Pavel681 2 #1 Публикувано 22 Ноември, 2021 Здравейте закупих си резервна гума за Турър-а, и шок не влиза в отделението, трябва да премахна сета с компресорчето и резервния ключ, гумата е със оригинална метална джанта17-ка с дебела гума не е патерица, на нея има оригинален стикер, и е от стандартния Акорд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bogomildimov 61 #2 Отговорено 22 Ноември, 2021 Ами то много варианти няма! Гумата, която си купил е по-голяма от мястото (както си го описал). Та моя акорд е оригинално с 16" "патерица". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #3 Отговорено 22 Ноември, 2021 И аз имам за моята 16", патерица - събира се перфектно и в джантата се пъха стиропор с нареден инструмент. Има място за крика и извън гумата, пак в същото отделение. Не знам 17" дали ще може да се побере както трябва на същото място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #4 Отговорено 22 Ноември, 2021 За "патерицата" е важно външния диаметър на гумата и да е еднакъв с този на стандартните, за които е оформена "ваната" в багажника. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel681 2 #5 Отговорено 22 Ноември, 2021 Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #6 Отговорено 22 Ноември, 2021 (Редактирано) Преди 6 часа, Pavel681 написа: Здравейте закупих си резервна гума за Турър-а, и шок не влиза в отделението, трябва да премахна сета с компресорчето и резервния ключ, гумата е със оригинална метална джанта17-ка с дебела гума не е патерица, на нея има оригинален стикер, и е от стандартния Акорд. Колега ще да ти кажа как е при осма. Да трябва да премахнеш сета и да стигнеш до металната част, правиш си шумоизолация от материал по твой избор не по дебела от 10мм.... (може дунапрен или фолирана вибрационна мембрана, аз имам и от двете) .. и с резец изрязваш от платнената-картонена подложка където пречи на гумата да влезне в гнездото и си готов, става 16 и 17 проверено. При условие, че на седма багажника е направо разкошен от към обем не виждам причина да не е така и да не стане. Мога и снимки да кача но колегите със седма първо да потвърдят дали е така. Редактирано 22 Ноември, 2021 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #7 Отговорено 22 Ноември, 2021 В 7-ма генерация, оборудвани с IMS (компресор и лепило), не са предвидени място за резервна гума - виждаш, че нямаш отвор през кората, за да стегнеш резервната гума за купето. Мястото там е предвидено за допълнителен товар/багаж. Имах същия казус, понеже моята дойде без компресор и доста време карах със стандартна гума като резервна, което наложи да махна както кората, така и стиропора. Скоро си набавих и патерица, която возя отгоре в багажника, а мястото под кората използвам за други неща. Някакси все още не мога да се прежаля, че мога да разчитам само на IMS-a, а и при дупка по-голяма от 5-6 мм или цепка, IMS-a няма да свърши работа. Не съм опитвал да спадна патерицата и да я татикам в пространството, а при нужда, да разчитам на компресора, но предвид, че е доста твърда гума, очаквам да не се получи. А иначе стандартната патерица за колата е със същия диаметър, като останалите гуми, просто е по-тънка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #8 Отговорено 22 Ноември, 2021 Мисля, че грешиш. Като гледам снимката от пост номер 10 ( си е баш като при осмицата. При осма също оборудвана с IMS (компресор и лепило) си има и легена който си е излята с купето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #9 Отговорено 22 Ноември, 2021 Повярвай ми, не греша! Имам същото оборудване и съм изпробвал всичко - и на теория и на практика. Ламарините са еднакви, просто има разлика в корите, които се слагат отгоре при различните оборудвания - дали ще е с патерица, нормална резервна гума или IMS. Т.е. има място и за стандарнта гума, но трябва да се извади и сета с компресора, а да се сложи директно в кората от първата снимка на Павел e абсурд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #10 Отговорено 22 Ноември, 2021 Възможно е, за това чаках вие да потвърдите със сигурност дали е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel681 2 #11 Отговорено 22 Ноември, 2021 На 11.11.2021 г. at 21:11, Ivan_Ch написа: Здравей. Лагера не се сваля, понеже няма как. Лагера се чупи. Лично не съм сменял, но са ми обяснавали процедурата. Сваля се ламаринения протектор на диска и се прорязва малък участък от ръба на шенкела, колкото да се пъхне шпилката. Мисля, че във всеки сервиз ще знаят как се прави. Ако ще се заемаш сам потърси някакви клипове, къде точно се врязва. Преди 3 часа, ceco_accord написа: За "патерицата" е важно външния диаметър на гумата и да е еднакъв с този на стандартните, за които е оформена "ваната" в багажника. преди 58 минути, Terje написа: В 7-ма генерация, оборудвани с IMS (компресор и лепило), не са предвидени място за резервна гума - виждаш, че нямаш отвор през кората, за да стегнеш резервната гума за купето. Мястото там е предвидено за допълнителен товар/багаж. Имах същия казус, понеже моята дойде без компресор и доста време карах със стандартна гума като резервна, което наложи да махна както кората, така и стиропора. Скоро си набавих и патерица, която возя отгоре в багажника, а мястото под кората използвам за други неща. Някакси все още не мога да се прежаля, че мога да разчитам само на IMS-a, а и при дупка по-голяма от 5-6 мм или цепка, IMS-a няма да свърши работа. Не съм опитвал да спадна патерицата и да я татикам в пространството, а при нужда, да разчитам на компресора, но предвид, че е доста твърда гума, очаквам да не се получи. А иначе стандартната патерица за колата е със същия диаметър, като останалите гуми, просто е по-тънка. Благодаря, за изчерпателни отговор, а момчетата в синьо не правят ли проблем, че няма резервна гума, или минава номера със компресора и лепилото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #12 Отговорено 22 Ноември, 2021 Те са ти последната грижа ако спукаш на магистрала или в планината, но иначе не, не правят проблем за това и не би и трябвало. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #13 Отговорено 22 Ноември, 2021 Преди 1 час, Pavel681 написа: минава номера със компресора и лепилото? Щом маса нови коли излизат фабрично с такива комплекти вместо патерица не би трябвало да е "номер". Ти гледай да имаш вариант за себе си. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #14 Отговорено 23 Ноември, 2021 (Редактирано) Аз съм с комби. Патерицата не се държи с нищо за купето. Просто се слага в легена, стиропор с оборудването се слага във вдлъбнатината на джантата и всички кори си застават на мястото. Аз така или иначе съм си я махнал вече. Имам газова бутилка на мястото. Нося си помпа и фитили. Ако се случи по - голяма дупка ще е греда. Но мисля да си взема карта СБА за пътна помощ. 50 - 60 лв. беше на година и ползваш и безплатен годишен преглед - супер оферта си е Решаваш си кардинално проблема 😂 Редактирано 23 Ноември, 2021 от Г.Писаров 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове