vfr 0 #1 Публикувано 26 Ноември, 2007 (Редактирано) Да добавя и моята ХОНДА:Honda VFR 400 R1992399.00 ccm (24.35 cubic inches)V461.00 HP DOHC6-speed193.0 kg Редактирано 26 Ноември, 2007 от vfr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #2 Отговорено 27 Ноември, 2007 колекциката ми от менюали е доста минималистична, но все пак може да помогне на някогоhttp://www.psytronix.org/xo/modules/mydown...wcat.php?cid=26в другите категории има и за други марки (освен хонда) ако на някого му е интересно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimy 24 #3 Отговорено 1 Декември, 2007 http://www.moto.bg/default.php -най полезния български сайн за моториста , има сер. книжки за всички модели на мотоциклетите на хонда ( иска регистрация за ползването им) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimodi 5 #4 Отговорено 1 Декември, 2007 Един много хубав сайт за начинаещи (пък и не само) мотористи е този:http://www.sportrider.com/И най-вече статиите за техниките на каране:http://www.sportrider.com/motorcycle_ridin...ques/index.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimy 24 #5 Отговорено 21 Февруари, 2008 За да се превърне в удоволдствие карането на вашия мотоциклет е задължително да си изберете такава екипировка,която да Ви е удобна и да не Ви създава напрежение докато карате. Екипировката не е препоръчитела,а задължителна когато карате мотоциклет особенно ако той е пистов,защото както всички знаем инцидентите са най-често с такъв вид мотори. една от най-важна част от екипировката е каската,която предпазва най-важното-главата. Каската (или шлем) За да не се превърне каската в инструмент за мъчения,трябва да се спазят няколко просто правила. 1-Каската трябва да Ви става добре,не трябва да има клатене или клатушкане насам-натам.Това не означава,че трябва да Ви е тясна и след всяко каране да Ви боли главата от нея и да нямате търпение да спрете и за да я свалите. 2-Обиколката на главата може да служи само за ориентиране.Размерите на различните марки каски са различни. 3-Проверката с пръсти дава първоначална информация.Ако те намират мястомежду главата и подплатата,каската Ви е голяма. 4-Каската трябва да се подложи и на тест за измъкване,защото при евентуален удар да не извръкне. 5-Не всяка каска може да се ползва с очила.Ако карате с очила,непременно проверете дали ще Ви е удобно с тях със съответната каска.Това важи и за бонетата. 6-Преди да изберете,потърсете различни модели и марки.Никога не пробвайте само един модел. Екипа Именно той предпазва най-голяма част от вашето тяло така,че закупуването му е задължително. дали цял или от 2 части е въпрос на избор,но втория вариант е много по-практичен,защото може да се кара само с якето,но това вече е друга тема. 1-Както каските така и различните екипи имат различна номерация. 2-При закупуването на екип трябва да го облечете целия и да видите как Ви стой дали Ви е удобен или не. 3-Екипа трябва да Ви стой леко тесен за да си свърши работата при евентуално нежелано падането ,ако той е Ви е широк ще се осучи и възможността от потрошени ребра е голяма. 4-Обличането на екипа трябва да е с тънка блуза или с такава която най-често карате,все пак комфорта не се изключва в това отношение. 5-Вижте дали сте доволен/доволна от екипа като клекне и дали Ви стяга (непоносимо) някъде. Да не забравяме,че всеки има различен ръст и тегло и в много случей не може да се намери идеалния размер екип-примерно нисък и дебел или пък много висок и слаб,при това положение най-удачният вариант(според мен,поне) е ушиването на екип по поръчка при шивач. 6-Ако карате с гръбнак задължително мерете екипа с него,ако самия екип има гръб още по-добре за Вашата сигурност. Ботушите 1-Може би те са единствения аксесоар,който няма голяма чак толкова голяма спецификация при закупуването им,защото просто или Ви стават или не. 2-Единственото е да Ви стават и да не стискат и да са неудобни при каране независимо дали дълъг път или в града. 3-Съчетаването от към цвят с екипа и шлема е въпрос на избор,но най-удачния цвят е черен,просто,защото той си пасва с всичко. 4-Меренето на крака от върха на палеца до края на петата е препоръчително,защото разстоянието ще Ви ориентира кой номер сте. П.С това е номерацията на SIDI,другите марки е напълно нормално да се разминават в номерацията. Ръкавиците 1-Закупуването на ръкавиците трябва да стане внимателно,защото при едно падане ръцете почти винаги докосват асфалта,а с едни "скапани" ръкавици това докосване може да е много болезнено. 2-Повечето хубави мотоциклетни ръкавици са достатъчно дълги,че когато се сложат с екипа да няма открито пространство и възможност за влизане на въздух. 3-Колкото по-скъпи са едни ръкавици толкова по-защитават вашата ръка от евентуално падане. наличието на допълнителни протектори около китка я предпазва от изкълчване или счупване. същото важи и за карбона по кокалчетата и пръстите. ето една таблица,която може да Ви помогне много при закупуването на точния размер ръкавици. Успех с търсенето и закупуването на екипировката,която може да Ви спаси живота. Надявам се темата да е била полезна 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LordVetinari 5 #6 Отговорено 13 Април, 2008 тук има няколко книжки на български Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4i4iga 0 #7 Отговорено 13 Юни, 2008 Здражейте!Искам да знам дали заене нещо повече за Suzuki Gsr 600 К2. Знам, че това е форум за HONDA. Ама се опитвам да разбера нещо повече от хора с опит. Особенно от тези, които може би са имали такъв. Мопдела е нов до колкого разбрах е от преди около година. Благодаря преджарително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimy 24 #8 Отговорено 22 Юни, 2008 К1 = 2001г , К2= 2002г , К3= 2003г и така до К8= 2008г , не е мотор за начинаещи , нервна и силна машина , на мен лично ми е неудобна двигатели: 600цц , 750цц, 1000цц и 1300цц хаябуса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA NSR 1 #9 Отговорено 24 Септември, 2008 Здравейте! Малко късно се включвам но искам да попитам нещо. Харесах си една Хонда НСР 125цц 42к.с.Няма забележки по нея. Двигателя и работи много добре. Не съм голям разбирач по моторите. Преди имах Ямаха ДТ 50цц. Искам да попитам надеждна ли е тази Хонда, горе-долу намират ли се части за нея ако нещо и стане. Как са цените на частите?Благодаря предварително!Поздрави! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dzenky 296 #10 Отговорено 24 Септември, 2008 двутактова машинка,приятна.части бол!(втора ръка),наи вече спилери се търсят бутало и понякога цилиндър като консумативи,преди няколко години купувах от бултрако цилиндър и бутало към 350 лева двете..имам две на части не си ли е поне 600 кубика.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #11 Отговорено 30 Март, 2010 (Редактирано) Здравейте, Не съм моторист, но попаднах на един торент с ремонтни ръководства за доста модели мотори хонда. Не съм го теглил и отварял и не знам до колко това което е вътре е функционално. Дано помогне на някои. Ако някои го изтегли все пак, моля да даде мнение става ли!http://nanoset.net/torrent/1/4/145205/Hond...%20ремонтТорент сайта не иска регистрация и няма рейтинги или други подобни глупости. Просто теглиш с битлорд, битторент или друго подобно.П.С. Ето и две отделни ръководства: http://nanoset.net/torrent/22/10/149754/Ho...%20ремонтhttp://nanoset.net/torrent/15/0/151929/Hon...%20ремонт Редактирано 30 Март, 2010 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ghost_rider 2 #12 Отговорено 30 Април, 2010 (Редактирано) ето и характеристиката на всеки един мотор който ви интересува: http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Honda%20.htm Редактирано 30 Април, 2010 от ghost_rider 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo_crf8 0 #13 Отговорено 9 Юни, 2010 Здрасти на всички искам да попитам дали тук мога да задавам въпроси за моторите Хонда защото аз имам един кросов мотор Хонда црф 450цц 2004-та година и сега нещо се строши смисъл почна да омешва маслото с антифриза и не иска да пали много трудно пали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #14 Отговорено 9 Юни, 2010 питай на воля,ако искаш пиши и на лични.случайно имам фирма за оригинални консумативи и части за мотори,като на Хонда сме най-силни.имаш ли си читави хора,които да го отворят?веднага мога да те насоча към един-двама.Родригез чувал ли си го? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #15 Отговорено 4 Февруари, 2011 В последно време много почнах да се замислям на темата "мотори" и се чудя какъв би бил подходящ за "новобранец", а виждам че тук разбирате и все ще се намери някой кой би дал мнение(ако е и от любимата ни марка, още по-добре ).Не е казано, че веднага ще си купя мотор, просто искам да разбера малко повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pe6o74 41 #16 Отговорено 4 Февруари, 2011 В последно време много почнах да се замислям на темата "мотори" и се чудя какъв би бил подходящ за "новобранец", а виждам че тук разбирате и все ще се намери някой кой би дал мнение(ако е и от любимата ни марка, още по-добре ).Не е казано, че веднага ще си купя мотор, просто искам да разбера малко повече.Къде мислиш да го караш(ползваш)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #17 Отговорено 5 Февруари, 2011 За из града (Варна). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pe6o74 41 #18 Отговорено 6 Февруари, 2011 За новобранец , в градски условия шосеен мотор(или пистов ,както неправилно го наричат) с много пластмасови спойлери не е много подходящ. Не е маневрен,окачването му е твърдо,гумите ниски- докато посвикнеш джантите са заминали. Чопър също не ти препоръчвам.Като кубатура повече от 250-400 не ти трябва като за начало. Най-добре е някой разголен туристически или ендуро(ако мислиш и по по-лоши терени да караш).Туристът е доста по-тежък. Има и вариант супермото-това е хибрид(шосейно ендуро), което доставя голямо удоволствие от шофирането и спокойно можеш да превземаш дупките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Марадона 0 #19 Отговорено 10 Май, 2011 Хора помогнете ми карам ЦБР 929 РР и си изгубих ключа на моторчето оказа се , че патрона е занитен брутално с нитове и нямам представа как да го сваля . Ако знаете каде могат да ми направят ключ без да се сваля патрона ще сам много благодарен ако ми помогнете Предварително много Ви благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki-gabrovo 1 #20 Отговорено 10 Май, 2011 Ами тези нитове трябва да им се отрежат главите със секач и после да разпробиеш да го сложиш с болтове иначе така да ти направят ключ както патрона ти е на мотора май ще е малко трудно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Марадона 0 #21 Отговорено 10 Май, 2011 Мерси приятелю , проблема е че разтоянието е малко и трудно може да се вкара там машина . Още веднаж благодаря за савета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pe6o74 41 #22 Отговорено 10 Май, 2011 Ключалката не е занитена, а главите на болтовете са специални. Откъсват се,когато се стегнат до края и това е заводско с цел безопасност.Лесен достъп до болтовете ще имаш, когато свалиш горния тройник,на който е хваната самата ключалка -елементарно е. Дано да е американска хондата ти,защото останалите имат оригинална HISS(Honda Ignition Security System)- чип . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Марадона 0 #23 Отговорено 11 Май, 2011 Благодаря за савета . Аз се чудех дали от патрона за багажника няма да могат да ми направят ключ там ще е по лесно да се свали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pe6o74 41 #24 Отговорено 11 Май, 2011 (Редактирано) Освен ,че се сваля по-лесно, тя и се разглобява много по-лесно. Но е възможно патронът вътре да е с по-малко на брой пластнки(защото тя е по-малко отговорна ключалка) и ключът, който ще се направи по нея да не стане за другите две ключалки. Редактирано 11 Май, 2011 от pe6o74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anton_r1 0 #25 Отговорено 16 Май, 2011 хубава машинка е к2 имах и съм доволен доста Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Марадона 0 #26 Отговорено 17 Май, 2011 .....Благодаря , момчета за съветите проблема го разреших .Желая на всички хубаво лято Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slash4e 0 #27 Отговорено 29 Ноември, 2011 Здравейте, мотористи! От скоро съм горда притежателка на Хонда ЦБ 500. Но след като премина еуфорията покрай закупуването, установих че ми е малко некомфортно висока. Накой да има представа съществували възможност да се направи по-ниска, за да мога да стъпвам по-стабилно на земята? Благодаря предварително! Дано получа някакъв съвет, че гледам няма пресни публикации в тази тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TurboRider 0 #28 Отговорено 30 Юни, 2014 Honda Forever ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #29 Отговорено 3 Юли, 2014 ...привет и на мотористите.Отскоро отново съм моторист поне 15 г. не бях се качвал на мотор преди имах МЗ а сега вече Хонда ВФР 750 1991г. Имах мерак за чопър но скъпички дори и старите модели та затова се метнах на тоя.Вече навъртях 150-на километра малко силен и тежък ми идва но се надявам бързо да се приспособя към него без произшествия 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petar petrov 0 #30 Отговорено 19 Април, 2017 Привет мотористи, и аз като колегата не се бях качвал на мой мотор от дванадесет години но ......Реших да си взема едно моторче и да се върна в редиците. Така че, от известно време карам Honda cb 1300 и съм много горд. Не намирам колеги със същите зверчета, да обменим малко мнения и да науча нещо по-специфично за машината. Ако има такива, ще ми бъде приятно да ми пишат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jagobi 0 #31 Отговорено 21 Април, 2017 (Редактирано) Нямам такава, но поддържам една такава в сервиза, уникална машина, много здрава, само смяна на масло навреме и на година, и няма да имаш прболеми. Редактирано 27 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #32 Отговорено 1 Май, 2017 Имам приятел със Хонда СБ 1000, много безпроблемен мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimy 24 #33 Отговорено 1 Май, 2021 Petar Petro, аз съм от миналата година с CB1100SF . Като цяло миналия сезон имам около 2-3 х км , че го вкарах за пълно обслужване , боядисване и малко обновения като отвися 2м. Мотора има предостатъчно мощност ие приятен за каране извън градско но в града ми идва малко тежък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1550 #34 Отговорено 20 Август, 2022 Не е Хонда ... то и мотор не е, ама ... Спасих от скрапа ето това Миналия уикенд съседа ми го подари. Беше го "понесъл" за скрап. Не е каран от година и половина, седи си така на дъжда. С личният ми автодоктор го запалихме. Работи, но само на ниски оборити, не ще да се форсира. Явно ще се чисти цялата горивна система. Като заработи перфектно, а той ще, следва проверка, на всичко останало. Таа, тетака. 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #35 Отговорено 22 Август, 2022 Е как за скраб бре? По наще земи това ще е "нов внос, без забележки". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LordVetinari 5 #36 Отговорено 27 Август, 2022 На 20.08.2022 г. at 20:46, Krasi-mir написа: Не е Хонда ... то и мотор не е, ама ... Честито, по мои наблюдения това е еин от най-вървящите 50цц скутери. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1550 #37 Отговорено 27 Август, 2022 Благодаря. Моделът е SR 125 Motard, 2016-а година. Все още нямам време да го почна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #38 Отговорено 27 Август, 2022 Здравей колега, препоръчай някой сайт за мотори на острова. Интересува ме най вече Хонда вфр 800 2002 - 2009 модела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1550 #39 Отговорено 27 Август, 2022 Ако под "препоръчай" разбираш да те насоча към сайт за мотоциклети в добро състояние на ниски цени, съжалявам, нямам представа. Никога не съм следил пазара на мотоциклети. Иначе, сайтове много. Пишеш "Honda vfr800 for sale" и гледаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #40 Отговорено 28 Август, 2022 Благодаря ти, ще погледна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове