dragob 72 #1 Публикувано 18 Юни, 2021 Колеги днес сутринта ми се скъса долен лявр шарнир в движение.За мой късмет не стана нещо друго.Просто колелото излезе настрани и колата заби в асвалта.При повредата се извади трипода от чашката на вътрешното каре и едното колелце изпадна.Ще се сменя и вътрешното каре.Това сутринта,днес вечерта разглобих всичко и трябва да взема шарнир.Дай те съвет какъв и има ли нещо специфично при смяната,ако някой има купувам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #2 Отговорено 18 Юни, 2021 (Редактирано) Добре, че не е станало нещо по-страшно! Късметлия си... Питай fenabg за шарнир. Има на 555 - Japan. Смени ги и двата! Питай и за вътрешно каре какво ще предложи. Редактирано 18 Юни, 2021 от dandilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #3 Отговорено 18 Юни, 2021 Да за мой късмет нищо,карах с около 50 по Константин Величков в 8.20 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #4 Отговорено 21 Юни, 2021 А как се набива шарнира на шенкела с менгеме или преса? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #5 Отговорено 22 Юни, 2021 Преди 11 часа, dragob написа: А как се набива шарнира на шенкела с менгеме или преса? Или на преса се набиват/избиват или със скоба за шарнири. Със скобата поне не се налага да откачаш целия шенкел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #6 Отговорено 22 Юни, 2021 Всъщност на преса не става защото желязото на самия шенкела пречи.в ръководството го дават със специален инструмент.накрая с чука или менгемето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #7 Отговорено 22 Юни, 2021 Преди 3 часа, dragob написа: Всъщност на преса не става защото желязото на самия шенкела пречи.в ръководството го дават със специален инструмент.накрая с чука или менгемето. Накрая с чука да, но аз лично два пъти съм избивал и набивал шарнири на преса. Е малко е сложна конфигурацията от дорници и подложки, но поради не наличието на тоя инструмент 😉. Ето едно четиво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #8 Отговорено 22 Юни, 2021 Една скоба за тия шарнири няма 200 лева, стига вече с тия колхози дето викат руснаците. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 22 Юни, 2021 (Редактирано) Шарнира се набива с дорник и чук за 20 секунди . Подчертавам дорник. Когато го монтирате на място моля да ми се обадите че е станало. Редактирано 22 Юни, 2021 от fenabg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #10 Отговорено 22 Юни, 2021 Утре сутринта трябва да сглобявам.Дано да няма проблеми.Малко съм на тръни с вътрешното каре.ама ще видим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #11 Отговорено 22 Юни, 2021 И все пак какви шарнири купи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #12 Отговорено 22 Юни, 2021 От работата един колега ми намери 555.Всъщност защо се къса шарнир?От старост ?Този при мен искара 95 хиляди,кога е сменям не знам преди мен.В интерес на истината последните дни се появи тракане от пред ляво.но при напъване на гумата по вертикал нямаше луфт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #13 Отговорено 23 Юни, 2021 Шарнира сменен,засега добре.имаше естествено малко проблеми,но от моя глупост.Сгобявам всичко,паля, включвам първа и колата не тръгва работи си на скорост и така.лошо ми стана.изредих скоростите нищо.седа и си мисля съединител,полуоска,каре.скорости.кое от всичко и по лошо ми става.викам я да видя дали е влязло карето добре и изненада,не беше влязло цялото,олекнами.вкарах го и газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове