Georgi.891 0 #1 Публикувано 13 Ноември, 2020 Здравейте, Имам Хонда акорд 8 2.2 дизел от 1 година. Имам проблем с климатроника или аз си въобразявам. Най големия проблем ми е есен-зима. Когато карам по магистрала с 120 км в час и примерно е нагласен климатроника на 25 градуса започва да духа хладен въздух, което много почва да ме дразни и даже се запотяват стъклата. Някой път От какво е това и имали ли сте подобен проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #2 Отговорено 13 Ноември, 2020 Здравей колега. Направи го на HI, Дизел трудно топли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilenG 34 #3 Отговорено 16 Ноември, 2020 (Редактирано) Здравей колега, Дай някои подробности: 1. Колата загряла ли е? 2. Кога духа студено? След като е преди това е духало топло, достигнало е температурата и е почнал да духа по-хладен въздух или непрекъснато? 3. Това със запотяването ми е мегастранно, първото което забелязах на Хондата през зимата беше уникалната вентилация и даже на дъжд не ми се налага да пускам да духа на предния прозорец само - позицията в краката и нa прозореца, не му позволява да се изпоти. Редактирано 16 Ноември, 2020 от MilenG 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgi.891 0 #4 Отговорено 16 Ноември, 2020 Здравей, 1. Колата загрява на 10тата минута и климатроника тогава започва да топли. 2.Когато се кача на магистралата и след 50-100км вече усещам, че започва да духа хладен въздух, не съм засякал дали е достигнала температурата и заради това да охлажда. 3.Може би запотяването става като изключва auto климатроника за да работи на парно.Може би изцяло трябва да работи на AUTO A/C ON. Просто питам, не съм проверявал единствено фреона, но лятото добре работеше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
july`s 32 #5 Отговорено 16 Ноември, 2020 Да не би да си мисли, че е стоплила и вече да го и желаната температура от другата страна?Датчика за вътрешна температура, нали е зад едни решетки на таблото и при акорд? Там трябва да има проветрение (реално да засмуква леко въздуха от купето през тях, когато работи вентилатора ).В civinfo четох, че тествали с хартийка, дали наистина "засмуква" (при civic има тръба, зад решетките, която стига до тялото с вентилатора и тя, ако се размести отчитането на вътрешната температура, реално става отчитане на температурата на таблото и лъже климатроника) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilenG 34 #6 Отговорено 17 Ноември, 2020 (Редактирано) И според мен достига зададените градуса и започва да изравнява температурата на въздуха от духалките с температурата в купето. И при мен съм го забелязъл, както си духа топличко и свикваш и в един момент въздухът става по хладен. Опитай да дадеш на максимум отоплението в този момент и най-вероятно пак ще започне да духа топло, ако всичко е наред. За да избегна неприятното усещане, обикновено държа духалката на краката и на предния прзорец през зимата и избягвам да използвам AUTO режима. За запотяването - ако искаш тествай да спреш ръчно климатика от копчето, всичко останали ще остане на AUTO, само няма да пуска компресора. Или най-добре прецъкай по веднъж по всички описани по-долу неща за да нулираш AUTO на всички системи и опитай: Климатик - OFF Клапи - в краката и на прозореца Температура - на колкото си искаш Клапа за въртене на въздуха - изключена, т.е. да вкарва външен въздух Сила на вентилатора - мин. 2 чертички Редактирано 17 Ноември, 2020 от MilenG 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1052 #7 Отговорено 17 Ноември, 2020 (Редактирано) Бе то като чета трябва да си минимум инженер за да управляваш климатроника😂😂😂.Колега,нормално е да ти духа хладно като си направи температурата,която си му задал.Поленовия филтър ако е замърсен също може да ти поти стъклата. п.с.Опел карал ли си ,да видиш там за какво иде реч ,с потенето на стъклата😁😁😁 Редактирано 17 Ноември, 2020 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilenG 34 #8 Отговорено 17 Ноември, 2020 Хахаха, и аз на Фиата бях като в танк и то без да има някакъв проблем, освен че толкова си можеше милия. Но колегата policeman е прав разбира се. Предложих по горните варианти с цел да провери дали нещо ще се промени и евентуално дали наистина има някакъв технически проблем. Поленовия филтър е също вариант. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6017 #9 Отговорено 17 Ноември, 2020 Стрелката за температурата на мотора спада ли, като си на магистралата. Само на нея ли го прави - в смисъл на висока скорост? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgi.891 0 #10 Отговорено 18 Ноември, 2020 Колеги, благодаря ви много за съветите.Ще сменя филтъра и ще пробва с напътствията.Ще ви информирам как са нещата.Температурата на мотора не спада при висока скорост(нормална е). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6017 #11 Отговорено 19 Ноември, 2020 Е, значи поне термостата е добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DanielVasev 5 #12 Отговорено 22 Ноември, 2020 (Редактирано) Включвам се според собствените ми наблюдения и знания... Климатроника както му викаш е система от сензори и клапи. Първото нещо е виж филтъра понеже ако е мръсен намалява струята и не стига за да обдуха стъклото а като е стар и задържа много влага което прави и неприятна миризма. Аз лично моя съм го и махнал но за в БГ си е прашно по улиците та си е хубаво да го има. Най малкото обикновен даже този с въглена няма смисъл да го взимаш. Второ ако караш колата на ауто може да забележиш че когато достигне зададената температура и повечето струя идва от краката което води също до запотяване на задни странични стъкла и частично предно а ако вали вероятността е много голяма. Това което ползвам аз е Ауто със насочване към предно стъкло и крака така ми гарантира че струя отива към стъклата. И климатика го ползвам само ако искам да ми ги обдуха по бързо иначе е изключен през 99% от времето. Има и още един фактор който наскоро четох за него... някои от нашите убавици ползват датчика за светлината за да преценят от коя страна греее слънцето и насочват на там по хладен въздух за да ти е по приятно докато ти пече така че и това е фактор. Надявам се да съм бил полезен. Приятно каране и отопление. П.с Отоплението на Акорда е в пъти много по приятно и тихо от колкото това в Сивика където имах чувството че моторчето (вентилатора ) ми е между краката. Но пък коли като БМВ и Тойота които съм карал нещата някак работеха в пъти по добре на режим ауто. Тойотата например сутрин когато ти трябва да ти обдуха стъклото го правеше много по добре докато си свърши работата и после разпределяше към другите части на купето. Може би усещането ми е такова знам ли поне така го виждах проверявайки отворите от къде духа и т.н. Редактирано 22 Ноември, 2020 от DanielVasev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6017 #13 Отговорено 23 Ноември, 2020 На 13.11.2020 г. at 18:17, Georgi.891 написа: Имам проблем с климатроника или аз си въобразявам. Най големия проблем ми е есен-зима. Когато карам по магистрала с 120 км в час и примерно е нагласен климатроника на 25 градуса започва да духа хладен въздух, което много почва да ме дразни... Ако това ще те успокои и Ледженда е така. Постигне ли температурата и започне ли тя да се покачва от наличните вътре хора, обръща на хладно подухване, за да я свали пак на 25. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове