ceco_accord 6599 #2081 Отговорено 4 Май Преди 4 часа, Rakeem написа: Кой го е грижа, как се държи ПАО... ... и дали ще почне да се разпада при 300 градуса. Тези с турбините, но повечето не сме на "изкуствено обдишване". 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 335 #2082 Отговорено 4 Май 1 hour ago, ceco_accord said: Тези с турбините, но повечето не сме на "изкуствено обдишване". и най-вече, паче и т.н.... Залил я как-то масло 5w-50 в свою HONDA ACCORD и понеслась. (Допуски VS Маркетин (4) (online-video-cutter.com).mp4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 867 #2083 Отговорено 4 Май Преди 6 часа, ceco_accord написа: Тези с турбините, но повечето не сме на "изкуствено обдишване". Именно за това е важно да се налива качествено масло. Макар че вече турбо бензинките си имат охлаждане на турбото с отделна помпа, която циркулира и след гасене на двг, интегрирани изпускателни колектори с охлаждане, което сваля темп. на газовете и като цяло не се достигат някакви кой знае колко екстремни температури. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 160 #2084 Отговорено 5 Май Всъщност много рядко ще видите масла с повече от 65-70% PAO,минирално масло винаги присисъства като част от пакета присадки защото не те не се разтварят в 4-5 групи. Топ рецептурите имат и Ester-и или AN,така забъркан коктейла съчетава плюсовете на всички групи и съответно снижава минусите. Exxon Mobil като пионер бяха открили златното сечение в техните ESP и X серии. За кои коли е нужно подобни масла, човек когато си подбира продукт трябва да е запознат със слабите страни на ДВГ в колата си, дали има нещо сбъркано от инжинерна гледна точка, дали нещо в КММ или ГРМ не е изчислено. Съвременният автопарк с тези long life интервали е много капризен и податлив на износване при високи натоварвания. Има ДВГ с никасил или алусил покритие на цилиндрите , много малък обем картери от там маслото ври и кипи лятото в жегите и оставя лак, нагари ...изобщо не хубави неща. Избора винаги е комплекс от много променливи величини. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bob 15 #2085 Отговорено 5 Май Интересно проучване по повод препоръчваните вискозитети и HTHS от OEM производителите и реалните тестове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3008 #2086 Отговорено 5 Май Така е, като не са си проектирали правилно двигателите. Що го нямаше тоя проблем с по-старите двигатели? Пак ги караха с 0W-20 и 5W-20. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 160 #2087 Отговорено 5 Май То конструктивните проблеми са едно на ръка, но като прибавиш малък обем-голяма мощност, олекотяване на бутала,биели,турбо и за капак еко периферия и се получават проблемни ДВГ с малък ресурс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 335 #2088 Отговорено 5 Май ми счетоводители и екопедери като висят на главите на инженерите така е... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gecata1059 29 #2089 Отговорено 7 Май Един малко скъпернически въпрос. Проблем ли е да долея Ravenol Dxg 5w30 във Fds 5w30. Става въпрос за максимум половин литър евентуално да добута до смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3008 #2090 Отговорено 7 Май Не е проблем. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1842 #2091 Отговорено 9 Май Правил съм го,не е проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mandalorian 50 #2092 Отговорено 18 Май Някой да има таблицата за препоръчаните двигателни масла по модели и години? Линкът към таблицата не работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 679 #2093 Отговорено петък в 19:40 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове