zlobar4e 116 #1 Публикувано 5 Май, 2022 Та проблема е следния. От както сложих летните гуми се появи едно доста неприятно тропане и вибриране във волана отпред в ляво . Усеща се най-вече в диапазона 45-65 км/ч, на 3 или 4 скорост,най вече на 4 с малко под 60. Тогава е най-осезаемо и се чува и усеща все едно джантата е квадратна. Когато я пусна по надолнище на скорост без газ няма проблем, в момента в който подам и микронче газ и почва да хлопа, пусна ли газта и спира. Същото е и на равното, засиля ли я и да я пусна без газ няма проблем, сложа ли си крака на газта дори и леко и почва да тропа. Въртях гуми и джанти, балансирах наново, менках предни със задни разлика няма. Залягах отдолу напъвах полуоски шарнири и прочие, нищо не мърда, има само известен луфт в дясната (пасажерска) полуоска. Къде да диря мизерника? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #2 Отговорено 5 Май, 2022 С зимните гуми е нямало такава вибрация така ли ,караш с едни и същи джанти. Ако върнеш зимните и изчезне това,сам си направи извода от какво е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #3 Отговорено 16 Май, 2022 Извода е вътрешното каренце😉 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #4 Отговорено 16 Май, 2022 Мм да .какво направи ново или втора употреба? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #5 Отговорено 17 Май, 2022 Преди 7 часа, dragob написа: Мм да .какво направи ново или втора употреба? По съвет на @fenabgтърся втора употреба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #6 Отговорено 17 Май, 2022 Преди време и аз имах точно такива проблеми и решението беше полуоска втора употреба.преди 3 години май беше някъде 40 лева май дадох за цялата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #7 Отговорено 23 Май, 2022 (Редактирано) И така намерих си полуоска втора ръка с все външното каре и лагерчетата на вътрешното. Обаче с пича изглежда не се доразбрахме както трябва, и ми я прати без чашката на вътрешното каре. Това проблем ли е? Защото "по принцип те се разбиват само лагречетата, чашката може и да не я сменяш", цитирам дословно. Да си търся ли и чашка за карето да сменя и нея? Редактирано 23 Май, 2022 от zlobar4e Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #8 Отговорено 23 Май, 2022 Вътре каналите ако не са замазани и заоблени би трябвало да е добре и с твоята камбанка(чашка). Но сигурно ли е че това коеето си купил не е по-зле от твоя трипод с лагерите? При мен се получи точно това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #9 Отговорено 23 Май, 2022 Преди 1 час, krasimir_01 написа: Но сигурно ли е че това коеето си купил не е по-зле от твоя трипод с лагерите? " До последно си беше добре, нищо му нямаше!" Рече и отсече продавача 😁. Освен да си стискам палци сам на себе си. А и се сетих, че имам една къса полуоска от друг сивик, която също е комплект с лагерите. Тоест имам с какво да пробвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 357 #10 Отговорено 1 Юни, 2022 (Редактирано) Колега, луфта на дясната полуоска радиален ли беше (по посока на въртене на полуоската)? Вътрешното каре от същата страна ли беше дало фира? С "новата" полуоска луфта изчезна ли? При мен лявата полуоска си има бая луфт, може би 1см. Знам, че луфта се наслагва по цялата кинематична схема > кутия, диференциал, каре, но все пак ми се вижда бая. На място при маневриране напред-назад се чува едно метално изчукване точно от там, като от обиране на луфт. Редактирано 1 Юни, 2022 от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #11 Отговорено 2 Юни, 2022 (Редактирано) Да.Като я вдигнах първия път след като я купих, ми направи впечатление, че има много голям луфт в каретата. И да има го същото въпросно чукане в кутията. Редактирано 2 Юни, 2022 от kvd74 Не цитирайте предходно мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове