Jump to content
VOMISAREG7

Какъв двигател?

Recommended Posts

Здравейте!

Оглеждам се за запазена Honda CR-V - това ще ми е първа кола от този клас и на тази марка :) Абсолютният таван е 15 000 и н знам за тези пари мога ли да се надявам на нещо запазено? 

 

Какъв двигател да гледам? Фен съм на дизела по принцип, но скъпият ремонт (ако е такъв), ме отказва.

 

Какви екстри да й търся? Не съм придирчив много тук..

 

Благодаря Ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, отваряш кутията на Пандора! Затова бързам да кажа:

В рамките на бюджета търси максимално запазен екземпляр, с пълна сервизна история, ако намериш - от първи собственик! Без значение двигателя, всички са надеждни.

Екстри - ако изпадне автомат...

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бюджетът ти е напълно адекватен за дизел преди фейслифта. За другите не знам, ще си направиш справка в авто сайтовете. Не разбрах, кой е този скъп ремонт който те отказва от дизела?

Редактирано от inspektora
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

 

Няма конкретен ремонт, за който да чета и да ме отказва, по-скоро общото схващане, че дизел е по-кеф, докато не дойде ред да го правиш. 

 

Иначе кога е въпросният фейслифт? Всичко 2010 г. води ли се вече пипнато? 

 

Иначе дизел 150 к.с. звучи като сегашната ми много по-малка, ниска, стара и немска количка, така че се припознавам... :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм разбирач, но за мен бензиновият двигател няма много сили - трябва доста да планираш изпреварванията. На магистрала след 130 поне при мен започва да се тормози, а ако има наклон може да раздразниш тировете зад теб :D. Дизеловите не съм ги карал - казват, че вървели повече.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То по форумите повечето сме драскачи, не разбирачи :)

Карал съм и дизела - CDTi с ръчни скорости - в ниските дърпа повече, след това си на плато. Иначе работи и звучи доста рафинирано.

Бензинът почва да дърпа малко по-високо - примерно над 3 500 оборота и след това..продължава да дърпа до 6 500. Ако идваш от дизел може да те е страх да го натиснеш и да си мислиш, че не върви. Не мисля, че това може и трябва да е определящо за избора.

@VOMISAREG7 почвай да гледаш конкретни оферти, има тема за обсъждане, ще коментираме и ще видим какво ще излезе в този ценови диапазон.

P.S. Ако търсиш в БГ: филтър в мобилето само частни обяви + сервизна книжка, както и гледай форумните обяви.

 

Редактирано от note
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 2/10/2021 at 10:16 PM, note said:

То по форумите повечето сме драскачи, не разбирачи :)

Карал съм и дизела - CDTi с ръчни скорости - в ниските дърпа повече, след това си на плато. Иначе работи и звучи доста рафинирано.

Бензинът почва да дърпа малко по-високо - примерно над 3 500 оборота и след това..продължава да дърпа до 6 500. Ако идваш от дизел може да те е страх да го натиснеш и да си мислиш, че не върви. Не мисля, че това може и трябва да е определящо за избора.

@VOMISAREG7 почвай да гледаш конкретни оферти, има тема за обсъждане, ще коментираме и ще видим какво ще излезе в този ценови диапазон.

P.S. Ако търсиш в БГ: филтър в мобилето само частни обяви + сервизна книжка, както и гледай форумните обяви.

 

 

Можеш ли да ме насочиш към темата за обсъждане на модели? Попадна ми 170 000 км дизел 2007 г. обслужена и без видими забележки с история до 160 000 км. Реално ли е? :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не гледайте километри и книжки. Фалшифицират се твърде често. Гледайте колата дали е запазена и си пригответе пари за ремонти при всички положения. Това вече не са колите от 90те. За Хонда може да кажем ,че рядко изтропват мотори и кутии, но за сметка на това има някои скъпи части и ако поддръжката е била зле- съответно има понякога сериозен разход на масло. R20 моторът с механична кутия е за предпочитане.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...