Jump to content
milbor2

теч на масло и малък дисплей проблем

Recommended Posts

Здравйете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, имам проблем с теч на масло, но  не знам откъде / прилагам снимки  малко/ .От  това което виджам  , май тече от масления филтър /  марка Mahle OC617 /  , възмжоно ли е да не е дозавит или да е от уплътнението на филтъра.  Доливам масло около 1,5 л на 10 000 км. Горе около  изпускателния колектор пак има малко петно - предполагам гарнитура.  Преди e карано с  5W40  Castrol , сега сложих  Ravenol 5W30. Моля за съвети къде да търся проблема, другия месец ще сменям масло и филтри, да заложа на друг филтър и масло или...... също ще регулирам и клапани ,  възможно ли е при  реглажа да се подменят гумичките на клапаните или трябва да се сваля още нещо , защото така и така ще се отваря поне и тях да сменя.

Относно малкия дисплей вече ми се появи проблема със прекъсването на дисплея, питането ми е как да се свали платката за да се достигне до пиновете.

IMG_20220605_142314.jpg

IMG_20220129_140813.jpg

IMG_20220129_140837.jpg

IMG_20220605_142622.jpg

IMG_20220605_142706.jpg

IMG_20220605_144731.jpg

IMG_20220605_144736.jpg

IMG_20220605_144744.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теча е от масленият охладител,има о пръстен към блока.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя дисплей го излъгах без да свалям платката т.е. без да разпоявам 1000 крачета. Нагрях с поялник пиновете на входящата букса. Реално там е проблема на тоя дисплей.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, bogomildimov написа:

Моя дисплей го излъгах без да свалям платката т.е. без да разпоявам 1000 крачета. Нагрях с поялник пиновете на входящата букса. Реално там е проблема на тоя дисплей.

може ли снимка къде се намира и part № за да го купя - това ли е или друго

E__1301.gif

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, bogomildimov написа:

Моя дисплей го излъгах без да свалям платката т.е. без да разпоявам 1000 крачета. Нагрях с поялник пиновете на входящата букса. Реално там е проблема на тоя дисплей.

колко време държа поялника върху всеки пин - горе долу

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва се се внимава! Задържах го една идея преди да се разтопи пластмасата в основата на крачетата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно този е

91316-PE7-730

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених го и пак същото.Проблема  е другаде.

Възможно ли е масления филтър да е е дозатегнат, понеже целия е в масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да са му прищипъли  уплътнението при завиване или изобщо да не са го сложили, не казвам, че е това но всичко е възможно, от там масло няма как да тече ако филтъра е с уплътнение и е затегнат. Смени филтъра с нов без да точиш маслото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам че на масления пише китай всичко е възможно.

Виж темата за маслените филтри и повече не взимай китайско Mahle.

Вече е писано че се къса уплътнението му,представям се каквъв боклук е вътре.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега загледах филтъра.....абсолютно същия се разлепи уплътнението още в кутията.Огледайте го .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CARPERA

Вътре китайският Mahle e перфектен! Проблемът му е само отвън - уплътнението ( О-пръстенът) към фланеца на двигателя.

https://forums.hondabg.com/topic/113109-маслени-филтри/?do=findComment&comment=1057625592

Евентуално това може да е и проблемът при колегата. Нека той да каже.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно уплътнението както се вижда и тук  е сдало багажа,по напред в темата за филтрите имаше скъсано  такова.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...