Jump to content
lighty97

Евентуални проблеми/за какво да внимавам

Recommended Posts

Здравейте,регистрирах се днес във форума.От два дни съм собственик на Сивик модел 1996,  ej9 мисля,1.4i автоматик. Понеже не съм карала толкова стара кола досега,а и честно казано това ми е първата собствена кола,бих искала да знам за какво да внимавам с колата.Купена е от UK,ще я карам там,аз и там живея,на 69000 мили е,според последните два технически прегледи е минала без никакви забележки.Понеже застраховката ми почва след няколко дни,още не съм я изкарвала на пътя,но карам на улицата до нас(паркиране,обратен и т.н.).Когато я купих и беше свършил бензинът и сложих около 4.5 литра за да мога да правя обиколки и да я паля.Колата не искаше да запали,чуваше се все едно се дави,но собственика ме убеди,че е заради горивото(няма). На следващия ден я запалих ,и отново, първия път се давеше,но от втория запали.Проблемът е там,че аз нищо не разбирам от коли,а колата е уж обслужена до декември следващата година,но аз мисля,че има какво да и се дооправи.Скоро мисля да я заведа да я погледнат,но понеже в града,където живея няма механици,които разбират от хонди(разбирайте специалисти),ми се иска да чуя мнение от някой,който наистина познава модела,защото в колата ще возя малката си дъщеря и  ми се иска да е напълно изправна. Препоръки за масла,филтри,накладки и други консумативи също биха били много полезни.Благодаря Ви много предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готова съм да платя за полезна/детайлна информация!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е форум на добра воля, а не информационна агенция, че да трябва да плащаш за информация. 

Относно безопасността, проверка на спирачната система, друго няма какво да правиш. 

Трудното палене може да от горивната помпа и филтър, може и свещите да са за смяна, но при толкова стара кола е най-добре да се сменят и двете. 

Маслото кога е сменяно за последно? 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,благодаря за бързия отговор.Маслото на двигателя е сменяно преди 2 седмици,продавачът каза,че е обслужил автомата,както и спирачната течност е сменена.Не е споменавал да е сменял горивна помпа или свещи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 В такъв случай смени първо свещите, по всяка вероятност са обикновенни, а те се сменят на около 20-30 000км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

На тая кола не й трябва Хонда специалист.

Единственото нещо, което може да не се знае от всички майстори е, че НИКОГА  не се опитва да се пали колата със извадена свещ, или кабел към свещта.

 

Това че не иска да запали, ако е първото сутрешно палене, може да е от свещи, кабели, делко. В капачката на делкото събира конденз. Между капачката и бобината има една пружинка, която трябвя да е там и да не е клеясала (окислена). А може и да е заради бензина - стар, или недостатъчно.

 

п.п. Горивен филтър се сменява, не горивна помпа.

 

п.п.п. Колата е "железна". Съпругата ми караше такава 4-5г, също автоматик, ама с 1.6 двигател

Редактирано от Krasi-mir
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Krasi-mir написа:

Единственото нещо, което може да не се знае от всички майстори е, че НИКОГА  не се опитва да се пали колата със извадена свещ, или кабел към свещта.

Я дай малко информация за тази работа, че и преди съм го чувал, но не знам какви са потенциалните проблеми ако се направи. 

 

Иначе за помпата, съдя по моя сивик, при който и двете вървят комплект, но при този ако може само филтър е добре. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, aко е горивна помпа доколко знам като дадеш на контакт трябва да се включи до 1-2сек и тя се чува или дори веднага, ако изщрака значи помпата си работи нормално. За безопасноста проверка накладки , амортисьори , ръчна спирачка. Аз доколкото знам при теб прегледите са доста стриктни, но и майсторите взимат доста скъпо, то за това и колите им са доста евтини като дойде по сериозен ремонт и ги продават. Ремонт да не те остави на пътя на първо време, ремъци, масла, филтри, свещи, измерване акумулатор особено сега зимата, като мисля свещите и те могат да се проверят от читав майстор за нагар/омасляване , но не съм сигурен нека по запознатите да дадат по коректно мнение.

Редактирано от Fen8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Не е споменавал да е сменял горивна помпа или свещи.

Ако не знаеш свещите на колко хил км са сменяш ги,оригиналните  NGK обикновени се сменят на 40хил км.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Rakeem написа:

какви са потенциалните проблеми ако се направи. 

Изгаря бобина, или кондензатор или и двете.

 

п.п. Е сега се усетих, че съм допуснал грешка. На съпругата ми беше "англичанка", а тук коментираната е "японка". В този ред на мисли, не съм сигурен, какъв е автоматика на японката, класически степенен хидротрансформатор,  или CVT. Грешката ми не отменя нещата, които казах за колата.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой карал ли е ej9 1.4 90кс автомат (хидро)? Що за комбинация е като адекватност на кутията, динамика, разход?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...