Jump to content
nasiht

Проблем със спирачната система

Recommended Posts

Здравейте, имам Хонда FRV2006 2.2 дизел и проблем с мек педал на спирачките и светещи лампи на ABS, VSA и триъгълниче или нещо подобно.

Интересува ме читав сервиз за хонда в Казанлък. Искам да ми обезвъздушат спирачната система с машинка. Според мен не е добре обезвъздушена, защото е обезвъздушавана само с припомпване на педала. Отделно ми показва проблем с ABS в предно дясно колело. Мнения и впечатления от сервиза  Q-SERVICE НЕДЕЛЧЕВА-АУТО

Христо Патрев 14, 6100 Казанлък. 

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да няма връзка между двата проблема - мек педал и ABS лампи.

Не съм карал FR-V, но по принцип педалът на Хонда е мек (това в подписа е Хонда #11 в семейството). Създава усещането, че няма спирачки. Ако обезвъздушаването с помпане на педала е направено качествено, не би трябвало да те притеснява мекия педал.

Проблемът с лампите го търси другаде - сензори на колелата, ABS модул, кабели, гривни на главините, VSA/TCS.

 

Не знам, за каква машинка говориш, но това, което съм виждал е тубичка със спирачна течност, която се слага на казанчето за сп.течност и се свързв с компресор. Създава налягане през сп.помпа и автоматично долива сп.течност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен са два отделни проблема, но проблема със спирачките трябва да го отстраня възможно най-скоро, че е опасно. Има лек празен ход, не е просто мек. 100% не е хубаво обезвъздушена, а и четох във  форума, без създаване на налягане само с припомпване на педала е мисия невъзможна да махнеш въздуха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, nasiht написа:

Има лек празен ход,

Именно, това е "проблемът" на Хонда.

Преди няколко месеца сменявах цялата сп.течност и обезвъздушавах с помпане на педала. Педалът си е с лек празен ход и преди, и след процедурата.

Чувал съм, че двг трябва да работи, когато обезвъздушаваш с помпане кола с ABS. Не съм пробвал. Моят майстор каза, че няма нужда и го правихме на загасен двг. Няма проблем.

 

Off Topic

Последно, къде живееш - Ихтиман, или Казанлък. Питам, щото съм ихтимански зет. ;)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами карах две такива хонди не бяха така. Има си проблем, утре ще я вкарам в един сервиз и ще пиша какво е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мисия невъзможна  е ако при смяната на спирачната течност попадне въздух в системата,и той остане в ABS модула.

Там е невъзможно да се обезвъздуши без принудително задействане на ABS .

За това трябва да се внимава много при смана да не остане казанчето празно,и системата да засмуче въздух.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само под налягане ще стане. Но гледай да е читав сервизът и да не претупат работата, че така ходих в ЕМ-Комплект и си оставиха ръцете. Мърлячи! Веднага после, при Дунев, си свършиха работата както трябва, хОрата.

 

А иначе може и като се отвият изходящите тръбички от ABS-модула и се чака да потече спирачна течност от отворите му и да изкара въздуха. После се монтират тръбичките и се обезвъздушава на включен двигател по стандартния начин. Но този процес е бавен и не си заслужава разправията. На машина става за 30 минути.

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш въздух в системата и неработещ или разкачен датчик на АБС. Минал съм по този път вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днес минах през един сервиз и ми казаха, че имам перфектни спирачки, но според мен не е точно така. Ще видим след седмица като се прибера, че отивам на почивка.

Спирачки имам, но трябва да натискаш доста силно. Освен това когато е запален двигателя и натисна спирачка и задържа педала леко започва да пропада. Пак нямаха възможност да ми вкарат в системата спирачна течност с налягане, накрая май ще прескоча до Дуневите в София,както писа колегата горе.

Редактирано от nasiht

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия проблем имах с моята Фрв, прочетах някъде че задържа въздух в АБС -а, и трябва да се обездушава по сериозно поне 30 мин. а не както правят за 5 мин и си готов.

Сега ще ти кажа през какво минах , за да ми повярваш. 

Купихме я колата е Дизел 2,2 2006 год, и при първото каране забелязах че педала пропадна до долу при задържане повече от 2 секунди. казах си - Тази кола е за спирачна помпа, минахме и я обезвъздушиха и се оправи, Регистрирахме я обслужихме  я и след 2 седмици педала постепенно пак стигна до долу. с припомпване се оправя но реално рискувахме ако изкочи нещо да се забием в него.

След второто обезвъздушаване гарантираха че не е за смяна на помпа и сега ще я оправят, пак 2 седмици и пропадна.

след няколко месеца я закарах на сервиз и казах разглабяй помпа , АБС каквото е да сменяме . Като уточна че спирачна течност не губи. 

Оказа се че помпата си е наред, аз не намерих и нова , навсякъде изчерпани, втора ръка не се зима такава част, обслучижме затворихме обезвиздушихме и пак така, 2 седими макс. 

Седнах четах Форуми, и пише човека Задържа въздух в АБС-а , това и сервизите не го знаят, казах им го на механиците и ми се изсмяха, помолих ги да го направят, и сега колата си е с нормална спирачка. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...