Jump to content
james_doyle

Проблем с губене на антифриза

Recommended Posts

Здравейте колеги. Имам следния проблем: колата започна да губи яко антифриз при движение, няма течове. Минах диагностика, казаха гарнитура на глава. Отидох в сервиз гарнитура, шлайф, агренаж и т.н. Проблема продължава пак. Онзи ден на 150 километра 2 литра пое. Днес тествах на 20 километра, пое близо 2 литра отново. Мнения, ще съм благодарен. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Отиваш пак в същия сервиз и им казваш да си свършат работата,и да направят качествено ремонта.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да нямаш теч от някой маркуч и да се изпарява и да не виждаш теча.да каже някой който разбира ,но при такъв разход ако е от главата как ще работи колата?

  • Upvote 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, уговорих се да я закарам пак, но много обсъждахме с приятели и реших да питам тук във форума за мнение. Двигателя работи перфектно, няма теч, няма мокрене вътре, може ли да е дефектна гарнитурата и да е пробила, само гадаем... 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

При тази загуба на течност трябва и да загрява и да пуши като парен локомотив през аспуха.

Edited by Andon D.
  • Upvote 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма загряване, няма пушене. Двигателя работи перфектно. Преди няколко дни след ремонта 300 километра пак пое близо 2 литра вода. На място не губи вода. На ход ли е и за 15-20 километра водата изчезва

Share this post


Link to post
Share on other sites

Странно. При толкова много загуба на течност, единственото е пробив от някъде.

  • Like 1
  • Upvote 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Минах на диагностика. Надуха системата, течове от никъде няма. Замериха газовете, няма газове, всичко е ок, но няма и вода. И всички са в шаш. Последно остана да сменим капачката на казанчето, сменихме я с нова, ще тествам после и ако пак поеме над литър вода, вече незнам... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

А капачката на радиатора?

Виж и водната помпа. Да не са скъсали уплътнението й при монтажа, или да не са забравили да го сложат изобщо...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ванка, съмняваш се в спукан радиатор?

Но нали е огледан отвсякъде... Уж...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте на всички, тъй като имам сходен проблем, реших да пиша тук, моят проблем се със в това че системата ми надува в казанчето за антифриза, и когато се напълни до горе го изхвърля върху мотора през капачка та на казанчето, мотора остава без антифриз и вдига градуси. Спирам веднага източвам с шлавка това което е над мах., и го връщам в радиатора, смених термостат и едно водно съединение, системата няма пропуск, Но вече два месеца съм в чудо. Купувам антифриз, колкото и зарежда с газ, моля всеки който може да помогне е добре дошъл. Не разбирам защо  казанчето ми се пълни до горе, а не се върти така че да си охлажда мотора, кое го прави да влиза в разшерителният съд?!! че чак да ми къпе мотора с антифриз, моля за помощ. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кога започна да го прави това, след като прави нещо по колата или изведнъж, от нищото? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Гарнитура на глава. Няма да върне антифриза обратно в системата, защото има въздух в системата и надува в казанчето. Имах същия проблем на ЦРВ 1 ген -същите симптоми. Проверка за газове в антифриза или отваряне на двигател. Дупница ти е напът, Фена може да го погледне и ще ти каже. Координати има във форума, можеш и да му пишеш.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благадоря че се отзовахте, днес след като станах, реших че това не може повече да продължава, измих мотора, защото беше червен от антифриза, подсуших го, налях антифриз и стартирах  мотора, започнах да следя с прожектор всеки съмтиметър, така форсажи и оглед  два часа. Накрая когато се отказвах, забелязах малко антифриз на дясната страна пред мотора, след това забелязах картера и накрая.... Водна помпа на 7 хил км. Това изобщо не го очаквах, почти се бях решил да сменям гарнитура. Благодаря за отговорите.

Edited by Ръдо

Share this post


Link to post
Share on other sites

Супер, дано е водна помпа и проблема да се реши.

Може да споделиш дали се оправила с подмяната и.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако тече от гарнитурата, можеш да минеш тънко само с гарнитура, но преди това провери дали всичко болтове са затегнати според спецификацията. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...