E4ko 0 #1 Публикувано 3 Февруари, 2022 Здравейте, от скоро карам CR-V 3 и не съм запознат с особеностите както на модела, така и на SUV като цяло. Проблема е следния - на сняг колата се върти като пумпал на пътя при скорост 30-40 км/ч на прав участък. Гумите ги сложих в средата на декември Cooper Discoverer, в сайта ги продаваха за зимни, но дойдоха все сезонни. За съжаление нямах избор тогава, а и нямах време защото пътувах до провинцията по доста неприятен повод. Дали в гумите е проблема или има някаква особеност автомобила, това е въпроса ми? До скоро карах Нисан Алмера седан с предно предаване, съз зимни гуми, които не сменях по 3- 4 години и не съм имал проблем и в доста по- сериозни зими от тази. Моля за съвети защото съм опасен освен за себе си и за околните😒 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #2 Отговорено 3 Февруари, 2022 (Редактирано) Колата е доста стабилна през зимата в всякакви условия с зимни гуми. Вземи си зимни гуми,тези като стане минус вече знаеш как се държат. Редактирано 3 Февруари, 2022 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
E4ko 0 #3 Отговорено 3 Февруари, 2022 Да, със сигурност ще ги сменя. Предложения за марки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1239 #4 Отговорено 3 Февруари, 2022 Всесезонните гуми са като джендър - стават но когато се наложи няма да свършат работа. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #5 Отговорено 3 Февруари, 2022 Такова поведение е характерно за кола със задно предаване. Колкото и да са ти калпави гумите, надали те са причината, да се върти като пумпал. Може да провериш, дали няма някакъв проблем със зацепването на задното предаване. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksi 75 #6 Отговорено 4 Февруари, 2022 Здравей, подкрепям горното мнение. Преди да си взема зимните гуми я пробвах на лед и си ускоряваше доста добре, но проблема идва при спирането и промяната на посока на движение, но на прав участък с постоянна скорост няма кой знае какво значение с какви гуми си. Аз бих препоръчал да минеш на раеглаж и да ти прегледат окачването. VSA намесва ли се преди да се завъртиш? Разбира се зависи как я завърташ при рязко ускорение ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #7 Отговорено 4 Февруари, 2022 Макар и рядко, случва се и при нашия модел да има проблем със задния диференциал. Ето една стара тема. Но там симптомите са други. Много е странно да се върти на прав участък. Най-логичното обяснение е лед + лоши гуми или широки гуми + тесни коловози - тогава няма как да не заиграе! @E4ko при всички положения сложи хубави зимни гуми и я пробвай в сняг. Някой да стои отстрани и да гледа в преспа дали зацепват/превъртат задните колела. Пробвай как се държи и с изключен принудително от копчето VSA. Подкрепям колегите за задължителен реглаж и преглед на окачване и спирачки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
E4ko 0 #8 Отговорено 4 Февруари, 2022 Благодаря за съветите момчета! Гумите задължително ще ги сменя със зимни. Задните гуми зацепват, пробвани са, за VSA ми беше следващия въпрос, но вече получих отговор. Може би при пързаляне като се включат задните и колата започва да се държи като кола със задно. Ще я наблюдавам и може би не съм и свикнал още. Другия ми въпрос е как и кога да използвам D3, 2ра и 1ва предавка защото в ръководството има малко инфо и да не си правя скъпи експерименти😉 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #9 Отговорено 4 Февруари, 2022 Има писано за предавките в темите за автоматичната трансмисия. Най-общо D3 използвам когато: - се спускам с голяма инерция и искам да обера скоростта без да натискам спирачки - изкачвам баир и не ми достигат обороти. D3 не позволява включването на четвърта и пета предавка. Втора и първа са за планински и офроуд терени, да издрапаш от сняг, за теглене и т.н. Почти не се е налагало да ги ползвам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #10 Отговорено 4 Февруари, 2022 (Редактирано) По проблема първо провери дали маслото е сменяно на задния диферециял,сложено ли е правилното количество и масло Honda DPSF,което е 1,2л или се налива до протичане от горната пробка. Тази тема има инфото Пръва 1 се използва при баир и изкачване на стръмни пътища и за теглене. Втора 2 се използва когато искаш да потеглиш в сняг или кал,да не приплъзнат колелата потегляш бавно,дори да подаваш рязко газ. D3 също е за извън пътищата да не позволява да се включва от трета нагоре предавките,и кутията да се колебае между тях,както и за каране в града,и колегата е споменал моторна спирачка. Това е от чуждия печат Quote D3 or 3 – This mode is found in Honda, Acura and Pontiac 4-speed automatics and only uses the first 3 gears. According to the manual, it is used for stop & go traffic, such as city driving. This mode is also found in Honda and Acura 5-speed automatics. Редактирано 4 Февруари, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #11 Отговорено 4 Февруари, 2022 Според мен основния ти проблем е в гумите. Пишат ги супер универсални хем за кал и оффроуд, хем за всички сезони е те такова животно нема ;). Може и нещо окачването отзад да е за заминавало при мен на заден десен амортесьор прахоулавитела е протрит. Но и попринцип при 3-40км/ч и мойта помръдва, при по висока скорост не го прави на какво се дължи не знам но смяната на течността няма да ти реши проблема. На мойта е сменян 2-3 пъти на хартия дали са го сменили в мотобокса не знам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
E4ko 0 #12 Отговорено 4 Февруари, 2022 Поразрових се да намеря мейла с поръчката на гуми и се оказа, че съм си поръчал зимни, но са ми пратили все сезонни 🤦🤷 Ще избутам до следващата зима с тези и ще взема зимни, тъй или иначе нямам летни. Тези, с които я купих е бяха за мъгла😅😅 Ще прегледам и течностите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове