Jump to content
ivovd

Мнение за Accord 9

Recommended Posts

Здравейте колеги, интересувам се от Акорд 9 генерация. Насочил съм се към 2.4 двигател и доколкото разбрах е с код К24W. Интересува ме дали е надежден като предишните 24-ки или тук 3.6 е по добрият вариант? Автоматика как е като здравина и т.н. Моля ако има колеги с такъв акорд да споделят мнение за силни и слаби страни и какво да се гледа при евентуален оглед

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 9-фейс. Ще пусна ревю за колата някой ден.

 

K24W1 е 185к.с. като за спорт версията (каквато моята не е) излиза малко повече заради изпускателната система. 2.4 не е с автоматик, а със CVT. Мога да кажа, че му понася доста по-добре от турбинираните хонди със CVT, които имаме. Другото важно да се спомене е, че двигателят е с директно впръскване т.е. не подлежи на (лесно) газифициране. Но не му и трябва - разходът е повече от приемлив. Постигал съм стойности между 5.3 и 5.1 при извънградско шофиране (не магистрала).

IMG_20210717_163606.jpg

Trip A е от София - Созопол - Стара Загора, като голяма част от пътя е с круиз контрол и климатик, а Current Drive e частта Сливен - Стара Загора по стария път.

 

Мисля, че е имало няколко recall кампании, които моята е минала. Не знам за слаби страни - не съм чел.

 

Аз бих гледал внимателно най-вече, дали колата има всичко описано в обявата. Вече на няколко пъти виждам в обяви тук "всички екстри", "андроид ауто", а то е очевидно, че тази бройка ги няма. Топ версията за модела е TOURING. В Щатите се предлага само за V6 мотота, докато в Канада се продава и с К24-ката. В темата за ръководствата мисля, че има информация за оборудването.

 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.07.2021 г. at 18:55, Zlatozator написа:

 

Благодаря за информацията колега. По принцип мисля в даден момент и да я газифицирам и не знаех че този мотор е с директно впръскване, мислех че е като по старите ( сега съм с К24А3 на газ и съм много доволен). В такъв случай V6 не е ли по добре ако ще се газифицира и общо взето кой е по-добрият и по-безпроблемен двигател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен, аз избрах v6 touring фейс. Първо защото не е с директно впръскване и е с обикновенна 6 степенна скоростна кутия. Автомата предполагам не е по-различен от този на старите 8ма и 7ма ген. До колкото знам са здрави. За газ още не съм мислил, но предполагам е възможно. Единствено ме притеснява системата VCM за спиране на 3 от цилиндрите... незнам дали влияе на поставянето на газ. За разхода съм очарован доста - магистрално каране 140км/ч - 8 до 8.5 на сто. В София 10-12 , в мазаляка и 15 понякога...

Но колата като возия и вървеж неможе да се мери със к24 (преди имах акорд 7 фейс).

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги колко е реалният разход на гориво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Вече мога да споделя впечатления от Акорд 9-та генерация. Собственик съм от година на Акорд спорт 2017 г, 2.4л , 189 к.с. със CVT кутия. Внос от Америка. Изминати 20 хил. км. Като цяло изключително безпроблемен автомобил, много приятен за управление, реагира бързо и адекватно на всички команди. Двигателят е с директно впръскване и газифицирането е скъпо, но няма и смисъл, тъй като разходът извънградско е около 8 литра, градско около 12 л. Това е при сравнително нормално шофиране. При по-агресивно шофиране извънградското стига до 10 на сто. Скоростната кутия е много добра по мое мнение. Няма чукания, тракания, придърпване и замисляне. Реагира веднага. В режим спорт не се усеща особена разлика във вървенето, освен че връща една предавка надолу. Най-важното при нея е - сменяйте маслото на 50 хил км, само с оригинално ! Не съм чувал за проблеми. Много комфортен, вози меко дори на 19 цола. Върви прилично, ограничен е на 210 км/ч. Изключително комфортен салон, високо качество на материалите. Няма пластмаси и тракащи елементи.

 

Минусите са - няма вградена мултимедия. Има я при по-високо оборудваните модели. Няма никакви подгреви, освен на задното стъкло. Няма парктроник, а само камера, което е проблем, особено за София. Видимоста назад не е добра. Най-големия минус е шумоизолацията - при скорост над 140 км/ч е шумна - чува се вятъра в стъклата и вратите, както и от гумите. Спирачките са слаби и криви дисковете. Накладките се износват сравнително бързо.

 

Като цяло много приятен за каране автомобил, безпроблемен и надежден. Ако имате въпроси ще отговарям.

 

Успешна година на всички !

 

 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен ,

от 3 месеца съм собственик на Акорд Спорт 2.4 9-та генерация и мога напълно да потвърдя предното мнение на колегата Фен. Колата е красива ,пъргава,кутията също е мн динамична и приятно се шофира,понеже мощността се усеща осезаемо с CVT кутията. Взех я на 60 хил.км ,смених масла само и сега ще сменям дискове и накладки, понеже има кривини и тресе. Наистина при тези хонди явно спирачната сестема е слабо звено, но за мен е важно здравината на атмосферния мотор и скоростната кутия ,да се надяваме че няма да ми създават проблеми.Друг съществен минус при мен е това че колата е от САЩ и всичко е в тяхната метрична с-ма (мили на галон и фаренхайт на парното). От тук идва да попитам ,дали някой знае как мога да ги променя и дали въобще някой в БГ прави това. Доколкото четох в американски сайтове ,трябва да се подменят определени платки и след това да се настрои компутърно. Моля ,ако някой има инфо да сподели. Благодаря предварително.

Поздрави

Петко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Petko Petkov, и при мен имаше леко тресене, което се усещаше на висока скорост. Закарах я да шлайфат дисковете и се оказа, че накладките са доста износени. След шлайфането и с новите накладки нямам никакво тресене.  В пост 18 съм снимал парт номера на накладките (на кутията пише accord IX) .

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Petko Petkov здравей и добре дошъл!

 

Относно притрисането - препоръчвам, ако в дисковете има живот (на 60х км трябва да има), да ги минеш на ProCut машина, където не се свалят от главината и да им дадеш втори шанс. Принципно, хубаво е да смениш накладките след тази процедура.

 

Относно преминаване към метрична система, виждал съм само на акорд 10 да се прави това за климатика и филма беше голям, а човекът се беше занимавал сам. Това няма някой майстор, където да се навие да си блъска главата с неясен резултат, вместо да изкара пари от нещо рутинно в същото време. Не знам, дали смяна с таблото от канадка не би свършило работа, но ще е скъп експеримент дори и така.

 

И последно - на твое място бих опреснил маслото и на вариатора.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията, като цяло вече поръчах дискове и накладки и ще ги сменя всичките,  а за метричната система се свиква и явно процедурата е сложна и ще се кара така. Масло на вариатора не ми е известно ,но ако става въпрос за кутията CVT, се сменя на 40 хил.км.

Поздрави 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам обява за акорд 2013 г. този модел също ли се води 9?

Питам, защото изчетох темата, но колегите са с по-нови години.

Интересни са ми отзиви за модела 2013 г?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно, американка. Там е друг свят и ако нещо те дразни да знаеш, че проблема е в теб колега а не в колата. Жив и здрав да си и да я ползваш със здраве. Лек и безававриен път. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...