Jump to content
murano555

гори масло :)

Recommended Posts

Здравейте, предлагат ми една много красива хонда 1.6 втек 125кс пълен девственяк. :) И тъй като сме познати, човека не ми спести това, че колата гори доста масло при настъпване. При нормално каране не. За кубатурата върви предоволно, вие си го знаете ама аз като човек карал атмосферки на ВАГ групта, съм очарован. :)

Цената на колата е около 3хил.лв., запазена е, прясно боядисана и салона е в добро състояние. При наличието на такъв проблем със сигурност ще го отремонтирам, ако я взема. Интересува ме като парична стойност горе долу на каква цена ще стъпи това.

Друго, което ми направи впечатление -трудно запали студена, иначе мотора работи добре няма никакви шумове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак уточни колко е това гори масло 1 л на 10 хил повече.Само на бензин ли е колата или има газ.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По негови думи е много, не го е засичал калпазанина. Като според мен със сигурност ще е 1л. Никога не е имала газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един литър на 10 хил км не е много нормално е за Хонда.

Колко е това много.

Това не го засичал ми звучи доста немарливо много е над 2 л и нагоре,уточни го.

Ако така е немарлив и за други обслужвания ,примерно кога е регулирал клапаните през какъв интервал,не взима тази кочина,само пребоядисана.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е сега… човекът не е казал колко е. Това не го прави немарлив. Но това наистина е важен детайл защото дефиницията на „много“ доста варира от човек до човек.

 

ПП: сега дочетох, че „не го е засичал“, което наистина не говори за много загриженост.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека е малко скаран с автомобилите, направо се чудя как е попаднала такава кола в ръцете му. Сега пак го подпитах, казва,че едва ли е 2литра. Но също така казва и че при нормално каране не гори, така че явно колкото настъпваш толкова масло гори. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами взимаш една кола с много??????!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Витек-а има навика да гори масло. Горенето се усилва, когато не е сменяна и е позадръстена цедката на витек-а. Не знам защо...

Ако при нормално каране не гори, а само във витек режим, логиката подсказва, че двигателят трабва да е в кондиция. Макар, че с такива дълги интервали на смяна, на масло (от 10 хил км. и нагоре),  има вероятност и за запечени сегменти. Но по интернет няма как да се рабере...

Цената на ремонта варира според проблема и новата инфлационна вълна. Но мисля, че трябва да е макс. до 2000лв., все още...

 

Редактирано от dandilov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@murano555, поне можеш ли да разбереш дали и колко е доливал твоя познат между две смени на маслото?

Ако е от познат и му имаш доверие и ти харесва колата, няма какво да се чудиш. Дори може да я закарате за по-обстойна проверка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата е рядка и има ексклузивна стойност (примерно янг таймер) си струва да се придобие и ремонтира - ако е нужно и не е спешно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...