Nikito82 61 #1 Публикувано 23 Ноември, 2021 (Редактирано) Здравейте, от къде може да се намери оригинална клема за плюс и лесна ли е смяната й? Моята не затяга добре и искам да я сменя. Редактирано 23 Ноември, 2021 от Nikito82 Правопис Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #2 Отговорено 23 Ноември, 2021 (Редактирано) Ако си с оригинален акумулатор си стяга.Брах ядове(не големи де),с не добре стягаща клема,но на акумулатор "банер". Решението,от профитата от магазина и сервиза за акумулатори,беше една завита видия да уплътнявала..! Дразнеше ме,но и аз продължих с нелепостите,като изрязах и подложих на клемата,медна лента. Стана с нея,но акумулатора ми,"изпя" три годишната си песен и директно в Хонда за нов. Е вече се стяга само с ключ,без видий! Не ти дадох отговор от къде,но най вероятно от Хонда! Редактирано 23 Ноември, 2021 от JHM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #3 Отговорено 23 Ноември, 2021 Става много културно ако намериш някой да ти кримпне с една кабелна обувка ,после една хубава клема и газ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1553 #4 Отговорено 23 Ноември, 2021 (Редактирано) Снимай проблема. Какъв е акумулатора с какви клеми,в магазините продават оловни втулки за уплътняване. http://akumulatori.bg/236/Product/395/Оловни втулки за полюси - комлект Редактирано 23 Ноември, 2021 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #5 Отговорено 24 Ноември, 2021 Владо, топно от там купих аку и тия оловни втулки. Но не стягаше добре. Сложих и лахтун. Преди 2 седмици и вида навих, явно клемата вече е износена. Като паля сутринта и стрелката на бензина играе. Не знам вече и аку може да е пътник. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draiman90 35 #6 Отговорено 25 Ноември, 2021 Имам цяла плюсова инсталация останала,ако прецениш че ти трябва драсни.Иначе за играещите стрелки си виж масите на мотора,и ги смени ако не си ги сменял Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1553 #7 Отговорено 25 Ноември, 2021 On 11/24/2021 at 9:24 AM, Nikito82 said: Владо, топно от там купих аку и тия оловни втулки. Но не стягаше добре. Сложих и лахтун. Преди 2 седмици и вида навих, явно клемата вече е износена. Като паля сутринта и стрелката на бензина играе. Не знам вече и аку може да е пътник. @Nikito82 Въпроса ми е какъв акумулатор си взел с тънки полюси,защо ако клемите ти са за други. Втулките трябва да уплътняват,за това исках. снимка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #8 Отговорено 25 Ноември, 2021 С тънките полюси е акумулатора и съм взел и въпросните втулки, просто явно клемата вече си е износена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1553 #9 Отговорено 26 Ноември, 2021 Това е защо си взел акумулатор с тънки полюси като клемите не са за такъв. Дано се онправи с нови клеми. Клеми да се износят това ми се струва невъзможно. Може втулките да са се сплескали по вероятно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #10 Отговорено 20 Април, 2022 (Редактирано) Никой ли не е сменял клемите? Взех аку yuassa ybx5053 ам минуса ходи направо, плюса ми и той зле. Бях слагал на плюса досега и аз видия и отделно имат лахтун и преходни втулки. Искам да си сменя клемите и тогава новия акумулатор да сложа. Даже ако някой каже от къде да си купя масите в купето да ги сменя, много ще съм му благодарен. Едната маса направо си идва с клемата. Редактирано 20 Април, 2022 от Nikito82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #11 Отговорено 20 Април, 2022 За двете маси на купето взех кабел за електрожен , кримпнат с кабелни обувки , много културно стана. Минуса го смених с кабел маса от ауди А6 , то пак е като при нас кабела с клемата. А за плюса е по "сложно" ,там за да стане как си трябва (поне за моя стандарт) си трябва задължително кримпване , както и си е , но може лесно да се побългари... Гледах и ОЕМ за плюса , но със сигурност ще е скъпичък , защото си е бая кабел , виж в някои по голям магазин за акумулатори , евентуално дали нямат голяма кримпвачка , само ще си вземеш хубава клема и кабелна обувка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 118 #12 Отговорено 22 Април, 2022 (Редактирано) On 4/20/2022 at 10:17 PM, Nikito82 said: Никой ли не е сменял клемите? Взех аку yuassa ybx5053 ам минуса ходи направо, плюса ми и той зле. Бях слагал на плюса досега и аз видия и отделно имат лахтун и преходни втулки. Искам да си сменя клемите и тогава новия акумулатор да сложа. Даже ако някой каже от къде да си купя масите в купето да ги сменя, много ще съм му благодарен. Едната маса направо си идва с клемата. Използвай оловни втулки, освен тия с които акумулатора идва, карам с такива от както имам колата, оловото в мек метал и не трябва да се стяга зверски иначе се мачка, но по-добро уплътнение от това за клеми няма, също така не корозира. Редактирано 22 Април, 2022 от sashua 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове