Jump to content
Nikito82

Плюсова клема за акумулатор

Recommended Posts

Здравейте, от къде може да се намери оригинална клема за плюс и лесна ли е смяната й? Моята не затяга добре и искам да я сменя. 

Редактирано от Nikito82
Правопис

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с оригинален акумулатор си стяга.Брах ядове(не големи де),с не добре стягаща клема,но на акумулатор "банер".

Решението,от профитата от магазина и сервиза за акумулатори,беше една завита видия да уплътнявала:tooth:..!

Дразнеше ме,но и аз продължих с нелепостите,като изрязах и подложих на клемата,медна лента.

Стана с нея,но акумулатора ми,"изпя" три годишната си песен и директно в Хонда за нов.

Е вече се стяга само с ключ,без видий:thumbs1:!

Не ти дадох отговор от къде,но най вероятно от Хонда!

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става много културно ако намериш някой да ти кримпне с една кабелна обувка ,после една хубава клема и газ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимай проблема.

Какъв е акумулатора с какви клеми,в магазините продават оловни втулки

за уплътняване.

http://akumulatori.bg/236/Product/395/Оловни втулки за полюси - комлект

1552864659_.thumb.png.66d07a9e469e6b0a243b75cef586f2a4.png

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Владо, топно от там купих аку и тия оловни втулки. Но не стягаше добре. Сложих и лахтун. Преди 2 седмици и вида навих, явно клемата вече е износена. Като паля сутринта и стрелката на бензина играе. Не знам вече и аку може да е пътник. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам цяла плюсова инсталация останала,ако прецениш че ти трябва драсни.Иначе за играещите стрелки си виж масите на мотора,и ги смени ако не си ги сменял :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 11/24/2021 at 9:24 AM, Nikito82 said:

Владо, топно от там купих аку и тия оловни втулки. Но не стягаше добре. Сложих и лахтун. Преди 2 седмици и вида навих, явно клемата вече е износена. Като паля сутринта и стрелката на бензина играе. Не знам вече и аку може да е пътник. 

@Nikito82

Въпроса ми е какъв акумулатор си взел с тънки полюси,защо ако клемите ти са за други.

Втулките трябва да уплътняват,за това исках. снимка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тънките полюси е акумулатора и съм взел и въпросните втулки, просто явно клемата вече си е износена. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е защо си взел акумулатор с тънки полюси като клемите не са за такъв.

Дано се онправи с нови клеми.

Клеми да се износят това ми се струва невъзможно.

Може втулките да са се сплескали по вероятно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не е сменял клемите? Взех аку yuassa ybx5053 ам минуса ходи направо, плюса ми и той зле. Бях слагал на плюса досега и аз видия и отделно имат лахтун и преходни втулки. Искам да си сменя клемите и тогава новия акумулатор да сложа. Даже ако някой каже от къде да си купя масите в купето да ги сменя, много ще съм му благодарен. Едната маса направо си идва с клемата. 

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За двете маси на купето взех кабел за електрожен , кримпнат с кабелни обувки , много културно стана. Минуса го смених с кабел маса от ауди А6 , то пак е като при нас кабела с клемата. А за плюса е по "сложно" ,там за да стане как си трябва (поне за моя стандарт) си трябва задължително кримпване , както и си е , но може лесно да се побългари... Гледах и ОЕМ за плюса , но със сигурност ще е скъпичък , защото си е бая кабел , виж в някои по голям магазин за акумулатори ,  евентуално дали нямат голяма кримпвачка , само ще си вземеш хубава клема и кабелна обувка. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 4/20/2022 at 10:17 PM, Nikito82 said:

Никой ли не е сменял клемите? Взех аку yuassa ybx5053 ам минуса ходи направо, плюса ми и той зле. Бях слагал на плюса досега и аз видия и отделно имат лахтун и преходни втулки. Искам да си сменя клемите и тогава новия акумулатор да сложа. Даже ако някой каже от къде да си купя масите в купето да ги сменя, много ще съм му благодарен. Едната маса направо си идва с клемата. 

Използвай оловни втулки, освен тия с които акумулатора идва, карам с такива от както имам колата, оловото в мек метал и не трябва да се стяга зверски иначе се мачка, но по-добро уплътнение от това за клеми няма, също така не корозира. 

Редактирано от sashua
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...