Марто88мвр 0 #1 Публикувано 9 Април, 2022 Здравейте хондаджии имам следния проблем,моля помагайте. Притежавам хонда цр-в 1 2000кубика 147к.с. При студено време пали работи без проблем,на дълги разстояния върви и няма ядове,но вляза ли в градски условия, светофари,кръстовища,губи мощност,няма обороти и спира да върви,гърми в ауспуха,като я оставя да изстине,около час работи без проблем,от една седмица обикалям по майстори и нищо,обслужена ремъци,ролки,всичко,нова оборудвана глава,кабели,свещи,палец,капачка на делко сменени,ламбда сонда сменена(само една е),стъпково моторче сменено,тпс датчик с нов дросел сменен,отрязан катализатор,след ремонта автомобила започна да дава по около литър масло на 1000километра разход,моля за помощ,за да оправя проблема, благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1553 #2 Отговорено 9 Април, 2022 (Редактирано) Някой сети ли се от всичките тези майстори да регулира клапаните. След какъв ремонт харчи това масло,това с литър масло на 1000 км не е никакъв ремонт,а някой си е оставил ръцете. Колата на газ ли се кара. Редактирано 9 Април, 2022 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
G_S_H 15 #3 Отговорено 9 Април, 2022 "след ремонта автомобила започна да дава по около литър масло на 1000километра разход " ??? А преди ремонта колко даваше разход ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Марто88мвр 0 #4 Отговорено 9 Април, 2022 Около литър на 10к Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Марто88мвр 0 #5 Отговорено 9 Април, 2022 (Редактирано) преди 47 минути, CARPERA написа: Някой сети ли се от всичките тези майстори да регулира клапаните. След какъв ремонт харчи това масло,това с литър масло на 1000 км не е никакъв ремонт,а някой си е оставил ръцете. Колата на газ ли се кара. Ремонт на главата защото изгори клапан,биелни лагери,сигменти,легла на клапаните,клапани,шлаиф на главата,нова гарнитура,тапа на капака,нови гумички и болтове.кара се на предимно на газ,на бензин само докато загрее и обърне на газ,но проблема е и на газ и на бензин Редактирано 9 Април, 2022 от Марто88мвр Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #6 Отговорено 9 Април, 2022 От майсторите е 100%!!! Като гледам как е сменяно всичко "на абордаж"... Мани, мани... Най-вероятно са разменили гумичките на клапаните (всмукателни - изпускателни). Или пък са запушили нещо по В-тека. Това е по-малкият проблем. По-големият е да са ти н@ср@ли мотора, механично например. Надрани цилиндри, или да са объркали нещо при сглобяването. Много ми мирише на "някой си е оставил ръцете"! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1553 #7 Отговорено 9 Април, 2022 Quote Или пък са запушили нещо по В-тека. Първа генерация няма в-тек. 100%е осрал майстора нещо,пишеш сегменти значи и маслообирателните е сменил ли не знаеш. Гумичките на клапаните какво марка е сложил,ако е нещо там от магазина не става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Марто88мвр 0 #8 Отговорено 9 Април, 2022 Нямам на идея какви сигменти и гумички е сложил,ако въобще е сменявал нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1553 #9 Отговорено 9 Април, 2022 Quote Нямам на идея Ето тук стават най-големите грешки,и майсторски произвол,резултата го виждаш сам. Какво казва въпросния майстор за този харч на масло,с какво масло си. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #10 Отговорено 9 Април, 2022 Кои са майсторите, ако не е тайна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Марто88мвр 0 #11 Отговорено 9 Април, 2022 Казва че всичко е направил правилно и почва да казва спукано бутало и незнам какво още като оправдание. Нормално ли е след ремонта ангренажния ремък да е хлабав отгоре над ролките на разпределителните валове и като го натискаш да потъва.има ли вариант да е превъртял зъб на ремъка video-02876e7bf394d04c01fb0d87191eed56-V.mp4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6121 #12 Отговорено 9 Април, 2022 Оле, мале! Тоя дето те е пуснал да си караш колата с хлабав ремък му е "голема хлабината в главата"! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1553 #13 Отговорено 9 Април, 2022 (Редактирано) Затова има оптяжна ролка там при ремъка да не е така хлабав. Намери някой да оправи тези бакии,този майстор заклужава само сопи в гърба. Редактирано 9 Април, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1553 #14 Отговорено 10 Април, 2022 Тази снимка може да ти помогне да разбереш какви ги е надробил майстора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Марто88мвр 0 #15 Отговорено 10 Април, 2022 Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richard 41 #16 Отговорено 10 Април, 2022 Що пишете че майстора му е осрал мотора, без да го познавате? То Хондата може да е била скраб и преди това. После относно частите - защо му е на човека да знае каква марка са, нали затова е отишъл и си е платил. Относно проблема - опитай с презацепване на ангр. ремък, има голяма вероятност да ти е от там проблема. После има едни правила за разработка на мотора след ремонт - масло за разработката, интервал за смяна, обороти..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Марто88мвр 0 #17 Отговорено 10 Април, 2022 Ок ще пробвам да видим какво ще стане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1553 #18 Отговорено 10 Април, 2022 (Редактирано) Quote Що пишете че майстора му е осрал мотора, без да го познавате? При толкова охлабен ремък едва ли си е свършил работата както трябва. @Марто88мвр Първо там оправи както трябва да е, после пиши какво е положението. Редактирано 10 Април, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #19 Отговорено 10 Април, 2022 преди 36 минути, Richard написа: Що пишете че майстора му е осрал мотора, ? Относно проблема - опитай с презацепване на ангр. ремък. После има едни правила за разработка на мотора след ремонт .. "щото при разход на масло 1 л. на 10000 км. преди ремонта и 9-10 литра след ремонта, двигателя си е направо осран. Презацепването на ремъка как ще спре разхода на масло, според теб? Какво толкова ще му разработва, като цилиндрите са си разработени, сменени са само сегменти а не бутала + сегменти и разстъргване на блока на ремонтен размер. Като му гледам и ремъка, майстора направо си е оставил ръцете с този ремонт. Най вероятно е запретнал някой маслен сегмент, при вкарването на буталата в цилиндрите. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D-D 33 #20 Отговорено 10 Април, 2022 Колега първо си оправи ремъка, после си примери компресията, ако сте я мерили, дай резултати. Ще се опитам да ти помогна, разбира се ако майстора не е прецакал нещо. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Марто88мвр 0 #21 Отговорено 10 Април, 2022 Ок D-D като имам резултати ще ти пиша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D-D 33 #22 Отговорено 10 Април, 2022 (Редактирано) И много важно, марка на използваните части, най-вече марка на гумичките. Редактирано 10 Април, 2022 от kvd74 Не цитирайте предходно мнение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Марто88мвр 0 #23 Отговорено 11 Април, 2022 Днес майстора съм аз и ето какво сътворих и открих:клапани регулирани от мен 0.20 всмукателни и 0.25 изпускателни(малко по големи хлабини) за всеки случай,но по интересното е разлика в центровката: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1553 #24 Отговорено 11 Април, 2022 (Редактирано) При положение че това са стойностите на клапаните по ръководство. Тези които си ги направил са извън границите. Редактирано 11 Април, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richard 41 #25 Отговорено 11 Април, 2022 Преди 2 часа, Марто88мвр написа: по интересното е разлика в центровката: Както писах- свалете ремъка и го поставете отново, най вероятно не е зацепен правилно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richard 41 #26 Отговорено 13 Април, 2022 Драсни два-три реда, като имаш някакво развитие по проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове