Jump to content
Legal

ЦРВ или акорд?

Recommended Posts

Здравейте, ще помоля за сравнение на двата автомобила, естествено, до колкото може.

В момента, карам Сивик 8, 2.2.

Нямам проблеми с нея, НО!

На дълъг път, почна да ме дразни твърдата возия, както и шума от вън.

 

Знам, че сравнение, между двата е трудно, но искам да разбера, основни неща:

1. Коя е по удобнна при шофиране?

2.Коя е с по удобни седалки?

3.Коя вози по меко?

4.Коя е по обезшумена?

5. Коя е с по хубав саунд?

 

Цената, която мисля да отделя е 15-18000 лв.

Ако има нещо интересно ще добавя повече.

Ще търся кола, минимум 2010 г, автоматик. Бензин.

 

Благодаря Ви, ако се сетите още плюсове/минуси за съответният модел, споделете.

 

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-разумно е да тестваш и 2-та модела и ще имаш реални впечатления.

Иначе, естествено по всички тези критерии Акорда е по-добър - по обясними причини, заради формата на купето, а C-RV е висок Сивик. 

Точка 1 е субективна, 3 е въпрос и на гуми, а относно другите - няма разлика в материалите, но челното съпротивление и обтекаемост на купето си е фактор. 

С 2 думи, ако ще пътуваш рядко надалеч и с много багаж - C-RV, ако ще е често и надалеч с нормално батаж - Акорд.

За ежедневно градско и двете са поносими, нали е за кратко.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма да излизаш извън пътя и ти трябва кола за шосе - избирай Акорда. С C-RV-то ще имаш по-висок разход, по-скъпа поддръжка и не толкова добро пътно поведение. Аз бих си карал леката кола, ако не бях дивак-рибар.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, ceco_accord написа:

Точка 1 е субективна

За мен и т.2 е.

Сигурно е от ЕГН-то ми, ама дръвената пейка на моето CR-V по ме кефи. Ако се заседя в комфортя ня Авенсиса, не мога се изправи после, кръста ме къса. Така бях и в Сивик 9. Във CR-V-то седалката е по-висока и съм по-изправен в кръста. Ама това за CR-V 2, на следващите не 7м знам седалките.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че повечето точки са въпрос на субективно усещане, но все пак...
Иначе, колата няма да се кара по черни пътища, единствено градско и дори повече извънградско.
А, какво мислите за Легенда, след 201?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако Сивика те дразни на дълъг път едва ли ЦРВ-то ще ти допадне. Продадох моето точно заради дългия път- седалките не ми бяха удобни, подлакътниците също. Лесно се уморявах на дълъг път. За мен е мудничък /моят беше бензин-ръчка, 2007г./ и определено не е тих. За други минуси не се сещам. Поддръжката му е никаква и като цяло е много добър семеен автомобил. Между посочените от теб бих избрал Акорд /ако не ти трябва пространството на ЦРВ/. 

Щом питаш за Леджънд явно не си стеснил строго избора до Акорд и ЦРВ. От трите бих избрал Леджънд. Има много изписано във форума и за трите автомобила. 

Читав Лексус РХ 350 и РХ 400 също може да се намери в твоя ценови диапазон и ако не те дразни формата му, според мен заслужава да му обърнеш внимание. За мен е по-добър избор от ЦРВ- по-мощен, по-тих, по-комфортен... 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите почитания към всички които карат Акорд 8.  

След 6-та и 7-ма ген. и аз исках да карам 8-ма, докато не покарах. Мислех си че е крачка напред и нагоре, но е само на ширина. Разбира се е с по-модерна визия (вън и вътре), но не ми бе достатъчно. При аналогична пазарна цена с Ледженд, просто не видях здрав разум и база за сравнение, та взех си КВ1. Спрямо фейсовия, техническите разлики са незначителни, а парите - над 20 бона, отделно визията не ме кефи.

Разгледай темата ми в раздела за модела, а скоро бях качил и 1 клипче във " оф топик - видео". Намери си Ледженд за тест драйв иии ...

Това е релаксиращ апарат за предвижване в пространството, от който слизаш доволен от живота, без спомен за километри, трафик и синоптична обстановка.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да си говорим, cr-v-то е висок сивик комби. 

Един клас по-долу е от акорда и два класа под леджънда.

Ако комфорта ти е важен, няма какво да се чудиш, поне между акорд и црв. Като цяло и акорда също не е от най-комфортните, но спрямо 8-ген сивик ще е определено стъпка в правилна посока. 

 

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето, това търсих с тази тема. Ориентир.
Разбирам, че Легендата е най- комфортна, но, за тези пари, които съм предвидил не мога да си купя, поне 7-8 годишна.
Свика си го взех на 3 г.
Сега, как да убедя сам себе си, че ще заменя кола 2006 с кола 2007 или 2008 най-много ;) Иначе казано, 15 г. кола, за 14 или 13 г...

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е лесно. Не гледаш години и км, а модел, какво ти дава и конкретно състояние на екземпляра.

Всички търсят по-нова кола, за да си гарантират относителна безпроблемност, но "совите не са това което са".

Акорд 6 купих на 3 години и го карах още 11 без драми. Акорд 7 купих на 9 години и го карах още 5 без перипетии. Ледженда взех на 13 години и за 17000 км (9 месеца) ми изглежда вечен.

Усещаш ли тенденцията? Първата декада на 21-ви век Хонда имат добра реколта. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Emicha написа:

Всеки човек, се променя с възрастта, но с нея - си променя и предпочитанията..... 

Когато се качиш от лагерница, на нещо малко по-голямо и возещо по-меко, се чудиш как си могъл да се измъчваш с предишната кошница... :)

 

Аа, Сивика не си го давам.

1 година Акорда бе на козметика и ходихме на море с онова белото от подписа ми, та синковеца рече - "Бе къв е тоя Акорд, я да си караме тая".

Жената обаче иска климатик и да не и се лашка вратът докато спи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...