Jump to content
milenjs

Гарнитура глава за Honda Logo

Recommended Posts

Здравейте колеги, купих преди две години на булката това мъниче, някой майстор беше изтървал вероятно част от  резбата на свещ в единия цилиндър та се наложи да сменя главата още тогава. Две години си я кара без проблем /върви си юнашката, направо ме изненада/. До преди месец - почна да загрява. Градско, на малки обороти. На магистралата, извънградско и на обороти над 3000 стрелката не мърда. Днес като се качи стрелката нагоре развих капачката на радиатора, изхвърли много въздух, мъркучите му преди това ми се сториха втърдени. Явно си е гарнитура. Понеже съм се напатил с моето Митсубиши - поради мързел и увереност че ангренажните ремъците ще изкарат поне 100000 се наложи да сменям изкривени клапани и гарнитура съответно. Еми 4 производителя смених - виктор рейнц, паен, ажуса и какво ли не - повече от 30000 не изкараха. Взеха да ме бъзикат че на 2 смени на маслото сменям и гарнитура.  Проблема си реших като поръчах оригинална гарнитура - да чукна на дърво вече сигурно над 100000 всичко е ОК.

Та - да не го играя този филм и с Лого-то може ли да ме посъветвате от къде да намеря оригинална гарнитура или каква да купя за да нямам проблеми? Тази която сложих е BGA.

Гледам ОЕМ гарнитурата е с номер 12251-P7A-G01. Като търсих предния път май взех някаква за HR-V или Сивик. За моя двигател D13B7 какви отговарят че не са най-разпространените тези колички ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Земи покарай тая кола с течност в системата па тогава я прави . 

 

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се надявах да е от течността ама не. Беше паднала тръбичката в разширителния съд, сложих я обратно и от тогава следя нивото на течноста. Като загрее се качва, като изстине се връща обратно. Като отворя капачката на радиатора на студена кола се чува съсканана въздух, значи има някаква херметичност на системата. Но като че ли самата течност изчезва. Днес сутринта в разширителя беше на минимум. В радиатора долях около 100-150 грама. След 150 километра проверих - в разширителя почти на максимум. След още 150 километра /на няколко пъти тръгваше стрелката нагоре в трафика като спрях в разширителния съд водата беше на макс, отделно че изхвърлена водя имаше. И в радиатора около литър липса на вода. Според мен надува и изхвърля водата. Иска ми се да не е гарнитура ама...

П.С. Термостата сменен без промяна, антифриза е бистър, радиатора чист като от завода.

Редактирано от milenjs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което описваш е за мен точно гарнитура. Ако все пак искаш да си 100% сигурен, направи един тест за газове на антифриза. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалих главата, по нея гарнитурата и блока не се вижда нищо притиенително или съмнително. Всичките гарнитури за Хонда ли са метални (MLS)? Иска ми се да сложа някоя която не е метална, да пробвам с нея. Ако няма май на виктор рейнц ще взема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все глупости написа. Първо клингерит , хората вървят на пред ти на зад , купи си каруца с магаренце . Второ заговори за оем гарнитура сега заговори за най евтината възможно .  Някой коли не си заслужават собствениците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е стига де. Аз клингерит не съм споменал. Питах за различна от MLS металната защото сега бях точно с такава. ОЕМ не намерих, търсих из нета и нищо. Не че и тука някой даде идея каква да взема де. От познати майтори ми казаха че тези на Виктор рейнц долу горе бивали. Аз евтина гарнитура не искам, искам читава. Ама като гледам колко варианта са ми казали тука за гарнитура... то ясно че автомобила е малко в графа екзотика ама все пак съм сигурен че има хора които може да ми помогнат със съвет но нещо не се получава май. Поне да бях разбрал какви гарнитури като номер стават. Зaщото по оригиналния номер ми излизат 3 гарнитури на кръст. А предната гарнитура която сложих пишеше че е за HR-V.

Другото за което бях забравил и ме озадачава е че зацепването на ангренажа е с един зъб в изпреварване. Като сменях главата с ангренажа предния път зацепих точно по белезите. Резултата - вървеше като умрял кон, мудна. Усетих се че иска предварение, мръднах един зъб напред и излетя направо.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, milenjs написа:

Е стига де. Аз клингерит не съм споменал. Питах за различна от MLS металната защото сега бях точно с такава. ОЕМ не намерих, търсих из .....

Различна от метална е клингерит , това пе е писало хрв не пречи. 

Нова оем с 5 дни доставка 107 лева ,стига да има на склад.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JHMGA3350XS211084

Това че има OEM е добре, и цената и е ОК, за 30-на лв. над тази на Виктор рейнц въобще не трябва да се замисля човек. 

Няма да бързам, един приятел ще погледне главата в петък и ако прецени ще я вземе да  я мине на шлайф че има такава машина.

Тази ОЕМ от къде може да се купи?

А и да питам , не можах предния път в БГ да намеря за изпискателния колектор гарнитура и сложих старата, за смукателя изрязах от картон та намират ли се някъде тези 2 гарнитури?

И някаква идея защо е с 1 зъб напред зацепването на ангренажа?

Редактирано от milenjs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, milenjs написа:

 

А и да питам , не можах предния път в БГ да намеря за изпискателния колектор гарнитура и сложих старата, за смукателя изрязах от картон та намират ли се някъде тези 2 гарнитури?

И някаква идея защо е с 1 зъб напред зацепването на ангренажа?

Намират се да. И главата задължително се шлйафа .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, изпитвам сериозни затруднения за намирането на 2-те гарнитури, на изпускателния колектор повече ми трябва, другата ще я изрежа. По дюкяните тука ми казаха 2 седмици за доставка. То по добре от ebay.de да я поръчам за по бързо. И жената се заинтересува сутринта кога ще и е готова колата, значи иска да каже защо още не е готова.

Предния път я мазах старата с някаква помада за аспуси, сега ми се иска да сложа какво се полага нова. Дават 2 номера в каталога - 18115-PEJ-003, 18115-PEJ-004.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.09.2021 г. at 9:28, fenabg написа:

Нова оем с 5 дни доставка 107 лева ,стига да има на склад.

Човека от който поръчвам читави части за автомобилите си ми каза че ОЕМ гарнитури няма, спрени са от производство и няма налични. Не може да поръчам оригинална в случая. Ще ползвам явно на виктор рейнц, утре нося главата на шлайф. Остава проблема с гарнитурата на изпускателния колектор, идея от къде да намеря тези дни или пък с какво да намажа старата за да съм сигурен че ще уплътни.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минаха 2-3 седмици, всичко е ОК. Главата и пуснахме една стружка, не беше крива никъде. Гарнитури за колекторите не намерих - изрязах от картон едната, другата намазах с някакви лай_на за аспух. Вече не загрява и охладителната течност си стои в нормите в разширителния съд.

Да ама нов проблем - на един много стръмен баир я поозорих малко като го взех на задна за да може да го кача. И съединителя след това почва да боксува малко. Може да е съвпадение. Та сега трябва да го сменя де. Може ли някой да ми каже от къде да изтегля сервизно описание за тази процедура? Не че няма да го сменя и без него де но да видя все пак какво пише.

Другото което се чудя - дали да сменя маслото на скоростите и какво да сложа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре е да го смениш , ако не е сменяно или ако нямаш информация .

Може да сложиш HONDA MTF-3 или трансмисионно масло ( марка по избор ) 75W80 задължително API GL-4 ! 

Събира 1.8 литра и се сменя на 120 хил.км или 8 години .

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде пак, не може да изкара и година.  17000 пробег като километри. Същото упражнение - на магистралата със 140 няма проблем но в града ако не пусна парното ще прегрее. Изхвърлила е и към 800мл. от антифриза. 

Та се чудя какво да я правя и защо става така. Единственото което ми идва наум е че и двата пъти слагам гарнитури BGA поради липса на други. Дали е възможно чак толкова калпави да са? Какво да я правя?

1. Сменям гарнитурата по възможност с такава на друга фирма и стискам палци да е ОК.

2. Ползвам друг двигател който имам, без глава е, ще ползвам тази с която карам в момента, тя я от него, поне ще имам двигател с неговата си глава. Няма да имам документи ама не смятам да продавам логото я.

3. Слагам друг двигател. Понеже за лого са кът бях чел някъде че от сивик 1.6 пасва като шамар на буза. Хем ще вдигна малко катърите. Ще трябва обаче оборудван двигател да търся + електрониката към него. Ако някой знае да се продава читав такъв да драсне.

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само това ли е проблема,прегрява на ниски обороти/скорост?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама е свързано и със загубата на охладителна течност, изхвърля към литър и затова грее на ниска скорост. 

Взех някаква тайванска гарнитура, ITE. 70 кинта, тези на BGA бяха по 22 лв. Нищо друго не барах, свалих главата, сложих новата гарнитура, върнах главата. Убих 3-4 часа с това упражнение. След смяната никакви проблеми, врътнах към 1000км. не загравя, антифриза не се губи. Дано да е от калпави гарнитури проблема. Единственото което продължава да ме притеснява е защо тази кола работи с един зъб разлика от това което трябва да е по белезите на валовете.  Даже свалих шайбата на коляновия вал за да видя дали има чалъм да е мръднала от там настройката. Никакъв шанс - с щифт се фиксира шайбата към вала. Ама оставя ли я на белези както е по книга върви едно мудно, като дам един зъб предварение напрови рови асфалта :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След още 1000 км. нещата пак не са ОК. Ама поне се реши мистерията. Преди няколко дни паля и се чу едно бум. Замириса и на газ. Отварям капака - мъркуча към разширителния съд изхвърлен и всичко във антифриз. Радиатора спукан в горната част. Едвам се прибрах - купих 2 туби по 11 литра вода и за 150 км ги налях и 2-те.

Оказа се че изпарителя е вкарал газта в охладителната течност. Явно така е ставало и предните 2 пъти като обвиних гарнитурата на главата за изхвърлянето на вода. И 4-5 дена като не я карам докато сменя гарнитурата се е запушвал пропуска в изпарителя.

Сега проблема ми е с намирането на воден радиатор. Няма нито нов, нито 2-ра ръка. Залепих стария с JB Weld днес ще го пробвам но ми се иска здрав да сложа.

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, реши ли се проблема напълно с антифриза.как разбра че вкарва газ в антифриза?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що се занимавате със смяна на гарнитура глава след като си има майстори да тая работа ?

Аз също имам всякви инструменти и динамометрични ключове и темподобни ,но си дадох мотора истински майстор да го обслужи -гарнитури сегменти семеринги и така нататък .Плащам и карам -с мойте инструменти си правя леки ремонти ,за мотора и скоростите си има хора дето само с това се занимават .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А заниманието "само с това" води до безценен опит, платен от предишни клиенти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак имат повече опит от нас обикновените хора -цецо и ти си прав ,но не може всеки имащ гедоре да си прави матора сам и после да плюе марката .

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога ли да питам какъв е изпарителя с който си имал проблем? Аз съм с есин megic. и имам същия проблем с един сивик. Не му знам устойството на този изпарител и не знам дали не е от него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...