thelastbonbona 69 #1 Публикувано 13 Януари, 2021 Здравейте колеги, Предвид създалата се ситуация с Англия и Брекзит.. съществува ли немска алтернатива на Coxmotorparts? Интересувам се да закупя Honda 0W30 Diesel Engine Oil от Германия, но не открих подобен магазин. В Ato24 не се предлага. ps. Извинявам се ако мястото на темата е грешно. Поздрави и успешна година на всички! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
p_st 3 #2 Отговорено 13 Януари, 2021 Здравейте, и аз се интересувам от същото, но включително консумативи (филтри, течности и т.н.). Относно въпроса на автора, в ato24 се предлага масло препоръчано от Honda - Castrol 0W30 - https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-c2-0w-30-honda-1-l.html. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #3 Отговорено 13 Януари, 2021 Видях го и него, но досега съм си карал с другото и не искам да го сменям. Ако се наложи ще ходя в Хонда да ми го сменят. Преди Брекзит цените на маслото предлагано от тях беше почти същата като цената на която ми идваше от Англия - просто трудът им беше по скъп. Предвид сегашната ситуация с мита и ддс-та, то май ще излезе същата работа.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 761 #4 Отговорено 13 Януари, 2021 Това масло не си струва парите. На този дизел и Петро да сипваш ще надживее всеки един друг компонент, сиреч маслото ти е последна грижа. По-добре спестените пари от масло ги давай за по-качествено гориво. 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #5 Отговорено 13 Януари, 2021 Гориво съм слагал единствено Дизел + на Бенита и Greenforce (petrol), Aviodiesel (Еко), когато е нямало Бенита, но въпреки това не мисля да сменям маслото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
p_st 3 #6 Отговорено 15 Януари, 2021 (Редактирано) Здравейте, намерих тема във форума за поръчка на части/консумативи от холандски сайт (https://www.akr-performance.com), може би е добра алтернатива на coxmotorparts. Последната обща поръчка е от 2018, но аз лично обмислям дали да не поръчам консумативи от там. Предлага се и въпросното масло от въпроса на автора, но е скъпичко 87 EUR https://www.akr-performance.com/p/honda-diesel-engine-oil-0w30-4-liter-08232-P99-B5LHE и доставката е 30 EUR. Ако все пак се появи възможност за обща поръчка, бих се включил. Редактирано 15 Януари, 2021 от p_st 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 322 #7 Отговорено 16 Януари, 2021 (Редактирано) холандският сайт си е за холандски заплати... Редактирано 16 Януари, 2021 от Zlatozator Моля, не цитирайте изцяло предходно мнение! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #8 Отговорено 16 Януари, 2021 Каква е разликата между Honda Diesel oil, Amsoil и PetroCanada ? На хонда маслата не се ли правеха от Castrol ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 761 #9 Отговорено 17 Януари, 2021 (Редактирано) Най-общо в базата и пакета присадки. Амсойл сигначър са ПАО и Естери, Петро е хидрокрек и в някои вискозитети ПАО, докато Хонда не е ясно, но най-вероятно и те са като Петрото. За производство не знам, срещам една камара източници, явно за всеки един континент ги правят различни производители, за Европа или Кастрол, или Мобил, за САЩ са други. Редактирано 17 Януари, 2021 от Rakeem Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #10 Отговорено 17 Януари, 2021 Преди 4 часа, Rakeem написа: за САЩ са други. Тези хонда масла от ato24,мисля че ги произвежда тази компания. Ако греша,ме поправете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 761 #11 Отговорено 17 Януари, 2021 (Редактирано) За САЩ четох за тях. Интересно е, че за Канада се споменава, че Петро им е правил маслата, но информацията е стара, сега може и да не е така. Всъщност към момента Петро е в договор с Хонда инди Торонто, така че нищо чудно. https://lubricants.petro-canada.com/en-ec/knowledge-centre/newsreleases/petro-canada-lubricants-latest-new-partner-joining-honda-indy-toronto Редактирано 17 Януари, 2021 от Rakeem 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
кърпел 3 #12 Отговорено 17 Януари, 2021 5 hours ago, Rakeem said: ....... Амсойл сигначър са ПАО и Естери, ................... Дизеловият Amsoil Signature Series Max-Duty Synthetic SAE 5W-30 Diesel Oil си е жив крек. dhd.pdf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 761 #13 Отговорено 17 Януари, 2021 (Редактирано) Говоря за Сигначър-а, не я гледай тази серия, това е за камиони. Aко се търси много ниска пепел има Европейска формула. Това примерно https://www.oil-club.ru/forum/topic/20522-amsoil-european-car-formula-5w-30-svezhee/ Редактирано 17 Януари, 2021 от Rakeem Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
кърпел 3 #14 Отговорено 17 Януари, 2021 Е той другия SS https://www.amsoil.com/c/gasoline-motor-oil/3/ е за бензинки, а не за дизел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 761 #15 Отговорено 17 Януари, 2021 Става и за дизели ако са без дпф, но за това казвам да се гледа европейската формула за дизели с дпф, която също е пао+естери. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
кърпел 3 #16 Отговорено 17 Януари, 2021 31 minutes ago, Rakeem said: Става и за дизели Извинявам се за на колегата създал темата, но това по ЕЖК ли е или по вътрешно чувство? Ако може линк по въпроса. amsoil.bg не считам за релевантен. Там всичките масла са ги написали за бензин, дизел, трактор, за наторяване, вместо шампоан и каквото са се сетили само и само да продават. 36 minutes ago, Rakeem said: европейската формула за дизели с дпф Крек около 35-40%, останалото е не ясно. Това по SDS. PAO не дават, освен ако няма PAO, което няма нужда да се вписва в SDS-а, а такова аз май не знам. За Amsoil European Car Formula : SAPS e <= 0.8 . За Аmsoil Signature Series (Synthetic / Max-Duty Synthetic) : SAPS e = 1 Доколкото знам (може и да греша) Хонда дизелите са ACEA A5/B5 стар A1/B1, където изискването е SAPS <1,6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 761 #17 Отговорено 17 Януари, 2021 Разликата между бензина и дизела, що се касае до маслата и спецификациите, се определя от наличието или липсата на ДПФ, когато такъв липсва, не е нужно да се съобразяваш с пепелта и можеш да слагаш масла с А/В спецификация, пише го и в книжката. За Европейската формула съм ти дал лабораторен тест, в който е посочено, че маслото е на база Пао и естери, а пепелта е 0.64 https://www.oil-club.ru/forum/topic/20522-amsoil-european-car-formula-5w-30-svezhee/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
кърпел 3 #18 Отговорено 17 Януари, 2021 49 minutes ago, Rakeem said: Разликата между бензина и дизела, що се касае до маслата и спецификациите, се определя от наличието или липсата на ДПФ Ъхъ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #19 Отговорено 27 Януари, 2021 На 17.01.2021 г. at 21:43, кърпел написа: Извинявам се за на колегата създал темата, но това по ЕЖК ли е или по вътрешно чувство? Ако може линк по въпроса. amsoil.bg не считам за релевантен. Там всичките масла са ги написали за бензин, дизел, трактор, за наторяване, вместо шампоан и каквото са се сетили само и само да продават. Крек около 35-40%, останалото е не ясно. Това по SDS. PAO не дават, освен ако няма PAO, което няма нужда да се вписва в SDS-а, а такова аз май не знам. За Amsoil European Car Formula : SAPS e <= 0.8 . За Аmsoil Signature Series (Synthetic / Max-Duty Synthetic) : SAPS e = 1 Доколкото знам (може и да греша) Хонда дизелите са ACEA A5/B5 стар A1/B1, където изискването е SAPS <1,6 Дизела на Хонда е ACEA C2 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове