flummoxkey 0 #1 Публикувано 9 Септември, 2020 Здравейте, Дойде дългоочакваният момент да купя първа кола и се спрях на Honda CR-V, 4 поколение. Искам да попитам има ли съществени разлики между 2013-2016 ( примерно сериозни проблеми в 2013 изчистени 2014 и т.н. ) или проблемни двигатели? Благодаря предварително, Ицо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #2 Отговорено 9 Септември, 2020 Здравей, Първо желая ти успех в избора на подходящ екземпляр. Прегледай темите тук, доста въпроси ще отпаднат от само себе си. И за да получиш конкретни отговори уточни какво търсиш:дизел или бензин? Важно е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
flummoxkey 0 #3 Отговорено 9 Септември, 2020 (Редактирано) За момента нямам предпочитания, двете коли, които съм харесал, са дизел 2.2 150 коня 2013 година като разликата е в километрите и нивото на оборудване ( едната има теглич и биксенон ). И двете са автоматик AWD и като цяло съм се насочил към автоматик. Почнах да чета теми във форума, мерси. Редактирано 9 Септември, 2020 от ChristoPana Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #4 Отговорено 9 Септември, 2020 Голяма е разликата в цената между дизел и бензин.За бензин мога да ти дам мнение ,но за дизел нека колегите се изкажат.При дизела обаче има 2 двигателя. Този,който си споменал и друг 1,6. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
flummoxkey 0 #5 Отговорено 9 Септември, 2020 И още един въприс, нивото на оборудване включва прозрачен покрив. Изглежда хубаво, но ме притесняват течове и скръцане. Някой с подобна кола имал ли и е тези проблеми? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #6 Отговорено 9 Септември, 2020 Понеже пишеш, че си харесал...От автокъща ли са? Не за друго, но обявите от автокъщи по сайтовете дават грешно впечатление по отношение на цената. А основният недостатък на тази генерация (или предимство) е именно високата цена на вторичния пазар. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
flummoxkey 0 #7 Отговорено 9 Септември, 2020 Здравей, Гледам ги в mobile.de . Има няколко, които ми пасват на бюджета и изискванията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #8 Отговорено 9 Септември, 2020 ОК, само че и там автоджамбазите са като нашите. Конкретно по отношение на панорамата, на трета генерация няма никакъв проблем, не очаквам и на четвърта да има. Обърни внимание каква е автоматичната кутия - пет скорости с хидротрансформатор (изпитана и надеждна кутия) или новата CVT. За последната е хубаво да събереш повече мнения дали има някакви проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #9 Отговорено 9 Септември, 2020 Комбинация теглич за автомат е нежелателна,поради факта че е натоварвана кутията и има повече износване от такива коли които не са дърпали нещо. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #10 Отговорено 9 Септември, 2020 преди 36 минути, ChristoPana написа: И още един въприс, нивото на оборудване включва прозрачен покрив. Изглежда хубаво, но ме притесняват течове и скръцане. Някой с подобна кола имал ли и е тези проблеми? Аз купих колата с пукнатина в панорамата.Нямам идея какво я е предизвикало и колко време е карана така.Нямаше проблем,не течеше и можеше да се залепи за 20 лв, но я смених по автокаско и няма проблем. Инак гледайки фактурата по подмяната хубаво огледай за пукнатини, защото ако нямаш каско и се пукне цифрата е много сериозна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
flummoxkey 0 #11 Отговорено 9 Септември, 2020 2 hours ago, note said: ОК, само че и там автоджамбазите са като нашите. Конкретно по отношение на панорамата, на трета генерация няма никакъв проблем, не очаквам и на четвърта да има. Обърни внимание каква е автоматичната кутия - пет скорости с хидротрансформатор (изпитана и надеждна кутия) или новата CVT. За последната е хубаво да събереш повече мнения дали има някакви проблеми. Не пише и на двете обяви дали е CVT, има "Automatic gearbox - (5-speed)". За автоджамбазите - мисля да ползвам услугите на човек, който да я прегледа внимателно на място и да я натовари на автовоз. За теглича - ще попитам дали и как е ползван, мерси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #12 Отговорено 9 Септември, 2020 Значи е старата петскоростна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #13 Отговорено 9 Септември, 2020 преди 41 минути, ChristoPana написа: CVT Ако не е facelift няма да е CVT. Ако искаш покажи линкове към обявите, за да видим.Може да получиш някои ценни съвети. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #14 Отговорено 9 Септември, 2020 Аз преди карах трета генерация с автоматична 5 степенна.Сега новата е със CVT разликата е огромна в полза на CVT. И с двете не съм имал проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #15 Отговорено 10 Септември, 2020 В какво се изразява разликата? В разход или поведение на колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
flummoxkey 0 #16 Отговорено 10 Септември, 2020 Значи едната обява е изчезнала от снощи, но нещо такова: https://www.autoscout24.bg/objava/honda-cr-v-executive-4wd-automatik-leder-panorama-xeno---563a400f-29ed-406c-8600-0c0255d08e02?recopos=2&ipl=detailpage-engine-itemBased&ipc=recommendation&cldtsrc=inactiveListRec&isCarousel=false&cldtidx=2 , но с дизеловия двигател 2.2 Предполагам, че е със старата 5 степенна скоростна кутия. Ще гледам и за фейслифтовите, те са от 2015 нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #17 Отговорено 10 Септември, 2020 Всички 2.2 дизел са с петстепенната хидравлична кутия. Тези с 1.6 дизел /фейслифтови/ са с 9 степенна. Дизел 4 генерация с CVT няма. Бензиновите 2.0 пък са само с хидравличната кутия и само американските модели са с CVT /само бензинови/. Фейслифта се продава от 2015 година. Но 2015 има и нефейслифтови, моята е регистрирана януари 2015, така, че гледай хубаво и снимките! Относно панорамния покрив, аз имам, но реално не го ползвам. Интересен е за возещите се отзад, най-вече за деца. Не можеш да го избегнеш ако искаш най-високото ниво на изпълнение. Ако колата не е удряна, не би трябвало да имаш проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #18 Отговорено 10 Септември, 2020 Фейслифта много ясно се разпознава по предната решетка.Напълно съм съгласен с @ivan_m за панорамата. Освен за пасажерите може да впечатляваш и мацки , но ти рядко ще я ползваш Обърни внимание да има AWD,понеже има и вариант само с предно.Да не те подведе някой търговец.Като цяло колата е страхотна, единствено бих сложил още малко коне под капака макар Vtec донякъде компенсира. Багажника е най-големия в своя клас.Сравнявал съм ги с RAV4,CX-5 и Х3,както и Qashqai. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #19 Отговорено 10 Септември, 2020 При европейските щом е с автоматични скорости, значи е 4х4. Тези с предно са само с ръчни скорости. При американските с CVT не знам дали е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
flummoxkey 0 #20 Отговорено 10 Септември, 2020 Мерси, 4WD е колата. Отскоро съм татко ( това налага купуване на автомобил ) и със сигурност малкото ще се радва на панорамния покрив. Търсех нещо, което да има голям багажник, по-голям клирънс от стандартна кола и да е голямо и удобно да се местим с целия катун, детски колички и т.н. и да се обслужва лесно. За жалост към момента нямам пари да си купя по-нова от 4-та генерация ( 2013 или макс 2014 ) и реших като е така, поне да си взема по-високото ниво на оборудване. Притесненията ми са предимно за последващи ремонти и обслужване, но каквото и да взема няма как са избягна от това. За модела 2015 прочетох лоши ревюта, че едва ли не това е най-проблемния автомобил от серията и ще се въздържа ( по-скоро 2014 ). Двигател 1.6 ми се струва малък за такова голямо купе, дори 2.2 150к не знам дали ще се държи пъргаво, но предполагам, с всичко се свиква. Още една забележка, която срещнах на няколко места за 4-то поколение е системата ( аудио, камера, навигация и т.н. ) в конзолата - била доста неинтуитивна, бутоните и менютата в екрана са трудни за навигация и т.н. Какви са ви личните впечатления? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #21 Отговорено 10 Септември, 2020 Имам 2 деца и малкото е на около 2.Това бе и за мен една от основните причини да купя подобна кола. Оня ден се върнах от море и гарнтирано багажника събра : бебешка количка, сгъваема кошара, голям куфар, по-малък и n на брой сакчета и торбички.Няма по- добър SUV за тази цел. Колата ми е тази от подписа,т.е. бензин. Обслужването ми излезе около 180 лв и то мисля с най-качествени консумативи. Инак в официалния сервиз за същото е около 300 лв. Колата ми е 2015 г и ми е любопитно какви са лошите ревюта? И за бензин или дизел говориш или изцяло за модела?За пръв път чувам такова нещо.Ето ти едно добро ревю: https://www.rac.co.uk/drive/car-reviews/honda/cr-v/cr-v-2015-2018/ За дизела не мога да кажа,но бензиновия R20 е сред най-надеждните на Хонда. Мултимедията е различна преди и след фейса.Преди е като тази ,която си постнал от autoscout.При мен вече е Хонда connect и съм доста доволен. Дисплея е добър и има едва няколко бутона, другото е touchscreen.Камерата има няколко позиции и особено едната top view е много полезна,понеже виждаш задния ръб на бронята.Още повече ти сигнализира ако си включил на задна и някъде(и то далеч) идва кола. Бих те посъветвал да потърсиш екземпляр с адаптивен круиз контрол.Това е много удобно за дълъг път. Онзи ден за пръв път ми се включи и CMBS ,но ако си опитен шофьор можеш и без него. С едно изречение да обобщя: 2015 facelift 2.0 бензин.За вече 9 месеца и около 10 000 км давам пари само за бензин и застраховки. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #22 Отговорено 11 Септември, 2020 (Редактирано) На 10.09.2020 г. at 8:43, AzSum написа: В какво се изразява разликата? В разход или поведение на колата? И в двете. Разхода ,дали заради кутията или новия двигател е с около 1,5-2 литра надолу. За динамиката няма прилика изобщо.Вярно, че новата е по-мощна с 20 коня,но при старата когато и дадеш кик,между 3 и 4 мисля че беше се получава голям дупка в оборотите. И ако си понатоварен и с климатик докато се вдигнат пак си е драма. Докато с тази си е направо кеф. Тръгваш от нула и до 140 примерно само подаваш газ и поддържаш оборотите.Няма превключване на скорости, изпадане в дупки и чакане. И това го казвам от личен опит защото слязох от едната и се качих в другата @ChristoPana При избора внимавай за потропване отпред в дясно. Чуваш го на дупки, но на крика не може да се хване лесно. Май е доста характерно при тези модели. Редактирано 11 Септември, 2020 от tenev 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове