HistamineSHOT 40 #1 Публикувано 14 Март, 2021 Здравейте, въпросът ми е това достатъчно ли е, за да съм сигурен, че ми е за смяна обтяжната ролка. Не го прави винаги, но основно при загрят двигател и натоварен пистов ремък. https://youtu.be/gt2eSkgSnMM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 309 #2 Отговорено 14 Март, 2021 Взимаш метална или дървена пръчка колкото пръста, допираш я до гайката на ролката и ухото си и слушаш...Допираш и до други недвижещи се места около ремъка...чува се ясно от къде е. Иначе сваляш ремъка и на ръка я проверяваш за луфт/шум... Това са начините... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 254 #3 Отговорено 14 Март, 2021 (Редактирано) Работата е там че не ролката е виновна а самия обтегач, то даже и се вижда, а ако се снима от правилната страна ще се види още по-ясно. Не изключвам проблем и в лагера на ролката разбира се. Редактирано 14 Март, 2021 от CCord 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6201 #4 Отговорено 14 Март, 2021 При мен беше същото като звук и ход. Смених обтегача. Ролката си бе ок, но пружината му бе омекнала. Взех от морга с уговорката че ако за 3 месеца се разтрака - връщам. Вече 5 години е на колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HistamineSHOT 40 #5 Отговорено 14 Март, 2021 41 minutes ago, ceco_accord said: При мен беше същото като звук и ход. Смених обтегача. Ролката си бе ок, но пружината му бе омекнала. Взех от морга с уговорката че ако за 3 месеца се разтрака - връщам. Вече 5 години е на колата. С идеята, че оригиналната е по-здрава ли? Намирам INA за около 150лв, не е болка за умиране ако издържи поне 50хил. км. Питам сериозно ако има смисъл за втора употреба бих помислил, но това не си ли е консуматив? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6201 #6 Отговорено 14 Март, 2021 Ами, консуматив е доколкото с годините пружината стеснява зоната си на еластична деформация и омеква. Същото се случва и с пружините на рамената на чистачките при зимното държане отворени от предното стъкло Губят сила, а хората си мислят че перата им мажат щото са стари - не че и това не се случва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1271 #7 Отговорено 14 Март, 2021 Преди 5 часа, Dennis написа: Здравейте, въпросът ми е това достатъчно ли е, за да съм сигурен, че ми е за смяна обтяжната ролка. 100% си за обтегач. Смени го комплект с ролката. На INA нещата са хубави. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HistamineSHOT 40 #8 Отговорено 14 Март, 2021 43 minutes ago, Митко Йотов said: 100% си за обтегач. Смени го комплект с ролката. На INA нещата са хубави. Това исках да чуя. Знам, че става въпрос за обтегач с ролка, не се изразих правилно. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1271 #9 Отговорено 14 Март, 2021 Ето тук може да хвърлиш едно око. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #10 Отговорено 14 Март, 2021 Аз съм с такава и 30К не е мръднала. При мен имаше чукане при натоварване на ремъка. Преди това бях сменил лагера на оригиналната ролка за тест, та нея си я запазих за всеки случай. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smirky 47 #11 Отговорено 15 Март, 2021 Преди 15 часа, ceco_accord написа: Същото се случва и с пружините на рамената на чистачките при зимното държане отворени от предното стъкло Губят сила, а хората си мислят че перата им мажат щото са стари - не че и това не се случва. Сменял ли си тези пружини на рамената на чистачките? Аз се интересувам от подобрения в този аспект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6201 #12 Отговорено 15 Март, 2021 Не съм, но на предното Акорд 7 комби натягах задната, понеже натискаше слабо. Сваля се и се мести огънатата зона на телта (куката). 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HistamineSHOT 40 #13 Отговорено 17 Март, 2021 Смени се обтегач заедно с ремъка по препоръка на майстора, че не му харесал нещо как изглежда. Обтегач INA - 135лв Ремък Continental - 45лв Труд - 55лв Общо - 235лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 309 #14 Отговорено 17 Март, 2021 Ремъка най-вероятно не е трябвало да сменяш..., Майстора да има как и двигателя ще каже, че не му харесва... Труд 55 кинта...? Ако един път си правил/гледал смяната, вече може да го направиш за 10 мин сам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HistamineSHOT 40 #15 Отговорено 17 Март, 2021 56 minutes ago, JapCar said: Ремъка най-вероятно не е трябвало да сменяш..., Майстора да има как и двигателя ще каже, че не му харесва... Труд 55 кинта...? Ако един път си правил/гледал смяната, вече може да го направиш за 10 мин сам... Знам още преди да я закарам гледах клипове със стъпките и предполагах, че е за 20лв работа, но явно моят си взима скъпо, а и нямам никакви инструменти. Ще се замисля за в бъдеще... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1271 #16 Отговорено 17 Март, 2021 Как се чувства сега мотора? Обтегача с ролката ли смени? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HistamineSHOT 40 #17 Отговорено 18 Март, 2021 9 hours ago, Митко Йотов said: Как се чувства сега мотора? Обтегача с ролката ли смени? Да, по-нагоре един колега е качил снимка - точно това взех и аз. Сега всичко утихна и си е както трябва. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове