Jump to content
RusH_DeMoN

Мнение за Акорд 7 2.2 i-cdti facelift

Recommended Posts

Здравейте, интересува ме за Акорд 7ма фейслифт дизел 2.2  плюсове и минуси..  😁 Четох доста за тези преди фейса, че са с доста "болежки"..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата от линка може да ти е полезна, ако не си имал възможност да я погледнеш. Още първият пост е доста информативен. 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега тези с бензиновите ще вземат да ти обясняват колко е проблемен.Ако не се лъжа е бил 2004 или 2005 мотор на годината,което би трябвало да означава нещо.Проблема в Бг е смотаното гориво и заради това дизела не е много желан,карам такъв от 2013 година и още ме кефи и набира много добре,доста по-добър е от европейските 4 цилиндрови дизели.Към днешна дата е на над 350 000 км с оригинален съеднител (скоро може да се наложи смяна ,буксува понякога на висока предавка),сменил съм една шайба на алтернатора и алтернатора (на около 250000), даде ми един дефект на страничен сензор на Аирбаг( 10 евро от морга) и това са му авариите.Обслужване по книжка на 20 000 км и горивен филтьр на 80 000 км,добавки никакви не съм слагал,надявам се поне 300 х км да изкара.Това от мен,надявам се да съм бил полезен.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.12.2020 г. at 22:52, RusH_DeMoN написа:

Четох доста за тези преди фейса, че са с доста "болежки"..

N22A1 и N22A2 са все i-CTDI. Би ли синтезирал тук направо, какви чак толкова са разликите между двата модела? И "болежките"?

 

Защото според мен си чел темите на хората с най-разплаканите коли и от там генерализираш, но все пак ще е интересно да се чуе.

 

Редакция: И защо темата беше в "Общи дискусии", а не в "Акорд 7" раздела?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизелът е хубав,аз лично съм бил на кантар дали да не си взема,избрах бензин,но все пак са си два различни двигателя и всеки си знае критериите и приоритетите.Сравнение с бензина като разход можеш да видиш приложението на колегата за следене на разхода-там според мен е наи- реално.Аз въпреки че съм,,бензинджия,, ще ти кажа двата наи правилни според мен варианта за купуване на кола.

1 Избираш кола в прилично състояние с възможно наи ниска цена и после ребилдваш основните възли които са типични за модела,така знаеш състоянието им и какво си вложил.

2 Махаш критерия цена,и си търсиш перфектен екземпляр,на възможно наи малко км(който да се увериш че са реални) и да и личи че е ползвана от човек които е обичал колата си.За този вариант според мен ще ти трябва помощ от вещ колега които ползва/л такава кола по дълго време.Аз лично този вариант прилагам когато търся кола.

Намериш ли такъв екземпляр дълго време няма да опознаеш често споменаващите се тук болежки и скъпи обслужвания на дизела.

Наи кофти варианта е да избереш лъскав екземпляр на,,140000,,х.к. в перфектно състояние(според търговеца) да платиш цената за това и после да минеш през вариант 1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата stosto ти е отговорил добре за възможните проблеми,аз ще добавя и изпускателния колектор сьс времето се пропуква и се налага заваряване или смяна с чугунения вариант.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За преди фейса, бях чел, че имали проблем със веригите като цяло и със централното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 И да попитам гледам обявите масово ли са със Premium Audio system (надпис на сд-то,)  и разлика от навито?

На 30.12.2020 г. at 12:43, RusH_DeMoN написа:

За преди фейса, бях чел, че имали проблем със веригите като цяло и със централното.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със машинките за заключване и фейслифтовите се прецакват,ама не е болка не са скьпи.За веригте е относително ,казват че преди фейса са по -проблемни ама има и фейсови .
Има и един такъв момент че след смяна на веригите пон́якога се появява едно виене като шевна машина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоп машинките при по-новите модели не са капсуловани и подлежат на ремонт. Иначе също се развалят. Веригите все някога се налага да бъдат сменени, зависи как е поддържана и карана колата. Напоследък във Фейсбук групите четох поне 2-3ма човека, на които им предстои смяна на вериги на бензинови седмици, тъй че нищо вечно няма. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...