lighty97 0 #1 Публикувано 4 Декември, 2020 Здравейте,регистрирах се днес във форума.От два дни съм собственик на Сивик модел 1996, ej9 мисля,1.4i автоматик. Понеже не съм карала толкова стара кола досега,а и честно казано това ми е първата собствена кола,бих искала да знам за какво да внимавам с колата.Купена е от UK,ще я карам там,аз и там живея,на 69000 мили е,според последните два технически прегледи е минала без никакви забележки.Понеже застраховката ми почва след няколко дни,още не съм я изкарвала на пътя,но карам на улицата до нас(паркиране,обратен и т.н.).Когато я купих и беше свършил бензинът и сложих около 4.5 литра за да мога да правя обиколки и да я паля.Колата не искаше да запали,чуваше се все едно се дави,но собственика ме убеди,че е заради горивото(няма). На следващия ден я запалих ,и отново, първия път се давеше,но от втория запали.Проблемът е там,че аз нищо не разбирам от коли,а колата е уж обслужена до декември следващата година,но аз мисля,че има какво да и се дооправи.Скоро мисля да я заведа да я погледнат,но понеже в града,където живея няма механици,които разбират от хонди(разбирайте специалисти),ми се иска да чуя мнение от някой,който наистина познава модела,защото в колата ще возя малката си дъщеря и ми се иска да е напълно изправна. Препоръки за масла,филтри,накладки и други консумативи също биха били много полезни.Благодаря Ви много предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lighty97 0 #2 Отговорено 4 Декември, 2020 Готова съм да платя за полезна/детайлна информация! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 757 #3 Отговорено 4 Декември, 2020 Това е форум на добра воля, а не информационна агенция, че да трябва да плащаш за информация. Относно безопасността, проверка на спирачната система, друго няма какво да правиш. Трудното палене може да от горивната помпа и филтър, може и свещите да са за смяна, но при толкова стара кола е най-добре да се сменят и двете. Маслото кога е сменяно за последно? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lighty97 0 #4 Отговорено 4 Декември, 2020 Здравейте,благодаря за бързия отговор.Маслото на двигателя е сменяно преди 2 седмици,продавачът каза,че е обслужил автомата,както и спирачната течност е сменена.Не е споменавал да е сменял горивна помпа или свещи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 757 #5 Отговорено 4 Декември, 2020 В такъв случай смени първо свещите, по всяка вероятност са обикновенни, а те се сменят на около 20-30 000км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1548 #6 Отговорено 4 Декември, 2020 (Редактирано) Здравей, На тая кола не й трябва Хонда специалист. Единственото нещо, което може да не се знае от всички майстори е, че НИКОГА не се опитва да се пали колата със извадена свещ, или кабел към свещта. Това че не иска да запали, ако е първото сутрешно палене, може да е от свещи, кабели, делко. В капачката на делкото събира конденз. Между капачката и бобината има една пружинка, която трябвя да е там и да не е клеясала (окислена). А може и да е заради бензина - стар, или недостатъчно. п.п. Горивен филтър се сменява, не горивна помпа. п.п.п. Колата е "железна". Съпругата ми караше такава 4-5г, също автоматик, ама с 1.6 двигател Редактирано 4 Декември, 2020 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 757 #7 Отговорено 4 Декември, 2020 преди 5 минути, Krasi-mir написа: Единственото нещо, което може да не се знае от всички майстори е, че НИКОГА не се опитва да се пали колата със извадена свещ, или кабел към свещта. Я дай малко информация за тази работа, че и преди съм го чувал, но не знам какви са потенциалните проблеми ако се направи. Иначе за помпата, съдя по моя сивик, при който и двете вървят комплект, но при този ако може само филтър е добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fen8 25 #8 Отговорено 4 Декември, 2020 (Редактирано) Здравей, aко е горивна помпа доколко знам като дадеш на контакт трябва да се включи до 1-2сек и тя се чува или дори веднага, ако изщрака значи помпата си работи нормално. За безопасноста проверка накладки , амортисьори , ръчна спирачка. Аз доколкото знам при теб прегледите са доста стриктни, но и майсторите взимат доста скъпо, то за това и колите им са доста евтини като дойде по сериозен ремонт и ги продават. Ремонт да не те остави на пътя на първо време, ремъци, масла, филтри, свещи, измерване акумулатор особено сега зимата, като мисля свещите и те могат да се проверят от читав майстор за нагар/омасляване , но не съм сигурен нека по запознатите да дадат по коректно мнение. Редактирано 4 Декември, 2020 от Fen8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1508 #9 Отговорено 4 Декември, 2020 (Редактирано) Quote Не е споменавал да е сменял горивна помпа или свещи. Ако не знаеш свещите на колко хил км са сменяш ги,оригиналните NGK обикновени се сменят на 40хил км. Редактирано 4 Декември, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1548 #10 Отговорено 4 Декември, 2020 Преди 8 часа, Rakeem написа: какви са потенциалните проблеми ако се направи. Изгаря бобина, или кондензатор или и двете. п.п. Е сега се усетих, че съм допуснал грешка. На съпругата ми беше "англичанка", а тук коментираната е "японка". В този ред на мисли, не съм сигурен, какъв е автоматика на японката, класически степенен хидротрансформатор, или CVT. Грешката ми не отменя нещата, които казах за колата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 334 #11 Отговорено 30 Юли Някой карал ли е ej9 1.4 90кс автомат (хидро)? Що за комбинация е като адекватност на кутията, динамика, разход? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове