toniam 52 #1 Публикувано 29 Юли, 2022 (Редактирано) Здравейте, колеги! Вчера за втори път правих реглаж на клапани. 35000 от първия реглаж (тогава колата беше на 135000 км). Карам основно на газ. Първия път, когато ги направих майстора ми каза да дойда след 45000 км. Аз отидох след 35000 и изпускателните се бяха натегнали яко.Следващия път ще отида след 30000 км. Мисълта ми е да внимавате за тези неща. Тук в Испания газта е читава и въпреки това може да стане мяу.Филтрите на газовата ги сменям на 20000 км и ги вадя бели (все едно, че сега съм ги сложил). В България преди 10 години направихме проба с един приятел -сложих нови филтри, отидох заредих и се върнах в сервиза.Като отворихме филтрите-вътре графит мазен все едно, че си стъргал молив. Отвратително! Мисълта ми е регулирайте си клапаните на 20-25 хиляди за да не ви болят главите. Забравих да спомена,че минавам около 35000 на година. Хайде, със здраве! Редактирано 29 Юли, 2022 от toniam Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nicholson 15 #2 Отговорено 29 Юли, 2022 За да НЕ стане мяу само на бензин! 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #3 Отговорено 30 Юли, 2022 Quote Мисълта ми е регулирайте си клапаните на 20-25 хиляди за да не ви болят главите. Точно така не ходи повече при този майстор,ако го слушаш следва ремонт на глава ,на газ се проверяват на 20-25хил км. Толкова пъти е повтаряно тук в форума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #4 Отговорено 30 Юли, 2022 Пропуснал съм го този момент Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 158 #5 Отговорено 30 Юли, 2022 Колега Carpera спри се малко, стига си писал за щяло и не щяло. За човека, който е писал колегата @toniam е един от най-добрите механици в Испания. Щом не трябва да ходи при него, при кого да отиде, може би при теб . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #6 Отговорено 30 Юли, 2022 (Редактирано) Най-добрия механик а на 45 хил км ще регулира клапани,като на 35 хил км са зверски натегнати. Това ако е майстор,престави си какви ще са на 45 хил км клапаните. Колега @simo vtecman пропусна да прочетяш че на 35 хил са били много зле клапаните ,или просто да напишеш нещо в темата. Редактирано 30 Юли, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 158 #7 Отговорено 30 Юли, 2022 И това го прави лош механик,стига вече си писал едно и също, моля те. Познавам го лично и ти гарантирам, че е много добър. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #8 Отговорено 30 Юли, 2022 (Редактирано) Spoiler Значи механик койти ти регулира клапаните на газ на 45 хил км когато ще са тотално затегнали ,гаранция че ако продължава така ще прави после глава,е много добър.Може би това е целта,да си отворим още работа и да направим клиент за повече. Интересно как на бялото чено казваш,ама той е много добър. Редактирано 30 Юли, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6100 #9 Отговорено 30 Юли, 2022 Ако е добър, значи има достатъчно работа и приходи, за да си отваря още и съсипва реномето си. Пробег в км е ориентировъчен - режим и моточасове са важни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #10 Отговорено 30 Юли, 2022 преди 16 минути, ceco_accord написа: Ако е добър, значи има достатъчно работа и приходи, за да си отваря още и съсипва реномето си. Пробег в км е ориентировъчен - режим и моточасове са важни. Режима е често в "лютеницата" 😂🤣! Чак моточасове не съм смятал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6100 #11 Отговорено 30 Юли, 2022 Амии, съкрати периода до следващото отваряне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #12 Отговорено 30 Юли, 2022 Цецо, ако си прочел поста ми-точно това казвам, че смятам да направя😉 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6100 #13 Отговорено 30 Юли, 2022 Да, това го видях още в първия пост. Важно е да си запишеш хлабините, както и да видиш колко резба е останала за реглаж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #14 Отговорено 30 Юли, 2022 Точно това го попитах и аз за да знам дали да не се ориентирам към продажба, но ми каза, че има още много мегдан. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niakoi 43 #15 Отговорено 1 Август, 2022 А дали има значение за клапаните, как е настроена газовата? Щото все си мисля, че е доста важно! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6100 #16 Отговорено 1 Август, 2022 И как трябва да е настроена? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #17 Отговорено 2 Август, 2022 Чувал съм, че ако газовото е настроена да е икономично по - бързо натяга клапаните. Но дали е така не съм обсъждал с газаджии. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #18 Отговорено 2 Август, 2022 Ами не е настроена икономично-настроена е според моя стил на каране, който съвсем не е икономичен🤣🤣🥲🥲 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #19 Отговорено 2 Август, 2022 @toniam От това което си написал до тук не мисля, че имаш някакъв проблем. Просто трябва да си съкратиш пробега на който си правиш реглаж, за да няма някоя неприятна изненада Аз от година и нещо имам колата. Едва сега направих 10 к. км. При покупката ми се наложи да отварям двигател и поръчах да ми напаснат и леглата на клапаните. Сложих и газ. При слагането на газовото клапаните бяха наред. Сега при смяната на маслото ги накарах да направят пак регулярен реглаж, макар, че преди 8 к. км. са проверявани. Момчетата казаха, че са били леко натегнати, което било нормално след като са напасвани леглата. Следващ реглаж мисля да направя след 20000 к. Ако има някакъв проблем ще го съкратя. Ако всичко ОК, ще го оставя на 20 к. Предполагам, че има много фактори, които оказват влияние и един от тях е стила на карането, горивото, настройка на газовото. Сигурно има и още 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6100 #20 Отговорено 2 Август, 2022 Off Topic Тук газта е "левче - кефче" - отвивайте бурмите, да вървят на воля тея Bi-Fuel engines. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #21 Отговорено 2 Август, 2022 По принцип има ли значение дали са настроени на горната граница, това няма ли да удължи малко интервала ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 251 #22 Отговорено 2 Август, 2022 Ако се оставят на 0,5 е най-добре, тогава ще се регулират на 70 - 80 хил. км. . И сериозно, няма проблем да е на горната граница, но не повече. Ще потракват пък и работното им положение няма да е оптимално, т.е. няма да отварят достатъчно от което пак следват проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #23 Отговорено 2 Август, 2022 Преди 1 час, Г.Писаров написа: @toniam От това което си написал до тук не мисля, че имаш някакъв проблем. Просто трябва да си съкратиш пробега на който си правиш реглаж, за да няма някоя неприятна изненада Аз от година и нещо имам колата. Едва сега направих 10 к. км. При покупката ми се наложи да отварям двигател и поръчах да ми напаснат и леглата на клапаните. Сложих и газ. При слагането на газовото клапаните бяха наред. Сега при смяната на маслото ги накарах да направят пак регулярен реглаж, макар, че преди 8 к. км. са проверявани. Момчетата казаха, че са били леко натегнати, което било нормално след като са напасвани леглата. Следващ реглаж мисля да направя след 20000 к. Ако има някакъв проблем ще го съкратя. Ако всичко ОК, ще го оставя на 20 к. Предполагам, че има много фактори, които оказват влияние и един от тях е стила на карането, горивото, настройка на газовото. Сигурно има и оощоо Следващия път отивам на 25000 и ако пак са много натегнати на 20000 и т. н. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #24 Отговорено 2 Август, 2022 Току-що, toniam написа: Следващия път отивам на 25000 и ако пак са много натегнати на 20000 и т. н. И не съм казал, че имам проблем. Просто казах, че отидох след 35000,но явно е много. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niakoi 43 #25 Отговорено 2 Август, 2022 Преди 6 часа, Г.Писаров написа: Чувал съм, че ако газовото е настроена да е икономично по - бързо натяга клапаните. Но дали е така не съм обсъждал с газаджии. И аз така съм чувал, затова попитах. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове