах свещите и после не искаше да запали до като не се сетих, че съм забравил буксите да закача.

Най вероятно нещо не е закачено (най вероятно ЕКУ, маса към него или бушоните в коша).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата е дебела, щом HDS-a не се свързва с ЕКУ-то. Първо провери предпазителите и огледай за незакачена букса и после търси проблема в ЕКУ-то..

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, Митко Йотов написа:

Свещи и бобини няма ли да слагаш или снимката е преди да си ги сложил, щото аз преди месец гледах свещите и после не искаше да запали до като не се сетих, че съм забравил буксите да закача.

Най вероятно нещо не е закачено (най вероятно ЕКУ, маса към него или бушоните в коша).

Сложил съм, просто направих снимката преди това. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще проверя, дано се получи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да започна да я разглабам, бях извадил бушона на бензиновата помпа  и  съм изключил. Все пак бяха минали 4 месеца. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навъртях  около 40 км  и за сега работи добре  ,карал съм я по лекичко, не съм минавал 3000 оборота. 

Утре ще я покарам още. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да и навъртя 1000км и да го сменям. Спрял съм се на Ravenol ECS 0w20 .

Как го виждате за R20A3 ?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. 

Да актуализирам малко поста. 

След изминати 4000 км  от ремонта, маслото си седи на макс ,вярно е, че първото масло го  махнах на  1000 км и сегашното на  3000  км , но нивото не падало, поне за сега. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със какво масло си в момента ,че беше споменал че  минаваш на Ravenol ECS 0W20 след 3000 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

питам понеже и аз съм решил да мина на Ravenol ECS 0W20 от Ravenol DXG 5W30.Как се държи машината със 0W20

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това сипах. Преди него бях с един Ravenol 5W20,който ми препоръча колегата @dandilov.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

@simo vtecman А защо си го сменил само на 3 хил. км.?

 

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не знам, просто бях решил така да направя, първо едно на 1000,после на 3000 и това на нормален пробег. 

Да си намирам работа 😁😀😄.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а защо ECS, като EFS е само 50 цента на литър по-скъпо и покрива повече спецификации? Питам защото Хонда маслото, което ползвах и се произвежда в щатите изчезна от ато24 и се колебая между EFS 0W-20 и HONDA 0W-20 TYPE 2.0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...