Jappower 0 #1 Публикувано 15 Февруари, 2021 Здравейте колеги . Първо да кажа , че търсих из търсачката , но не открих конкретен проблем като моя. Та проблема е, че от доста време имам доста слабо парно. Пробвах с друго радиаторче на парното, прочистих си моето пак го сложих, но ефект нямаше. Скоро ми предстои смяна на антифриза и ако може , да ми кажете как най-правилно да обезвъздуша системата защото нещо ме кара да мисля, че е от това. Колата е англичанка D16. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 15 Февруари, 2021 А преди това беше ли доволен от парното. Понеже то, май си е малко фабрично сбъркано радиаторчето. Но щом си го и сменял, може би трябва да си отрегулираш жилата, които са отговорни за парното. За обезвъждушаването- пълниш през радиатора, палиш колата да вкл.перката за охлаждане на радиатора, доливаш в този момент, ако спадне нивото, затваряш, щом изключи перката и затваряш радиатора пълен до преливане. Пълниш и разширитерния съд свързан с него. На капачката на разш.съд трябва да виси маркуче за да може да си дръпне от антифриза, когато изстине колата. ПП Напиши как чисти и с какво радиаторче смени старото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #3 Отговорено 15 Февруари, 2021 (Редактирано) За антифриз е хубаво да сложиш този. Тази тема може да ти помогне Редактирано 15 Февруари, 2021 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #4 Отговорено 15 Февруари, 2021 Щом е сменено радиаторчето, ако жилата рботят (а и ако клапата в двигателния отсек работи), най-големият виновник за слабо парно е термостатът! Случва се да остане в частично отворено състояние. В този случай няма как да имаш парно през зимата... Смени го при смяната на антифриза, но с оригинален! Питай fenabg за цена. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #5 Отговорено 15 Февруари, 2021 (Редактирано) Доста теми тук напоследък се оказаха,че жилото което е в коша при мотора е откачено от клапата която пуска топлия антифиз към радиатора. Или жилото е откачено от моторчето задействащо движението му,при повечето модели то е около педалите в купето. Това е клапата върху маркуча в коша. Редактирано 15 Февруари, 2021 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jappower 0 #6 Отговорено 16 Февруари, 2021 А как мога да проверя термостата дали си върши работата без да го свалям ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 16 Февруари, 2021 Палиш студен двигател и следиш долния маркуч от радиатора, трябва да не е топъл докато не стопли двигателя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #8 Отговорено 17 Февруари, 2021 Какво значи пробвах с друго радиаторче ? Ново ли ? Моето го смених с ново не с друго старо и нещата си дойдоха на мястото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове