Jump to content
Didooo

Свирене на деферинцяла...

Recommended Posts

Здравей те, търсих  в форумът за моят проблем но не открих нищо .

Та да разкажа на бързо ,миналата седмица реших да си сменя маслото на деферинцяла,  с оригинално на хонда ,но един майстор ме посъветва първо да го промия с бензин (защото не зная предния собственик какво е налял) и така и направих. Напълних Дифа с бензин и направих един кръг да промие  след което го източих, изчаках да се източи до капка и налях новото масло , и започна да свири всеки път като се включи задния мост, а пък преди това с старото масло не виеше .

Някой да е имал същия проблем ще съм благодарен ако сподели .

Благодаря ви предварително и хубава вечер ви желая :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензин в диференциала?! Безценно...

  • Харесвам 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда ... дай съвет как да го оправя , тези дни ще свалям задния мост и дифа за тампони та ще опитам да го отворя знам ли .. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Промиване с бензин,това е нещо невероятно,не бях чувал такава процедура за заден диференциал.

Прави се с масло .

Маслото за там е това.

1724015320_3.thumb.jpg.7a8e1f26fdeffd89994856331ae83d54.jpg

Това което изтича през пробката не е всичкото количество,явно има още бензин там,когато си го напълнил.

Пробвай да смениш още един път маслото,ако не се оправи носи  колата на майстора дал този безумен съвет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да с същото масло го смених, тази седмица ще поръчам масло и ще го подменя отново и ще споделя резултата. Само да питам може ли да карам така или да не я пипам ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих я карал,само да кажа че на 1,2л протича от горната пробка при смяна.

Ти колко сложи.

Това с един кръг колко беше,тогава диференцирала е работел на сухо,дано нещо не се е прецакало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, CARPERA написа:

Аз не бих я карал,само да кажа че на 1,2л протича от горната пробка при смяна.

Ти колко сложи.

Това с един кръг колко беше,тогава диференцирала е работел на сухо,дано нещо не се е прецакало.

Няма да я карам, въпреки че я корах няколка дни дано не съм го прецакъл .Ами 300м 400м я карах с бензин  ,1л сложих и не прокапа но се напълни като бръкна с пръст е почти до ръба, за сравнение давам на един приятел със  същото црв  сипъхме 1л прокапа преди да го смени му свиреше като при мен след смяната изчезна свиренето .. 

Благодаря ти за помоща ще споделя резултата след смяната хубава вечер  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да свиренето изчезва в повечето случаи при смяна,хубаво е да се направи втора смяна  след определени километри.

Така си сигурен че е сменено всичкото масло по системата,както казах то не изтича всичкото при източването от долната пробка.

Сега сложи докато протече през горната пробка.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те бях забравил да споделя какво се получи но по добре късно от колкото никога :) , та ето какво направих: източих цялото масло от Дифа понеже сменях тампоните отзад и го задигнах , и сложих др да го промия (един приятел си го смени и ми се видя старото много чисто ) та карах с въпросното известно време и виенето си остана, и  го смених с оригинално преди няколко дни . Виенето намаля драстично и се надявам да изчезне или да се скапе дифа :D

Хубава вечер ви желая и благодаря за помоща :)   

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам подобен проблем скърца цвили като карам на задна на повече 5/10 метра...

ЦРВ 2000 куб. 147 коня - автоматична кутия...

Не съм сменял никакви масла - предстои смяна след като и туря газовата уредба...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не чакай за да издава тези звуци е доста зле.

Газова така или иначе ще сложиш приоритет са ти маслата,които стават с всеки ден по зле.

Редактирано от CARPERA
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.05.2021 г. at 21:57, CARPERA написа:

Не чакай за да издава тези звуци е доста зле.

Газова така или иначе ще сложиш приоритет са ти маслата,които стават с всеки ден по зле.

Не я карам в момента карам Витарата - скоро смених предни пружини биалетки шарнири накладки около 300 лв. ...

Платих газовата уредба около 900лв. ...

Лети джанти с гуми 400лв. ...

600лв. за прехвърляне това стана за месец и половина ...

Другия месец живот и здраве маслата - то наближава края на юни...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обслужването на новозакупена "нова" кола е приоритет и инвестиция,която се изплаща с времето.Летите джанти са си гъзария,която можеш да си купиш когато имаш "излишни" пари.Дет са вика-наслука.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, tony® написа:

Обслужването на новозакупена "нова" кола е приоритет и инвестиция,която се изплаща с времето.Летите джанти са си гъзария,която можеш да си купиш когато имаш "излишни" пари.Дет са вика-наслука.

Нещо вложено в една кола не е излишно...!!!

Чисто нови летни гуми с джанти за 400лв. - не са за отърване...

Да вярно е това бяха парите за масла - ама имам гуми...

Не я карам в момента и на маслата ще им дойде ред...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда да цитирате поста който е предходен на Вашия(справка правилата на форума).А по темата-колата и приоритетите са си Ваши,т.е. Вие си решавате кое,как,кога и защо да закупите,смените или ремонтирате.След като колата не се кара значи,че нищо по нея не е спешно ;).

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно и аз това писах в по предния пост...

Извинявай за цитата...

 

На 30.05.2021 г. at 21:57, CARPERA написа:

Не чакай за да издава тези звуци е доста зле.

Газова така или иначе ще сложиш приоритет са ти маслата,които стават с всеки ден по зле.

Колега я кажи автоматичната кутия има ли маслен радиатор...?

Щот на Витарите има...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Да има ,какво те притеснява.Няма филтър за смяна,препоръчвам ти поне две опреснявания от по 3 л като за начало през интервал от 2хил км.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За филтъра го видях - и защо през 2 хил. ...?

Мисля да го източа и от радиатора...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да източиш от радиатора.

Той всъщност е една тръба, която минава през долното казанче на големия воден радиатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
1 hour ago, pechkata said:

За филтъра го видях - и защо през 2 хил. ...?

Мисля да го източа и от радиатора...

Spoiler

 

Аавтомата ти събира 8литра масло при опресняване ,изтича от долната пробка само 3л.

За това ти казах да направиш две опресявани  от по  3л  за по голам процент ново масло в кутията.

Да по принцип ако е с машина се вързват на тези маркучи за радиатора,но незнам дали ако ги разкачиш ще изтече всичкото без машина.

Важно е какво максо ще изтече ако няма розов утенък отива към кафяво и черно ,дори е хубаво 3 опреснявания през интервал.

 

 

Редактирано от CARPERA
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК - ще го направя ако не успея да го източа цялото...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 За автомата маслото е това

574613569_(2).thumb.jpg.d2121b5d3f85b6832c36d8049300be00.jpg

 

Това е да сравниш

masla-cvetove-avtomatici-1024x525.thumb.png.f742a196f2a1d05a61985dca39cc47f4.png

Ето това е последното извадено от едно CRV3 ген,старо и новото цвета,предстоят му  още опреснявания след къс пробег.

 

20210117_175210.jpg.322ed8ab38c57b1c14dee0ed33aad8cd.thumb.jpg.5945577dbd136c5cd3e180d27c4e7d34.jpg20210117_175225.jpg.dd9943dcf099859f0bbce10531735b7b.thumb.jpg.3720ebca0c561635a4982951ec173a83.jpg

 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 4.06.2021 г. at 8:02, Krasi-mir написа:

 

И ако я разкача и запаля няма ли да изтече - нали има помпа в кутията...

Редактирано от pechkata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, pechkata написа:

И ако я разкача и запаля няма ли да изтече - нали има помпа в кутията...

Точи и пали няма ядове ще тече. После в статистиката с разходите ще добавиш и кутия . Що за зор да пипаш де не ти е работа ?

 

  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@fenabg , нали сме си говорили за жабите и гьола!?

Ама те, жабите, нали са ни риба, ни гущер, 'се ги избива на щуротия.

А по-напредналите даже дават акъл за DIY.

 

Преди 3 часа, pechkata написа:

И ако я разкача и запаля няма ли да изтече - нали има помпа в кутията...

 

Ако я разкачиш, без да палиш, повтарям - нищо няма да свършиш. Това не е като да източиш антифриза от пробката на радиатора.

Ако запалиш, докато е разкачена, помпата ще започне да изхвърля маслото и в даден момент ще започне да работи на сухо.

 

Значи:

Преди 2 часа, fenabg написа:

После в статистиката с разходите ще добавиш и кутия

 

Има си процедура за смяна на масло, ама е за човек, който има техническа грамотност, и поне едната му ръка е дясна.

Като гледам въпросите ти, май не е твоето хоби.

 

Лошо нема, щом ти е мерак, учИ се. Той и Ванката храни семейство.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
4 hours ago, pechkata said:

И ако я разкача и запаля няма ли да изтече - нали има помпа в кутията...

Това което си намислил е неприложимо.

Твърде сложна е за DIY(Направи го сам)

Но същия принцип работят машините за смяна на маслото от автомата.

Когато колата работи и помпата изпомпва маслото старото от автомата, машината подават ново свежо,и така автомата не остава без масло.

Може да намериш такава машина в сервиз който се занима с автомати.

Процедурата по опресняване с 3 л,е по ръководство  ,източваш от долната пробка с магнитния болт и наливаш през пробката с нивела,и това гарантира безпроблемната работа на автомата.

Ти искаш да смениш по-голямо количество начините -

1.Смяна с машина на цялото масло,8л х40лв са 320 лв,машинно е 80-100лв процедурата,искат и 2 л отгоре за промивка 80лв,тотал 500лв

2.Опреснявания 3-4 пъти през малък пробег ,щом ще е DIY, е бюджетен,ако използваш  общите поръчки за масла тук.

Други начини има опасност да навредиш на автомата.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правил съм го по т.2. на предишните ми CRV-та. Ама без пробег, т.е. със, ама само 10-тина мили между опресняванията.

Общо 3 пъти сменявах цялото масло в кутията. Всеки път по 4 опреснявания - 12л ново масло.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, CARPERA написа:

 

 

Ти искаш да смениш по-голямо количество начините -

1.Смяна с машина на цялото

Доста колеги смениха кутии след намеса на машина.

  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Скоро смених предни пружини биалетки шарнири накладки около 300 лв. ...

Платих газовата уредба около и масло в  диференциала - 1000 лв. ...

Лети джанти с гуми 400лв. ...

За прехвърляне - 600лв ...

Задни пружини биалетки масло двигател масло на автомата спирачна течност - 600 лв. ...

И 3000 лв. за колата и ми стъпа на....6000 лв.😲

Редактирано от pechkata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо трябва да се източи непременно цялото масло на автомата? Има ли изобщо някаква причина - проблем при превключването, състоянието на маслото - цвят, вискозитет, мирис и др.?

При положение че няколко умни глави са решили, че опресняване на маслото през известен интервал е достатъчен за нормално функциониране на агрегата, и поради тази причина пробката е поставена където е, не виждам смисъл в цялостната смяна, при положение, че няма индикация за последното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако го бях сменил цялото щеше да е за 600 лв. ...

Пружини 200 лв.

Биалетки 50 лв.

Масло двигател 100 лв.

Сп. течност 20 лв.

Масло на автомата 3х70 лв. 

Редактирано от pechkata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Quote

Масло на автомата 3х70 лв. 

Това масло какво е 70 лв  това 3 литра Honda ATF ли са ,че нещо не ми се вързва, 3л от общите поръчки  ли е.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Масло за автомата хонда атф  42.80 , Yacco 27  Това за литър ! Много не бивалици в тая тема . Карпера маслото от манната небесна ( общи поръчки ) по ли е специално ?

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 8 минути, CARPERA написа:

Това масло какво е 70 лв  това 3 литра ли са ,че нещо не ми се вързва, 3л от общите поръчки  ли е.

От Ходна ми предложиха 70 лв. за литър - макар че в сайта на Хонда има по 43 лв. за литър...

Дилъра рече - вземи си от сайта не давам гаранция... 

И аз реших да взема от 70 лв за литър - видимо е същото от сайта...

Редактирано от pechkata
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е каква ще е гаранцията, ако си купил само маслото от тях и си го сменил на друго място. Но пък поне ти е чиста съвестта :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Terje написа:

Но пък поне ти е чиста съвестта :)

Ко каза ?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
10 minutes ago, pechkata said:

От Ходна ми предложиха 70 лв. за литър - макар че в сайта на Хонда има по 43 лв. за литър...

Дилъра рече - вземи си от сайта не давам гаранция... 

И аз реших да взема от 70 лв за литър - видимо е същото от сайта...

Нещо  не разбрах и аз съм взимал от Хонда Бултрако по 43л литъра,как са ти продали 1 л за 70лв.

Това е чиста кражба,не може нещо с обявена цена 43,да ти го продават за 70.

Откъде точно го купи от представителство ли.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Terje написа:

Интересно ми е каква ще е гаранцията, ако си купил само маслото от тях и си го сменил на друго място. Но пък поне ти е чиста съвестта :)

Да виждаш някъде да съм писал труд едиси колко лв. ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 6 минути, CARPERA написа:

Нещо не разбрах и аз съм взимал от Хонда по 43л литъра,как са ти продали 1 л за 70лв.

Това е чиста кражба,не може неко с обявена цена 43,да ти го продават за 70.

Откъде точно го купи.

Може и така да е - майната му на 100-те лв. със тях и без тях - важното е душата да е рахат...

Второто опресняване ще е от 43 лв. ...

Редактирано от pechkata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква гаранция ще ти признаят ако стане нещо с диференциала, ако само си купил маслото при тях. Ако и си го сменил при тях, е друг въпрос.

 

@fenabg от при покупка от дилъра човек трябва да е най-спокоен, че не са му продали нещо с неизвестен произход или качество

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...