Двигателист 37 #1 Публикувано 15 Ноември, 2020 Здравейте! Интересува ме, дали ръчното кранче, което затваря притока на пропан-бутан от бутилката напред към редуктор-изпарителя е преди, или е след електромагнитния клапан? Налага ми се да разглобя ел.клапана и се чудя, дали бутилката трябва да е празна, или ще стане със затваряне на ръчния кран, ако разбира се той е преди ел.клапана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #2 Отговорено 15 Ноември, 2020 (Редактирано) Да помислим над снимки. Мисля че се вижда на клипа Ръчния клапан нама логика да е след електомагнитния. Редактирано 15 Ноември, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Двигателист 37 #3 Отговорено 25 Април, 2021 Здравейте! Ясно е, че ще я сменям с нова, но ми е интересно какво мислите за един странен проблем. Проявява се винаги след зареждане, без значение колко гориво е заредено, без значение дали бутилката е била празна, или не. Тогава газта излиза от бутилката едва-едва. Това продължава от десетина минути до час и след това всичко е наред. Докато проблема го има може и десет да превключвам от бензин на газ, но налягането бързо пада и връща на бензин. Потока е такъв, че на празен ход, или при минимално натоварване си работи, но потрява ли повечко гориво, то просто не достига. Със сигурност, ако вечер съм се прибрал от работа с този проблем, на сутринта всичко е наред. Естествено, за да е по-интересно не го прави при всяко зареждане. Първият път когато го направи, бутилката беше препълнена, защото не сработи ограничителя за 80% напълване и то на доста нова сонда и помислих, че е от това. Бях я сменил преди има-няма 15000 км. Но после го е правила и без това... Смених комбинираният датчик за налягане, защото с лаптопа го набедих, без да мисля много-много. Редуктор-изпарителя е нов, но него си го смених по друга причина. Когато проблема го има, при извадена тръба за течна фаза от редуктора и подаване на 12V на клапана отзад, газта излиза едва-едва (всички знаете как излиза, когато всичко е наред). Прегледал съм горивопровода за прегъване (пластмасов е). Не се касае за задръстване с някакви боклуци, защото когато сменях първата сонда ми направи впечатление, че мрежата и е чиста. Отделно, когато сменях редуктора, в него имаше груб филтър (пластмасова мрежа), която за над 150000 км беше чиста, нещо което на други мои коли преди години, с медни тръби не го бях виждал. Първоначално обвиних клапана. Полирах задната му част и увеличих хода с 0.5 мм, без резултат, а и самия звук от него си е остър и силен, не е като да не се отваря. Сондата е 30 градусова за цилиндра бутилка ф315, ако има значение. Честно, казано нямам идея какво може да пречи на пропан-бутана да излиза нормално. Освен инерционния клапан (този защитния, за свръх разход), но не мога да го свържа със зареждането. Както и да е... Препоръчайте добра сонда, но не БРЦ. Досега съм имал доверие на BRC, но или аз уцелвам дефектни, или... Европа 2 издържа около 140000 км, но ако трябва да съм честен, доста често не спираше на 80%, препълваше и т.н. Накрая поплавъка запичаше в горно положение и неможеше да се зарежда. Европа 3 рано-рано започна с проблемите. Някога имах неевросонда БРЦ. Издържа 250000 км и така продадох колата – много добре изработена беше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #4 Отговорено 26 Април, 2021 Поплавъка може да е проблема. Извади сондата и я почисти. Ловато сонда препоръчвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #5 Отговорено 28 Април, 2021 Още ли се мъчищ с това БРЦ? Няма нужда да пускаш 1000 теми за него.Проблема ти е точно в инерционния клапан.Извади нивомера и го разглоби изцяло.Клапана се намира между смукалото с цетката и входа на електрическия клапан.Представлява една проста съчма.Смени всички уплътнения с нови като сглобяваш.Бутилка се тества с обикновен въздух от компресор. Пълниш 10 бара и си правиш експерименти. 1 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Двигателист 37 #6 Отговорено 28 Април, 2021 Сложих нова Tomasetto. Старата я разглобих и честно казано не видях нищо нередно. Единствено отново ел.магнитния клапан не ми хареса. В сравнение с клапан OMVL, този на БРЦ беше като правен по трудово. На 10 атм. не мога да тествам - инсталацията ни е ограничена на 8. Както и да е... На първо зареждане новата спря на 49-50 литра при 60 литра пълен обем. Сега остава да си намеря подходящ датчик за нивото и да си поиграя да го настроя, защото този от БРЦ сондата не пасна на новата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #7 Отговорено 28 Април, 2021 Да ,диаметъра е друг.Остави си датчика и виж дали можеш през софтуера да го смениш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 453 #8 Отговорено 29 Април, 2021 Europa 3 е много сериозна издънка от БРЦ в последните години. Като цяло цената расте, а качеството на компонентите им спада. Да се подхожда с особено мнение, когато се избира система на БРЦ. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове