Стефан Панайотов 0 #1 Публикувано 4 Ноември, 2020 Здравейте, Автомобила е Accord 2006 с код на мотора k20z2 и ръчна кутия имам проблем със оборотите на своден ход ще приложа клип това е положението, когато е топла колата. В движение държи 1500 оборота ,като при пускане на газ-та примерно от 3000 оборота пада на 1000 и след това се дига до 1500 и остава там , когато е студена качва дори до 2000. Това се случи след почистване на дросел клапа и обучение. Пробваха се още 2 обучения без кой знае какъв резултат. Дали се е прецакал дросела? Колата върви окей, но малко задържа/залепва газта. Благодаря ви предварително video-1604498740.mp4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2 Отговорено 4 Ноември, 2020 Много е писано за проблем след почистване на дросел. Търси, виж и английски/руски форуми. Не знам дали при други марки го има, но при Хонда си е проблем, може би при 20% от случаите няма проблем с обучаването по всякакви методи... На времето ако бях прочел, че е потенциален проблем, нямаше да чистя дросела. На всички коли като ги купя, го чистя и не е имало въртели... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #3 Отговорено 4 Ноември, 2020 Quote Колата върви окей, но малко задържа/залепва газта Обясни това. Кога за последно регулира клапани преди колко км. Ти ли чисти дросела. Може ли да качиш няколко снимки на дросела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #4 Отговорено 4 Ноември, 2020 Дроселът е електронен. Най добре е да се почисти със сваляне. Масово по сервизите пръскат само спрейче в дупката и до там. Залепването на газта значи ,че не е изчистен добре. Втори дубъл. И реглаж на клапани задълже... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #5 Отговорено 4 Ноември, 2020 Ефектите се получават след чистене на дросела със сваляне, тогава се налага и обучение, което не винаги става от първият път... Каква връзка има с клапаните, натегнати и хлабави? Не, че не трябва да се регулират, но преди чистене са си били пак нерегулирани... Пак добре, че няма изключително мъдри съвети, както във всички авто форуми (при какъв да е проблем)- смени всички филтри и масла с ОРИГИНАЛНИ, или още по-мъдрото- иди на добър сервиз, все едно,че питащия няма да се сети, ако не се оправи от форума... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #6 Отговорено 5 Ноември, 2020 Ей как ме нахрани... добре си хапнах. Ньом ньом. Човекът задава "мъдър" въпрос и получава "мъдър" отговор. Иначе и аз съм си "мъдър" по принцип, ама не изключително. Just everyday normal motherf*kin wise guy. А колегата нещо не казва пак както в хилядите други подобни теми. Ако не е имал проблеми преди това , що е барал тоз дросел?! Не звучи реалистично. По скоро е имало нещо преди това, което се е задълбочило след като е изчистил. А клапаните дават проблемен празен ход като са натегнати, това толкова ли невероятно звучи? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Стефан Панайотов 0 #7 Отговорено 5 Ноември, 2020 Така малко пред история и още малко имформация.. Колата имаше проблем със прекъсване на студен мотор около 1300 - 2500 оборота при рязко подаване и отнемане на газ. Смених свещи без никаква промяна, и реших да изчистя дросела. Колата я заведох на майстор ,който е работил в хонда и го свали и изчисти със някакъв спрей и го изтърка , докато се изчисти напълно, след това го сложи и през диагностика го рестартира и я оставихме да се обучи, но оше в началото не стоеше на стабилни обороти и така си остана... пробваха се още 2 пъти да се обучи, но без успех .. прилагам още един клип в него се вижда как държи обороти студена на топла разликата е 200 оборота надолу. Колата в диапазона 1000 2500 оборота е супер не отзивчива забива газта има по 1 секунда време за реакция сама си дава газ. Според мен се скапал дросела , моля за съвет къде да заведа колата от Варна съм . received_691586258415676.mp4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #8 Отговорено 5 Ноември, 2020 (Редактирано) Интересно имаш проблем, споделяш го,задават ти се въпроси. Не отговаряш. Смени дросела,скапал се е. Проблема не се оправя. Смени двигателя. Може и да се оправи Мога да ги повторя въпросите. Колата само на бензин ли се кара няма газ ?-този е нов въпрос. Какви свещи сложи марка и модел?-този също е нов въпрос Регулирал ли си клапаните ,преди колко хил км. Редактирано 5 Ноември, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Стефан Панайотов 0 #9 Отговорено 5 Ноември, 2020 Клапаните ,не са регулирани но на и газаджията и майстора казват че на диагностика излиза че са наред нещо си било 30. Снимки на дросела нямам. Кара се газ/бензин. Свещите са NGK Iridium. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #10 Отговорено 5 Ноември, 2020 (Редактирано) Отиди и си регулирай клапаните. След като го направиш на газ се проверяват на 20-25хил км пробег,зависи от газовата и настройките на газаджията. Откога ако имаш някаква информация тези клапани не са поглеждани. Не ходи вече при тези майстори. Ето ти подобна тема,тук колегата се кълнеше че не е от клапаните и няма как да е от тях. Прочети пост 26,ако ти трябва да се обясни твоите майстори гледат точно това което е гадаене с магическа топка която те нямат. Редактирано 5 Ноември, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #11 Отговорено 5 Ноември, 2020 Какви са грешките в компютъра? А тия са големи шамани и двамата ,след като и на диагностика го виждат. Пардон , исках да кажа хакери кибер манЯчета! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mys7Ic 14 #12 Отговорено 17 Ноември, 2020 Има функция обучение на дросела (throttle learning) с програма за диагностика на този модел кола. Аз правих диагностика на приятел профилактично и го видях това нещо, както и още много други сервизни функции. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1255 #13 Отговорено 17 Ноември, 2020 Ето тук испанците споделят своя опит с празните обороти при седмицата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове