PetioHonda 106 #1 Публикувано 7 Май, 2021 (Редактирано) Здравейте! Досега, когато колата загрее и обърне на газ, се чува едно "изчаткване" на клапана на бутилката, така че предполгам да се отвори и да пусне газта към изпарителя. Това става при всяко палене т.е при всяко минаване от бензин към газ. От няколко дни, това изчаткване се чува по време на движение, т.е карам 500-600м или повече и се чува все едно сега е обърнала на газ, но не е така, а си карам на газ. Няма придърпване, няма недостиг на мощност, гаснене и тн. Просто се чува това отваряне през неопределен интервал от време. Майстора ми каза, че сигурно е бобината, която отговаря за това (тя е една синя и се вижда на бутилката). По-странното е, че това изчаткване се чува и когато карам на бензин. Майстора е категоричен, че звука не идва от газовото, а нещо друго примерно в багажника, но аз съм сигурен че чувам точно това изчаткване от бутилката, правих няколко теста, махнах всичко от багажника няма какво друго да е, а и познавам въпросният звук, все пак досега всеки ден съм го чувал. Някой може ли да обясни как точно работи системата и кога се отваря клапана на бутилката, сигнала идва от изпарителя или от компютъра? Към момента си мисля, че може да е някакъв темп датчик, който да не работи правилно и да отваря постоянно бутилката. Въпросът е, когато е на бензин, всичко от газовото не е ли "изолирано" и "неработещо" ? П.С Бутилката ми е нова на по-малко от година, инсталация, комп също е сменено с ново преди около 1.5 години. На практика целият инжекцион е на по-малко от 2 години, ако има някакво значение. Редактирано 7 Май, 2021 от PetioHonda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #2 Отговорено 7 Май, 2021 Изключи захранването на газовия компютър от акумулатора и виж какво ще стане! Може и да разкачиш кабелите от буксата на клапана, но те съветвам да не пипаш, ако не знаеш какво правиш, за да не окъсиш някоя жица! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #3 Отговорено 11 Май, 2021 Отговорът не е еднозначен.Различните марки имат различна логика на управление на клапаните.В режим бензин клапаните би трябвало да не се управляват,но са физически и електрически свързани,така че при незиправност в компютъра могат да щракат.Управлението е директно от компютъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #4 Отговорено 14 Май, 2021 Благодаря ви за мненията. Щракането е установено вече, че е от бутилката, като най-вероятно проблемът е в компютъра. Като намерим решение ще се включа отново. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #5 Отговорено 15 Май, 2021 А компютъра на газовата е......? Фобос.....? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #6 Отговорено 19 Май, 2021 Компютъра е GasItaly, проблемът се оказа 2 скъсани маркуча, като единият се беше извадил от един тройник т.е Мап сензора не отчиташе нищо и беше забил на едно налягане. Не запомних много каква е връзката между всичко, но човекът който я прави ми обясни че при неправилни данни, които отчита компютъра, започва да се опитва да "наваксва" и се случват странни неща, като той е подавал сигнал за отваряне и затваряне на клапана на бутилката. Последва смяна на маркучите и връщането на всеки на мястото му, както и възстановяване на настройки, защото компа се беше "шашнал" и трябваше повторна настройка. Това е с две думи, преглеждайте си маркучите дали са здрави и дали всеки си е на мястото и не се е извадил Останах супер доволен от майстора (досега не бях го посещавал), така че с радост ще го препоръчам, ако на някого му трябва за гр.Варна, може да пише ЛС. Поздрави. 2 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове