nunezz 22 #1 Публикувано 18 Април, 2021 (Редактирано) Здравейте. От няколко дена си имам Акорд 7 2.0 бензин 155 коня, автомат. На пръв поглед изглежда супер, и върви и работи като часовник. Проблема е, че като я гледах, не погледнах отдолу.. всичко зад гумите е в ръжда. Сега ще сменя всички биалетки тампони и т.н., но останалата ръжда, мога ли да я махна и да напръскам с нещо ? Качвам една снимка зад едно от колелата. Ще се радвам, ако може да се измисли нещо. ЕДИТ: Ръждата е само зад колелата. Отдолу няма. Редактирано 18 Април, 2021 от nunezz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1007 #2 Отговорено 18 Април, 2021 (Редактирано) Чел съм, че тези са добри - https://razhda.com/ Не съм ги пробвал но има добри отзиви. Реално и ти можеш да си го свършиш ако имаш условията, уменията и препаратите които можеш да купиш. Не е чак толкова страшно ако са само железата по окачването. Ако купето обаче е в това състояние е различно. Тази кола да не си я купил от Алпите? Редактирано 18 Април, 2021 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #3 Отговорено 18 Април, 2021 (Редактирано) Ами повечето е по окачването, по купето има много малки петънца. Иначе, май е от Италия, талона е на италиянски, взех я от салон нов внос. Редактирано 18 Април, 2021 от nunezz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 118 #4 Отговорено 18 Април, 2021 (Редактирано) Нищо и няма, тва е повърхностна ръжда по шасито, измии я хубаво отдолу, огледай крайно ръждивите неща за смяна и не се вкарвай във филми. И да го оправиш някой ден, смятай тия пари за хвърлени на вятъра, защото пак ще се появи същото, или колата няма да е изобщо при теб, а за да създаде изобщо каквито и да е проблеми в тва и състояние, бая години трябва да минат. Редактирано 18 Април, 2021 от sashua 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #5 Отговорено 18 Април, 2021 Ами утре ще я оставя да сменят, каквото трябва. И да я оставя така ли ? Не може ли да я изтъркам с нещо и да я напръскам с нещо против ръжда ? Тя май е затъвала някъде или изобщо не е мита, всичко беше в засъхнала кал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1007 #6 Отговорено 18 Април, 2021 Или не е от Италия или е някаде по северната граница. Друго обяснение за това състояние аз нямам. Принципно ако не обърнеш внимание сега и си решил да си я караш, след 2-3 години ще е забавно за майсторите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #7 Отговорено 18 Април, 2021 Е, утре ще я закарам да сменят каквото трябва. Ще пиша да споделя какво са направили и какво ще правя по-нататък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka0007 212 #8 Отговорено 18 Април, 2021 Нещо подобно изглеждаше моята,, датчанка", когато я гледах преди покупката... Качих я след това ( в България) на високо, преди това измита хубаво отдолу, минах въпросните повърхности с телена четка-и се видя, че е само повърхностно... Издухване=> напръскване с Anticorit, засъхване, след това с още един слой друг спрей( не помня точно, но го имам в мазето)... И нямам проблеми от тогава... Доколкото си спомням Würth имат също подобни продукти за обработка и защита от корозия... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #9 Отговорено 18 Април, 2021 Благодаря, ще го имам предвид. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka0007 212 #10 Отговорено 18 Април, 2021 Ето, слязох да ти ги снимам... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #11 Отговорено 18 Април, 2021 (Редактирано) nunezz - На сивика от подписа ти,не се ли виждат тук таме ръждиви болтове и гайки,е тука е същото!Типично за хонда,от всякъде бетон,ама болчетата ръждясали! Редактирано 18 Април, 2021 от JHM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka0007 212 #12 Отговорено 18 Април, 2021 И още нещо: - Моята цел беше да карам Хондата поне пет години, за да ми е мирна главата, я минах с над 5 вида,, течности" навсякъде където можеше да мине струята, и сламката на спрейовете-всяка дупчица и гайка отдолу и в коша при мотора.. Смятам това лято да направя още веднъж тази процедура... 😁😉🤟 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet71 123 #13 Отговорено 18 Април, 2021 Щом няма по купето си свиркай. Ако си я правиш както трябва сваляш детайла (щанга или каквото е) обработваш до метал, ако използваш преобразувател за ръжда (купувам си наливен от магазин за автобои) задължително минимум осем часа и тогава грунд две ръце и боя две ръце.Само да мажеш е майтап работа. Моята съм я ревизирал см. по см. отдолу. Днес си правих един носач (купен от автоморга. Не сложих преобразувател,защото бързах. Утре ще ти кача снимка как стана. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #14 Отговорено 18 Април, 2021 Ами всъщност не, сивика няма и точица ръжда. Като я взема от ремонта ще видя как изглежда и ще видим какво ще правя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове