Jump to content
nunezz

Проблем с ръжда

Recommended Posts

Здравейте. От няколко дена си имам Акорд 7 2.0 бензин 155 коня, автомат. На пръв поглед изглежда супер, и върви и работи като часовник. Проблема е, че като я гледах, не погледнах отдолу.. всичко зад гумите е в ръжда. Сега ще сменя всички биалетки тампони и т.н., но останалата ръжда, мога ли да я махна и да напръскам с нещо ? Качвам една снимка зад едно от колелата.

Ще се радвам, ако може да се измисли нещо. :)

received_1162947537488984.thumb.jpeg.c152b532154e688ed7c886b476b706e8.jpeg

 

ЕДИТ: Ръждата е само зад колелата. Отдолу няма.

Редактирано от nunezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел съм, че тези са добри - https://razhda.com/  Не съм ги пробвал но има добри отзиви. Реално и ти можеш да си го свършиш ако имаш условията, уменията и препаратите  които можеш да купиш. Не е чак толкова страшно ако са само железата по окачването. Ако купето обаче е в това състояние е различно. Тази кола да не си я купил от Алпите?

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами повечето е по окачването, по купето има много малки петънца. Иначе, май е от Италия, талона е на италиянски, взех я от салон нов внос.

Редактирано от nunezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо и няма, тва е повърхностна ръжда по шасито, измии я хубаво отдолу, огледай крайно ръждивите неща за смяна и не се вкарвай във филми. И да го оправиш някой ден, смятай тия пари за хвърлени на вятъра, защото пак ще се появи същото, или колата няма да е изобщо при теб, а за да създаде изобщо каквито и да е проблеми в тва и състояние, бая години трябва да минат. 

Редактирано от sashua
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами утре ще я оставя да сменят, каквото трябва. И да я оставя така ли ? Не може ли да я изтъркам с нещо и да я напръскам с нещо против ръжда ? :unsure: Тя май е затъвала някъде или изобщо не е мита, всичко беше в засъхнала кал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или не е от Италия или е някаде по северната граница. Друго обяснение за това състояние аз нямам. Принципно ако не обърнеш внимание сега и си решил да си я караш, след 2-3 години ще е забавно за майсторите :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, утре ще я закарам да сменят каквото трябва. Ще пиша да споделя какво са направили и какво ще правя по-нататък. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо подобно изглеждаше моята,, датчанка", когато я гледах преди покупката... Качих я след това ( в България) на високо, преди това измита хубаво отдолу, минах въпросните повърхности с телена четка-и се видя, че е само повърхностно... 

Издухване=> напръскване с Anticorit, засъхване, след това с още един слой друг спрей( не помня точно, но го имам в мазето)... И нямам проблеми от тогава... Доколкото си спомням Würth имат също подобни продукти за обработка и защита от корозия... 

 

Screenshot_20210418_210302.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, ще го имам предвид. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето, слязох да ти ги снимам... 

IMG_20210418_211218.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

nunezz   - На сивика от подписа ти,не се ли виждат тук таме ръждиви болтове и гайки,е тука е същото!Типично за хонда,от всякъде бетон,ама болчетата ръждясали:D!

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо:

- Моята цел беше да карам Хондата поне пет години, за да ми е мирна главата, я минах с над 5 вида,, течности" навсякъде където можеше да мине струята, и сламката на спрейовете-всяка дупчица и гайка отдолу и в коша при мотора.. Смятам това лято да направя още веднъж тази процедура... 😁😉🤟

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Щом няма по купето си свиркай. Ако си я правиш както трябва сваляш детайла (щанга или каквото е) обработваш до метал, ако използваш преобразувател за ръжда (купувам си наливен от магазин за автобои) задължително минимум осем часа и тогава грунд две ръце и боя две ръце.Само да мажеш е майтап работа. Моята съм я ревизирал см. по см. отдолу.

 Днес си правих един носач (купен от автоморга. Не сложих преобразувател,защото бързах. 

  Утре ще ти кача снимка как стана.

 

IMG_20210418_222319994.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами всъщност не, сивика няма и точица ръжда. Като я взема от ремонта ще видя как изглежда и ще видим какво ще правя :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...