RusH_DeMoN 0 #1 Публикувано 23 Декември, 2020 Здравейте, интересува ме за Акорд 7ма фейслифт дизел 2.2 плюсове и минуси.. 😁 Четох доста за тези преди фейса, че са с доста "болежки".. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hrisimow 26 #2 Отговорено 24 Декември, 2020 Темата от линка може да ти е полезна, ако не си имал възможност да я погледнеш. Още първият пост е доста информативен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 66 #3 Отговорено 25 Декември, 2020 Сега тези с бензиновите ще вземат да ти обясняват колко е проблемен.Ако не се лъжа е бил 2004 или 2005 мотор на годината,което би трябвало да означава нещо.Проблема в Бг е смотаното гориво и заради това дизела не е много желан,карам такъв от 2013 година и още ме кефи и набира много добре,доста по-добър е от европейските 4 цилиндрови дизели.Към днешна дата е на над 350 000 км с оригинален съеднител (скоро може да се наложи смяна ,буксува понякога на висока предавка),сменил съм една шайба на алтернатора и алтернатора (на около 250000), даде ми един дефект на страничен сензор на Аирбаг( 10 евро от морга) и това са му авариите.Обслужване по книжка на 20 000 км и горивен филтьр на 80 000 км,добавки никакви не съм слагал,надявам се поне 300 х км да изкара.Това от мен,надявам се да съм бил полезен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #4 Отговорено 26 Декември, 2020 На 23.12.2020 г. at 22:52, RusH_DeMoN написа: Четох доста за тези преди фейса, че са с доста "болежки".. N22A1 и N22A2 са все i-CTDI. Би ли синтезирал тук направо, какви чак толкова са разликите между двата модела? И "болежките"? Защото според мен си чел темите на хората с най-разплаканите коли и от там генерализираш, но все пак ще е интересно да се чуе. Редакция: И защо темата беше в "Общи дискусии", а не в "Акорд 7" раздела? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stosto 17 #5 Отговорено 26 Декември, 2020 Като цяло Акордите са доста здрави коли. Безспорно бензиновите двигатели са страшно здрави, но дизелът изобщо не е за подценяване. Аз лично карам дизелов седан Sport префейс вече 7ма година и мога да говоря на дълго и на широко за него. Двигателят е страшно здрав и ако е поддържан, не прави проблеми. Обрал е множество награди като здравина и икономичност. Като разход дава 6,5 максимум 7 на 100 смесено, което е и причината да карам дизел, защото е почти два пъти по-икономичен от бензина. Слабо място е демпферната шайба на коляновия вал, алтернаторът както и един маркуч на хидравликата. Горивният филтър трябва да се сменя регулярно, защото когато се задръсти, колата влиза в авариен режим. Двата най-скъпи консуматива при Акорда са съединителят и веригата. Скоростната кутия е изключително здрава, съединителят също е добър, освен ако колата не е чипосана(тогава се износва доста по-бързо и започва да приплъзва). Естествено рано или късно във времето се налага да бъде сменен. Датчиците на ABS дефектират, най-често на задните колела, машинките за централното заключване се развалят, както и радиото. Общо взето това са минусите на модела. Всичко останало са плюсове. Все пак всичко зависи да се попадне на качествен екземпляр, което вече е рядкост и доста хора бягат от дизела, защото вече колите са на доста километри и са все по неподдържани. 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #6 Отговорено 27 Декември, 2020 Дизелът е хубав,аз лично съм бил на кантар дали да не си взема,избрах бензин,но все пак са си два различни двигателя и всеки си знае критериите и приоритетите.Сравнение с бензина като разход можеш да видиш приложението на колегата за следене на разхода-там според мен е наи- реално.Аз въпреки че съм,,бензинджия,, ще ти кажа двата наи правилни според мен варианта за купуване на кола. 1 Избираш кола в прилично състояние с възможно наи ниска цена и после ребилдваш основните възли които са типични за модела,така знаеш състоянието им и какво си вложил. 2 Махаш критерия цена,и си търсиш перфектен екземпляр,на възможно наи малко км(който да се увериш че са реални) и да и личи че е ползвана от човек които е обичал колата си.За този вариант според мен ще ти трябва помощ от вещ колега които ползва/л такава кола по дълго време.Аз лично този вариант прилагам когато търся кола. Намериш ли такъв екземпляр дълго време няма да опознаеш често споменаващите се тук болежки и скъпи обслужвания на дизела. Наи кофти варианта е да избереш лъскав екземпляр на,,140000,,х.к. в перфектно състояние(според търговеца) да платиш цената за това и после да минеш през вариант 1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 66 #7 Отговорено 27 Декември, 2020 Колегата stosto ти е отговорил добре за възможните проблеми,аз ще добавя и изпускателния колектор сьс времето се пропуква и се налага заваряване или смяна с чугунения вариант. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RusH_DeMoN 0 #8 Отговорено 30 Декември, 2020 За преди фейса, бях чел, че имали проблем със веригите като цяло и със централното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RusH_DeMoN 0 #9 Отговорено 2 Януари, 2021 И да попитам гледам обявите масово ли са със Premium Audio system (надпис на сд-то,) и разлика от навито? На 30.12.2020 г. at 12:43, RusH_DeMoN написа: За преди фейса, бях чел, че имали проблем със веригите като цяло и със централното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 66 #10 Отговорено 3 Януари, 2021 Със машинките за заключване и фейслифтовите се прецакват,ама не е болка не са скьпи.За веригте е относително ,казват че преди фейса са по -проблемни ама има и фейсови . Има и един такъв момент че след смяна на веригите пон́якога се появява едно виене като шевна машина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stosto 17 #11 Отговорено 15 Януари, 2021 Стоп машинките при по-новите модели не са капсуловани и подлежат на ремонт. Иначе също се развалят. Веригите все някога се налага да бъдат сменени, зависи как е поддържана и карана колата. Напоследък във Фейсбук групите четох поне 2-3ма човека, на които им предстои смяна на вериги на бензинови седмици, тъй че нищо вечно няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове