Jump to content
Марто88мвр

Проблем с работата на двигателя

Recommended Posts

Здравейте хондаджии имам следния проблем,моля помагайте.

Притежавам хонда цр-в 1 2000кубика 147к.с.

При студено време пали работи без проблем,на дълги разстояния върви и няма ядове,но вляза ли в градски условия, светофари,кръстовища,губи мощност,няма обороти и спира да върви,гърми в ауспуха,като я оставя да изстине,около час работи без проблем,от една седмица обикалям по майстори и нищо,обслужена ремъци,ролки,всичко,нова оборудвана глава,кабели,свещи,палец,капачка на делко сменени,ламбда сонда сменена(само една е),стъпково моторче сменено,тпс датчик с нов дросел сменен,отрязан катализатор,след ремонта автомобила започна да дава по около литър масло на 1000километра разход,моля за помощ,за да оправя проблема, благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сети ли се от всичките тези майстори да регулира клапаните.

След какъв ремонт харчи това масло,това с литър масло на 1000 км не е никакъв ремонт,а някой си е оставил ръцете.

Колата на газ ли се кара.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"след ремонта автомобила започна да дава по около литър масло на 1000километра разход " ??? 

А преди ремонта колко даваше разход ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 47 минути, CARPERA написа:

Някой сети ли се от всичките тези майстори да регулира клапаните.

След какъв ремонт харчи това масло,това с литър масло на 1000 км не е никакъв ремонт,а някой си е оставил ръцете.

Колата на газ ли се кара.

Ремонт на главата защото изгори клапан,биелни лагери,сигменти,легла на клапаните,клапани,шлаиф на главата,нова гарнитура,тапа на капака,нови гумички и болтове.кара се на предимно на газ,на бензин само докато загрее и обърне на газ,но проблема е и на газ и на бензин

Редактирано от Марто88мвр

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От майсторите е 100%!!!

Като гледам как е сменяно всичко "на абордаж"... Мани, мани...

Най-вероятно са разменили гумичките на клапаните (всмукателни - изпускателни). Или пък са запушили нещо по В-тека. Това е по-малкият проблем.

По-големият е да са ти н@ср@ли мотора, механично например. Надрани цилиндри, или да са объркали нещо при сглобяването.

Много ми мирише на "някой си е оставил ръцете"!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Или пък са запушили нещо по В-тека.

Първа генерация няма в-тек.

100%е осрал майстора нещо,пишеш сегменти значи и маслообирателните е сменил ли не знаеш.

Гумичките на клапаните какво марка е сложил,ако е нещо там от магазина не става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам на идея какви сигменти и гумички е сложил,ако въобще е сменявал нещо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Нямам на идея

 Ето тук стават най-големите грешки,и майсторски произвол,резултата го виждаш сам.

Какво казва въпросния майстор за този харч на масло,с какво масло си.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои са майсторите, ако не е тайна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казва че всичко е направил правилно и почва да казва спукано бутало и незнам какво още като оправдание. Нормално ли е след ремонта ангренажния ремък да е хлабав отгоре над ролките на разпределителните валове и като го натискаш да потъва.има ли вариант да е превъртял зъб на ремъка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оле, мале!

Тоя дето те е пуснал да си караш колата с хлабав ремък му е "голема хлабината в главата"!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова има оптяжна ролка там при ремъка да не е така хлабав.

Намери някой да оправи тези бакии,този майстор заклужава само сопи в гърба.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази снимка може да ти помогне  да разбереш какви ги е надробил майстора.

746581126_.thumb.png.7d9cb5fdf5a23a6f035a16adab935127.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що пишете че майстора му е осрал мотора, без да го познавате? То Хондата може да е била скраб и преди това. После относно частите - защо му е на човека да знае каква марка са, нали затова е отишъл и си е платил. Относно проблема - опитай с презацепване на ангр. ремък, има голяма вероятност да ти е от там проблема. После има едни правила за разработка на мотора след ремонт - масло за разработката, интервал за смяна, обороти.....

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Що пишете че майстора му е осрал мотора, без да го познавате?

При толкова охлабен ремък едва ли си е свършил работата както трябва.

@Марто88мвр

Първо там оправи както трябва да е, после пиши какво е положението.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, Richard написа:

Що пишете че майстора му е осрал мотора, ? 

Относно проблема - опитай с презацепване на ангр. ремък.

После има едни правила за разработка на мотора след ремонт ..

"щото  при разход на масло 1 л. на 10000 км.  преди ремонта и 9-10 литра след ремонта, двигателя си е направо осран.

Презацепването на ремъка как ще спре разхода на масло, според теб?

Какво толкова ще му разработва, като цилиндрите са си разработени, сменени са само сегменти а не бутала + сегменти и разстъргване на блока на ремонтен размер.

Като му гледам и ремъка, майстора направо си е оставил ръцете с този ремонт.  Най вероятно е запретнал някой маслен сегмент, при вкарването на буталата в цилиндрите.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега първо си оправи ремъка,  после си примери компресията, ако сте я мерили, дай резултати. Ще се опитам да ти помогна, разбира се ако майстора не е прецакал нещо.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И много важно, марка на използваните части, най-вече марка на гумичките.

Редактирано от kvd74
Не цитирайте предходно мнение.
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес майстора съм аз и ето какво сътворих и открих:клапани регулирани от мен 0.20 всмукателни и 0.25 изпускателни(малко по големи хлабини) за всеки случай,но по интересното е разлика в центровката:

 

 

 

 

IMG_20220411_112423.jpg

IMG_20220411_112131.jpg

IMG_20220411_112106.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение че това са стойностите на клапаните  по ръководство.

image_587147.thumb.jpg.7b5888259409a6023b14afff324be135.jpg

Тези които си ги направил са извън границите.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Марто88мвр написа:

по интересното е разлика в центровката:

Както писах- свалете ремъка и го поставете отново, най вероятно не е зацепен правилно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драсни два-три реда, като имаш някакво развитие по проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...