Боря 0 #1 Публикувано 23 Октомври, 2020 (Редактирано) Здравейте колеги, колата е Хонда акорд 7 2,4 2003. Имам проблем в единия фар и предполагам, че е запалката или баластата. Тези дни ще сменя работещата баласта и запалка с не работещите, за да съм сигурен къде е проблема и тук идва въпросът, ако е едно от двете или и двете има ли откъде да ги взема втора ръка, тъй като новите ги гледам са с цени около 300 лв., което ми се струва много. Имат ли някакви качествени китайски заместители, от които сте доволни и са надеждни? Има ли про лем да пробвам чарковете от десния на левия фар.?Благодаря на отзовалитесе! П. П. Вече пробвах с нова крушка, неуспешно (-50 лв 😁) Редактирано 23 Октомври, 2020 от Боря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #2 Отговорено 24 Октомври, 2020 Здравей. 90% от проблемите с фаровете на Акорд 7 с фабричен ксенон са в запалките. Има колеги, който продавят втора употреба, но аз лично не бих взел поради факта, че са слабо място и не е всно колко ще изкара. Пробвай да размениш крушките за да локализираш проблема, но ти това си го направил с новата. Запалките можеш да ги размениш без да сваляш фара за да разбереш от кое от двете е. Има автърмаркет, които вършат работа. Имам свободен автърмаркет баласт, ако се окаже от него. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Боря 0 #3 Отговорено 24 Октомври, 2020 преди 5 минути, Ivan_Ch написа: Здравей. 90% от проблемите с фаровете на Акорд 7 с фабричен ксенон са в запалките. Има колеги, който продавят втора употреба, но аз лично не бих взел поради факта, че са слабо място и не е всно колко ще изкара. Пробвай да размениш крушките за да локализираш проблема, но ти това си го направил с новата. Запалките можеш да ги размениш без да сваляш фара за да разбереш от кое от двете е. Има автърмаркет, които вършат работа. Имам свободен автърмаркет баласт, ако се окаже от него. Колега как мога да разменя запалките без сваляне на фара? Благодаря за предложението, ако е от баластата ще ти пиша, но се надявам да е по-малкият проблем - запалката ☺️ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #4 Отговорено 24 Октомври, 2020 Като махнеш крушката погледни от долната страна на фара, ще видиш буксата на запалката включена в баласта.Покрита е от гумен маншон. Ако са ти много колеми ръцете ползвай дълги клещи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Боря 0 #5 Отговорено 25 Октомври, 2020 Здравейте отново колеги. Този път проблемът е с копчето на шофъорската седалка за регулиране на седалката за гърба. Другото копче за напред и назад работи, а това за гърба при натискане се чува, че се мъчи нещо, но до там, се е едно не му достига ток. Някакви идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #6 Отговорено 25 Октомври, 2020 Здравей. Моторчетата за регулиране са под седалката. Там трябва да гледаш. Само не съм сигурен има ли начин за ревизиране без сваляне на седалката. https://youtu.be/fRfND7ool8s 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Боря 0 #7 Отговорено 25 Октомври, 2020 (Редактирано) Благодаря колега, ще го пробвам пък да видя къде е проблемът Редактирано 25 Октомври, 2020 от Боря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #8 Отговорено 25 Октомври, 2020 Първо, да пожелая на колегата да си реши проблемите,с фар и копче на седалка и да му ползвам заглавието на темата,за моя казус с десен фар или по точно рефлектор. А именно,че рефлектора на десния фар ,шава на горе и на долу. Някой може ли да даде насоки счупен ли е или може да се е откачил. В корпуса на фара, са ми напъхани кабеляците и баласта на ксенона. Евентуално,схема на елементите или направо "спец" по отваряне и ремонт на фарове (за Пловдив). Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #9 Отговорено 25 Октомври, 2020 Под "шава" имаш предвид че се мести вертикално, или че се завърта вертикално? Във втория случай може да се е окачила щангичката, която го мести според настройката от съответния механизъм. Ако имаш късмет, ще се е откачила ябълковидната ставичка на "биалетката" му. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #10 Отговорено 25 Октомври, 2020 Дано този клип да помогне. Някъде бях гледал и как се разглобява фара. Ако го открия ще кача и него. Успех. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #11 Отговорено 25 Октомври, 2020 Ето колеги ситуацията: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #12 Отговорено 25 Октомври, 2020 Колега, ако си с оригинален ксенон баласта ти е под фара а кабелите на запалката само са вътре. Като гледам движението май е от механизма за регулировката на фара. Провери него. За автърмаркет ксенон, не знам как са вкарали баласта вътре. Май няма много място. Може би има нещо счупено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #13 Отговорено 25 Октомври, 2020 Афтърмаркет е ксенона и баласта е вътре! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #14 Отговорено 25 Октомври, 2020 Ами, както и предполагах. Сигурно като са натъпквали нещата се е откачила. От видеото на Ванката се вижда ставичката и къде сферичният и край трябва да лежи. Ако тя и жлебовете в рефлектора са здрави, пробвай да я навиеш напред - към рефлектора и после да го натиснеш - за да си влезе на мястото. Не напъвай много, че стареят тея материали и се опичат от жегата. Дано стане без бой! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #15 Отговорено 26 Октомври, 2020 Помъчих да демонтирам моторчето ,но не успях. Явно си е закачено,където трябва,защото мести рефлектора,като въртя копчето от купето. Други крепежи какви може да има? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #16 Отговорено 26 Октомври, 2020 А кога се получава движението, което си заснел на клипа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #17 Отговорено 26 Октомври, 2020 Като раклатя фасунката на късите,при отворена капачка отзад на фара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #18 Отговорено 27 Октомври, 2020 @JHM някъде бях гледал клип как се разглобява фара и устройството му, но не го намирам. От клипа ти ми се струва, че рефлектора се движи от долната страна, което мисля не е добре. Трябва да се движи от горе понеже там е регулирането му. Открих клип за фаровете на Акура, който визуално са различни, но дано да ти помогне. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо82 7 #19 Отговорено 20 Ноември, 2020 А можете ли да ми кажете как след смяна на баласт,десния фар не иска да се регулира автоматично? Левия си се регулира,което значи, че системата за регулиране работи. Не съм го сменял аз, а предишния собственик, така че не знам повече подробности. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #20 Отговорено 20 Ноември, 2020 Колега, погледни дали буксата на машинката за регулирането е включена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо82 7 #21 Отговорено 21 Ноември, 2020 На лесно място ли е, че не ми се разглобяване нещо? 😁 И да те питам, виждам, че си вещ в нещата- тези фарове имат ли друг ръчен начин за регулиране, освен стандартния? В смисъл нещо, което е скрито и да налага свалянето на фара. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #22 Отговорено 21 Ноември, 2020 Нищо скрито няма. Стигне ли се до разглобяване явно има счутени компоненти. Погледни снимката и ще се ориентираш. Това е за обикновен не ксенонов фар. Такава снимка намерих в нета. При ксенона е почти същото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо82 7 #23 Отговорено 21 Ноември, 2020 Благодаря На лесно място ли е, че не ми се разглобяване нещо? 😁 И да те питам, виждам, че си вещ в нещата- тези фарове имат ли друг ръчен начин за регулиране, освен стандартния? В смисъл нещо, което е скрито и да налага свалянето на фара. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо82 7 #24 Отговорено 21 Ноември, 2020 Благодаря. Ще погледна и ще видя дали там е причината. А иначе, фара е свалян за да се смени баласта,та затова питах дали там може да се е получило нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1239 #25 Отговорено 21 Ноември, 2020 Може. Ако не е щракнала ябълката на моторчето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #26 Отговорено 2 Декември, 2020 Виждал съм сменен баласт с китайски такъв предполагам че и крушката е сменена заради буксата. Има качествени китайски но рядко се срещат. Добре е да е на 4300к както е заводския за да се вижда и на мокро.Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо82 7 #27 Отговорено 3 Декември, 2020 На 21.11.2020 г. at 10:34, Ivan_Ch написа: Нищо скрито няма. Стигне ли се до разглобяване явно има счутени компоненти. Погледни снимката и ще се ориентираш. Това е за обикновен не ксенонов фар. Такава снимка намерих в нета. При ксенона е почти същото. Пробвах, но нищо не помогна. Явно нещо е станало при самия монтаж, но нямам идея какво и дали изобщо може за се сбърка нещо там! Искам да я сваля надолу тая проклета крушка, защото заслепявам насрещните коли, а колко надолу няма значение, защото се свети достатъчно силно! Предварително благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове