Тенев 78 0 #1 Публикувано 1 Юни, 2021 Здравейте колеги,карам Хонда CR V 3та генерация ,2.2 дизел-140к.с.,от около 3/4 месеца, започнаха да се усещат вибрации в купето и на волана при скорост 80-100км,и най вече по нанагорно, след консултации с "майстори",ми казаха че са вътрешни карета,имам предложение да отида в София в автоморга на Хонда при Станимир, лично не го познавам,говорих с него по телефона,та при него ще ли да ми сменят вътрешни карета с други втора ръка от техните Хонди, знам че има колеги, които са минали през моя проблем и бих искал съвет какво да направя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1885 #2 Отговорено 1 Юни, 2021 Той е морга - не сервиз, та едва ли ще ти ги смени там. Но се чудя, като си говорил с него, защо не го пита, дали ще се съгласи да ти ги смени там, а задаваш въпроса тук? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тенев 78 0 #3 Отговорено 2 Юни, 2021 Здравей колега, явно не съм до уточнил всичко,да ще ги сменят там,имат всичко необходимо,въпроса ми е дали си струва да се слагат втора ръка, някои който е сменял да ми даде съвет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1885 #4 Отговорено 2 Юни, 2021 Ако са съгласни да ти ги сменят там, няма проблем, даже ще може веднага да тестваш "новите/стари" карета и ако не стават, съответно им ги връщаш (ако си се разбрал предварително де). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тенев 78 0 #5 Отговорено 2 Юни, 2021 Да такава е системата на работа,но все си мисля да не сбъркам с втората употреба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_Nikolov 9 #6 Отговорено 14 Март Здравейте, при мен също се получи тресене при ускорение по баир, при обороти между 2500-3000. Тресенето е съчетано със загуба на мощност - колата не се ускорява. Като отнема от газта и оборотите паднат под 2000, ако тогава започна плавно да ускорявам, без да стигам 2400-2500оборота, тогава колата си набира плавно без тресене. Моделът е CR-V 2013г., 2,2 дизел, автоматик. Чудя се дали е проблемът в прословутото дясно вътрешно каре или може да е друга причината? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 207 #7 Отговорено 14 Март Като за начало си смени горивния филтър,каретата и полуоските засега ги остави. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_Nikolov 9 #8 Отговорено 24 Март (Редактирано) Смених филтъра, но без особена промяна. Отново започва да тресе при около 3000 оборота по баир. Заредих от по-скъпата нафта на ШЕЛ и Еко (по препоръка на сервиза, в който смениха филтъра), сякаш имаше положителна промяна, но не е решен проблема. Според мен не е проблем в каре или полуоска, а от прекъсване на двигателя. При единият тест, достигайки 3000 об/мин. колата спря да набира, както и не смени на по-ниска предавка (автоматик е), а сякаш е достигнала някакъв предел и не може да го преодолее. И точно тогава започна да тресе леко. Отнех газта и на около 2500 оборота отново подадох газ, започна отново леко тресене, но въпреки това продължих да натискам педала на газта. В следващата секунда, както тресеше, сякаш нещо се отпуши, спря да тресе и започна отново да набира. По-късно през деня, на същата отсечка отново я тествах, като тогава нещата станаха отново зле, както бяха преди смяна на филтъра - при скорост около 60км/ч и обороти 2000, при подаване на газ започва да тресе, като колкото повече газ подавам, толкова се засилва тресенето и колата спира. Отново отнех газта, изчаках да паднат оборотите до 1600-1700 и натиснах педала на газта. Започна плавно да си ускорява, без тресене и да си сменя предавките. Мисля да я закарам на диагностика в Бултрако, защото тук в Търново нямам идея кой може да я провери. Редактирано 26 Март от kvd74 Не цитирайте предходно мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 207 #9 Отговорено 24 Март Не са карета със сигурност.Провери си маркуча който идва от въздушния филтър.Намира се зад кората на двигателя,детска болест е,сцепва се и смуче въздух,може от там да бърка смесите при по-високи обороти.Лесно се сваля,камък 5.5 от към филтъра,другия не се сещам,като го свалиш сгъни го леко и ще си проличи.Най-добре е диагностика,аз ти предлагам лесните и евтини варианти понеже гадаем. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1885 #10 Отговорено 24 Март Не че не е възможно, но от сцепения маркуч, по-вероятно е да няма мощност и трудно ще вдига 120/130 км.ч, но едва ли ще тресе. Евентуално, Егера може да прави проблеми и да души колата, та вижте и това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_Nikolov 9 #11 Отговорено 24 Март (Редактирано) EGR тръбата беше спукана и преди месец е сменена с оригинална заедно с двете уплътнения. Преди нейната смяна пак бях усетил това тресене. Сега с новата тръба е по-зле. Редактирано 26 Март от kvd74 Не цитирайте предходно мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1885 #12 Отговорено 24 Март Освен егер тръба, имаш и егер клапани. Тях имах в предвид (може да са запекли или блокирали), особено този предния. Те са на вакум ,та им виж и маркучетата 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 127 #13 Отговорено 25 Март Според мен, най-удачно е да се гледат живи данни в движение. Ако в Бултрако го правят, отивай. Другото е хвърляне на боб. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_Nikolov 9 #14 Отговорено 25 Март (Редактирано) На практика как става това? Редактирано 26 Март от kvd74 Не цитирайте предходно мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 127 #15 Отговорено 25 Март Човек с лаптоп, свързан към компютъра на колата, записва данните на всички датчици, докато колата преминава през различни режими на каране. Всички отклонения от фабричните ще се видят и причината за проблема, ще бъде установена. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1577 #16 Отговорено 25 Март (Редактирано) Малко са такива хора,и да знаята какво да гледат,ако някой знае такъв извършващ тази услуга да каже. Редактирано 25 Март от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_Nikolov 9 #17 Отговорено понеделник в 13:07 Тъй като вчера на Хемус докато се опитвах да изпреваря един бус пак започна да тресе макар е на не толкова високи обороти и в следващия момент светнаха всички лампи на таблото и колата спря. След рестарт на двигателя останаха само няколко светещи индикатора (прикаченият файл) и продължих по пътя си. Днес, по-малко от 24 часа след като светнаха повечето индикатора, те изгаснаха сами. В сервиза пуснаха диагностика и казаха, че отчита грешка "Ниско налягане на горивото". Казаха, че трябва да се изпратят на диагностика дюзите и помпата. След Великден ще се планува тази проверка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 75 #18 Отговорено понеделник в 20:16 Опресни си течността в скоростната кутия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_Nikolov 9 #19 Отговорено понеделник в 20:18 Сменена е преди по-малко от 20к км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 127 #20 Отговорено вторник в 05:40 (Редактирано) Какво общо имат дюзите с налягането на горивото? Помпа, да, но дюзи??? Диагностиката им не е евтина. Ниско налягане, може да е от пропускащ клапан за обратаната нафта ( защитен клапан от свръх налягане ). Намира се на рейката. Я кажи, сутрин на студен старт, веднага ли пали колата или върти повече., а при повторно палене, пали по-бързо. Редактирано вторник в 05:42 от Ivan B допълване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_Nikolov 9 #21 Отговорено вторник в 05:46 Пали веднага, от първия път. Без значение дали е -10 или +10 градуса. Впрочем, повече от година свети грешка PGM-Fi, първо беше проблем с първа подгряваща свещ, смениха я с нова, пак светна. Сега изписва "грешка в първа и втора подгряваща свещ", но понеже пали без проблеми, не съм ходил по други сервизи за тази грешка PGM-Fi. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_Nikolov 9 #22 Отговорено вторник в 05:52 преди 6 минути, Ivan B написа: Какво общо имат дюзите с налягането на горивото? Помпа, да, но дюзи??? Диагностиката им не е евтина. Ниско налягане, може да е от пропускащ клапан за обратаната нафта. Намира се на рейката. Я кажи, сутрин на студен старт, веднага ли пали колата или върти повече., а при повторно палене, пали по-бързо. Момчето каза, че ако има запушена дюза, тогава също дава грешка "ниско налягане на горивото" и колата влиза в авариен режим (светват всички лампи и спира). Този проблем (да светват всички лампи) го е правила и друг път - миналото лято на път за Гърция, поддържах около 120км/h в продължение на 10-на минути и пак светнаха. Ако си карам със 100-110км/h, няма този проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 127 #23 Отговорено вторник в 05:57 (Редактирано) Тя дюзата, не се запушва и самоотпушва, когато си иска. На твое място, бих сменил този клапан. Не е скъп https://www.autodoc.bg/bugiad/22797384. По пътя на логиката, ако дюза е запушена, налягането би трябвало да се повиши, вместо да падне. Не разбирам, каква е логиката на "момчето". Редактирано вторник в 06:01 от Ivan B допълване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_Nikolov 9 #24 Отговорено вторник в 06:09 преди 10 минути, Ivan B написа: На твое място, бих сменил този клапан. Не е скъп https://www.autodoc.bg/bugiad/22797384. За този клапан не е посочено да се вгражда в ХОНДА CR-V IV (RM) 2.2 i-DTEC 4WD 150 K.C. дизел N22B4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 127 #25 Отговорено вторник в 12:18 (Редактирано) Да, моя грешка. Обърках модела. https://www.autodoc.bg/bosch/7308446 Редактирано вторник в 12:20 от Ivan B допълване 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове