Varz 34 #1 Публикувано 1 Май, 2021 Колеги, не знам дали темата е за тук, но все пак да пробвам. Днес докато си сменях гумите попаднах на следната находка отпред вдясно, това до маншона на снимката 👇 Прилича на нещо като кълчища, обаче е намотано много свободно, та се чудя възможно ли е някой майстор да го е слагал и защо. От миналата година насам там са пипали само като ми работиха по спирачките, и изрично бях помолил ако намерят нещо по окачването за смяна да ми кажат, тогава отговора беше "Всичко е ОК". След това единствено съм сменял гуми (тогава в сервиз) - все щяха да го забележат. Лошото е, че отдолу има омаслено и се чудя сега ако го махна да не протече по-сериозно. То е ясно, че ще я водя да я гледат, ама ако някой знае какво е това ще е от полза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 80 #2 Отговорено 1 Май, 2021 Прилича ми на случайно навит се сам сезал( ако незнаеш- въже което връзват асми и лозя) 😉😉 по време на движение . По скоро е това и може би е наранило маншона и от там омасляването. Интересна ми е развръзката. Така че сподели. Успех. 2 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 158 #3 Отговорено 1 Май, 2021 Колегата най-вероятно е прав за сезала, а този маншон е за смяна задължително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #4 Отговорено 1 Май, 2021 Колега, кажи, че не си си сменил гумите без да махнеш това кълбище. Може би докато се е мотало на полуоста е освободило скобата, която държи маншона, и оттам и греста е заизлизала. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Varz 34 #5 Отговорено 1 Май, 2021 (Редактирано) На 1.05.2021 г. at 19:31, kvd74 написа: Не съм, точно затова и питам за да разбера дали то е причината за омасляването или е слагано за да го спре. Явно всеобщото мнение е, че случайно е попаднало там. На мен продължава да ми е странно как трябва да съм го настъпил, че да се намотае само и то толкова пъти ... Ще го разкарам утре и ще огледам как да закрепя положението, че по празниците е сложно Редактирано 4 Май, 2021 от dindin Предходно мнение не се цитира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #6 Отговорено 1 Май, 2021 Махаш сезала и ако скобата я няма, слагаш една свинска опашка (кабелна връзка). Избърсваш добре маншона и търсиш за скъсване. Ако няма само нова грес и свинската опашка ще ти решат проблема. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #7 Отговорено 1 Май, 2021 Понякога стават такива неща,аз закарах една котка от Бургас до Сливен и обратно.Беше се навряла някъде до интеркулера и няма вадене.По магистралата мрявчене,пристигам в Сливен,първата автомивка и яко пръскане отдолу под всички кори,мълчи и не мърда.От там в сервиз на подемник,пак мълчи,пичовете викат няма нищо,ровиха,гледаха няма.Тръгвам на обратно-тишина,викам си излязла е,и на първия светофар в Бургас да видиш врещене.Хората пресичат,гледат странно,а онова врещи и се къса.В крайна сметка,колата една вечер пред гаража и гадината се изпари.Така,че понякога стават такива неща,трудно обясними.Весели празници. 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 80 #8 Отговорено 1 Май, 2021 Омаслено е, но не е толкова страшно. След празниците ще си го оправиш. Ако нещо има при завой разбитите карета тракат и ще си го чул, така че ще изкараш тия дни. Хайде весели празници и бъдете здрави И безавариино Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Varz 34 #9 Отговорено 2 Май, 2021 Баш сезал се оказа, ама беше станал на конци от въртенето. Сетих се и къде съм го закичил - преди няколко седмици буксувах по едни поляни, най-вероятно от там съм го изровил. Маншона и скобата си бяха здрави, мазнах малко грес и го пристегнах. Благодаря на всички за съветите. Живи и здрави и весели празници 3 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове