Jump to content
TheROCK

Масла за автоматична скоростна кутия и диференциалите за  CR-V 1.6 i-DTEC 4 генерация

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам CR-V 4-генерация 1.6 i-DTEC 160 к.с Executive,automat 9 скорости, на което ми предстои смята на маслото на скоростната кутия и диференциалите. Ясно е, че маслото ще е на Honda, но не ми е ясно точно кое трябва да бъде и какво количество е необходимо за скоростната кутия, както и за преден и заден диференциал. Може ли някой да ми помогне с тази информация. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заден  диференциал 

https://honda-solaray.bg/product/346/diferentsialna-technost-honda-dps-f-1l.html

Автоматичната кутия.

https://honda-solaray.bg/product/352/transmisionna-technost-honda-atf-dw1-1l.html  

Трябва да видиш  дали нямаш външен филтър за автомата.

 

Преден хипоиден диференциал, трабва да си сигурин че имаш такъв

https://honda-solaray.bg/product/347/diferentsialna-technost-honda-hgo-hypoid-gear-oil-1l.html

 

Защо не дадеш VIN номера си в Бултрако  и да ти кажат кое  по-колко и цена  на течностите, тя няма да е различна от другите.

За количеството  също там, дано са услужливи към информация. 

Малко колеги са с 4 та генерация и ще бъде от полза да споделиш информацията.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш такъв преден диференциал  хипоиден,ето тук колегата продава такова HGO-3 масло взето по погрешка на половин цена.

 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CARPERA , метнА набрзо два поста, ама трябваше и да прочетеш малко тук/там.

Трансмисията на въпросната кола е ZF 9HP. Правилното масло за този автоматик е Honda 9AT ATF Type 3.1.

Предният диференциал е част от самата ск.кутия и ползва същото масло. Какво количество, нямам идея.

 

А те това

Преди 2 часа, CARPERA написа:

 преден диференциал  хипоиден

откъде го измислИ, не моа се сета.

Че е хипоиден, хипоиден е, т.е. обикновена хипоидна предавателна кутия.

НЯМА НИЩО ОБЩО С ДИФЕРЕНЦИАЛ.

 

Таааа, раздатъчната кутия е от новия тип, т.е. иска отделно масло. Ама дали е HGO-3 ... некой друг да провери, мен ме мързи. 

 

Задният диференциал, т.е. системата 4х4 е по-различна от обикновена двойна помпа. Каква точно е системата ... някой друг, аз още не съм я разучИл.

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отивай в Хонда и не се занимавай с глупости. При мен се сменя не цялото а някъде около 3,5 литра по спомен. Труд и смяна бяха май около 130 лв. Но поне си сигурен,че маслото е каквото трябва и няма да имаш проблеми. За дифа не съм го правил още, но колата стана на 70 000 км и трябва да проверя.

Успех

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, tenev написа:

колата стана на 70 000 км и трябва да проверя.

 

Колега ,ако не е тайна защо си обслужил  на 70 000 км? Защото е CVT ли?

Питам понеже съм на 77 000 км ,но съм с 5 степенната АТ и обслужването е планирано на 120 000 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic
Преди 2 часа, AzSum написа:

Защото е CVT ли?

И това не го знаех, че кутията на CR-V 4-та ген 2.4 бензин е CVT. Американка ли е?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.Американките и канадките на 4та ген са CVT. Моята е европейка и въпреки че е facelift е с 5степенния АТ на Хонда. При дизела има и 9 степенна.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
22 hours ago, TheROCK said:

Здравейте колеги, имам CR-V 4-генерация 1.6 i-DTEC 160 к.с Executive,automat 9 скорости

Колегата го е написал.

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, AzSum написа:

Да.Американките и канадките на 4та ген са CVT. Моята е европейка и въпреки че е facelift е с 5степенния АТ на Хонда. При дизела има и 9 степенна.

Не всички са със CVT. До 2014 /преди фейс-лифт/ са с 5 степенен автомат с хидротрансформатор.

Редактирано от ikurtev
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic
Преди 1 час, CARPERA написа:

Колегата го е написал.

Е да де, ама ти прочете ли го преди да го пращаш за DW1?

Аutomat 9 скорости няма нищо общо с моя и твоя automat 4 скорости.

 

п.п. А наясно ли си, че твоят автомат може да върви и с ATF-Z1? Тва, в случай, че решиш да препоръчваш само и единствено DW1 за CR-V 1 auto. Кое намеря по-евтино него ще си сипя, ако карам 1-ва генерация автомат.

 

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, ikurtev написа:

Не всички са със CVT. До 2014 /преди фейс-лифт/ са с 5 степенен автомат с хидротрансформатор.

Така е.Не уточних, че визирам само facelift понеже те ме интересуваха. Притеснявах се,че тук недай си боже ако се наложи сервизите нямат опит с CVT кутии.Докато 5степенната при правилно обслужване е доказана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Наясно съм ATF-Z1е старото масло и почти е изчезнало  назнам дали се и произвежда,  а DW1 е неговия заместител които се произвежда сега.

Въпрос на избор аз не бих сложил Z1.

@Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, AzSum написа:

Колега ,ако не е тайна защо си обслужил  на 70 000 км? Защото е CVT ли?

Питам понеже съм на 77 000 км ,но съм с 5 степенната АТ и обслужването е планирано на 120 000 км.

Мисля че CVT се обслужва първия път на 40 000 км. И в Хонда по VIN номера така излиза.При нея се смяна само част от маслото.Един вид опресняване. Купих я на 39 000 и стария собственик каза че го е сменял вече. Аз го смених за всеки случай защото не знаех дали казва истината.Но в Хонда като видяха колко бистро излиза потвърдиха,че наистина е сменяно.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sovet-1-chto-takoe-gipoidnaya-peredacha.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се е&а У машинниО инженер!

 

@fenabg , Ванка, не знам, кога и как си станАл автомонтьор, ама ще те намеря и ще ти дам моите 2 (две) дипломи. Една за автомонтьор и една за машинен инженер. Да ги заковеш на стената в сервиза и да казваш на клиентите си - "Е те тоя е гола вОда!". Под тях да сложиш табела с надпис - "Зае&и Гугл, питай мен!".

 

Таааааа, момчета и момичета, колкото и да си учИл (мене ми), немаш ли практика ( @fenabg ) си гола вОда.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.09.2020 г. at 19:32, Krasi-mir написа:

Че е хипоиден, хипоиден е, т.е. обикновена хипоидна предавателна кутия

Това не е вярно.

Благодаря на @fenabg за поправката, и се извинявам за това, че съм потвърдил грешна информация.

 

Става въпрос за раздатъчната кутия. Не съм виждал на живо разглобена такава, но от схемите изглежда да е обикновена конусна предавка. Двата вала май са абсолютно съосни.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде пак - валовете са перпендикулярни, но май се пресичат в една равнина. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно на никой ново регистриран не му се дава обратно инфо.

Влизаш регистрираш се искаш инфо,после тея от форума да се спасяват.

Жалко е че са доста такива колеги.🙁

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...