Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги,карам Хонда CR V 3та генерация ,2.2 дизел-140к.с.,от около 3/4 месеца, започнаха да се усещат вибрации в купето и на волана при скорост 80-100км,и най вече по нанагорно, след консултации с "майстори",ми казаха че са вътрешни карета,имам предложение да отида в София в автоморга на Хонда при Станимир, лично не го познавам,говорих с него по телефона,та при него ще ли да ми сменят вътрешни карета с други втора ръка от техните Хонди, знам че има колеги, които са минали през моя проблем и бих искал съвет какво да направя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той е морга - не сервиз, та едва ли ще ти ги смени там. 

Но се чудя, като си говорил с него, защо не го пита, дали ще се съгласи да ти ги смени там, а задаваш въпроса тук? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, явно не съм до уточнил всичко,да ще ги сменят там,имат всичко необходимо,въпроса ми е дали си струва да се слагат втора ръка, някои който е сменял да ми даде съвет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са съгласни да ти ги сменят там, няма проблем, даже ще може веднага да тестваш "новите/стари" карета и ако не стават, съответно им ги връщаш (ако си се разбрал предварително де).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да такава е системата на работа,но все си мисля да не сбъркам с втората употреба.

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, при мен също се получи тресене при ускорение по баир, при обороти между 2500-3000. Тресенето е съчетано със загуба на мощност - колата не се ускорява. Като отнема от газта и оборотите паднат под 2000, ако тогава започна плавно да ускорявам, без да стигам 2400-2500оборота, тогава колата си набира плавно без тресене. Моделът е CR-V 2013г., 2,2 дизел, автоматик.

Чудя се дали е проблемът в прословутото дясно вътрешно каре или може да е друга причината?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало си смени горивния филтър,каретата и полуоските засега ги остави.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.03.2025 г. at 20:15, zograffa написа:

Като за начало си смени горивния филтър,каретата и полуоските засега ги остави.

Смених филтъра, но без особена промяна. Отново започва да тресе при около 3000 оборота по баир. Заредих от по-скъпата нафта на ШЕЛ и Еко (по препоръка на сервиза, в който смениха филтъра), сякаш имаше положителна промяна, но не е решен проблема.

Според мен не е проблем в каре или полуоска, а от прекъсване на двигателя. При единият тест, достигайки 3000 об/мин. колата спря да набира, както и не смени на по-ниска предавка (автоматик е), а сякаш е достигнала някакъв предел и не може да го преодолее. И точно тогава започна да тресе леко. Отнех газта и на около 2500 оборота отново подадох газ, започна отново леко тресене, но въпреки това продължих да натискам педала на газта. В следващата секунда, както тресеше, сякаш нещо се отпуши, спря да тресе и започна отново да набира. По-късно през деня, на същата отсечка отново я тествах, като тогава нещата станаха отново зле, както бяха преди смяна на филтъра - при скорост около 60км/ч и обороти 2000, при подаване на газ започва да тресе, като колкото повече газ подавам, толкова се засилва тресенето и колата спира. Отново отнех газта, изчаках да паднат оборотите до 1600-1700 и натиснах педала на газта. Започна плавно да си ускорява, без тресене и да си сменя предавките.

Мисля да я закарам на диагностика в Бултрако, защото тук в Търново нямам идея кой може да я провери.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са карета със сигурност.Провери си маркуча който идва от въздушния филтър.Намира се зад кората на двигателя,детска болест е,сцепва се и смуче въздух,може от там да бърка смесите при по-високи обороти.Лесно се сваля,камък 5.5 от към филтъра,другия не се сещам,като го свалиш сгъни го леко и ще си проличи.Най-добре е диагностика,аз ти предлагам лесните и евтини варианти понеже гадаем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че не е възможно, но от сцепения маркуч, по-вероятно е да няма мощност и трудно ще вдига 120/130 км.ч, но едва ли ще тресе. 

Евентуално, Егера може да прави проблеми и да души колата, та вижте и това. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Emicha написа:

Не че не е възможно, но от сцепения маркуч, по-вероятно е да няма мощност и трудно ще вдига 120/130 км.ч, но едва ли ще тресе. 

Евентуално, Егера може да прави проблеми и да души колата, та вижте и това. 

EGR тръбата беше спукана и преди месец е сменена с оригинална заедно с двете уплътнения. Преди нейната смяна пак бях усетил това тресене. Сега с новата тръба е по-зле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен егер  тръба, имаш и егер клапани. Тях имах в предвид (може да са запекли или блокирали), особено този предния. Те са на вакум ,та им виж и маркучетата

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, най-удачно е да се гледат живи данни в движение. Ако в Бултрако го правят, отивай. Другото е хвърляне на боб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Ivan B написа:

Според мен, най-удачно е да се гледат живи данни в движение. Ако в Бултрако го правят, отивай. Другото е хвърляне на боб.

На практика как става това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек с лаптоп, свързан към компютъра на колата, записва данните на всички датчици, докато колата преминава през различни режими на каране. Всички отклонения от фабричните ще се видят и причината за проблема, ще бъде установена.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко са такива хора,и да знаята какво да гледат,ако някой знае такъв извършващ тази услуга да каже.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...