Jump to content
james_doyle

Проблем с губене на антифриза

Recommended Posts

Здравейте колеги. Имам следния проблем: колата започна да губи яко антифриз при движение, няма течове. Минах диагностика, казаха гарнитура на глава. Отидох в сервиз гарнитура, шлайф, агренаж и т.н. Проблема продължава пак. Онзи ден на 150 километра 2 литра пое. Днес тествах на 20 километра, пое близо 2 литра отново. Мнения, ще съм благодарен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш пак в същия сервиз и им казваш да си свършат работата,и да направят качествено ремонта.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да нямаш теч от някой маркуч и да се изпарява и да не виждаш теча.да каже някой който разбира ,но при такъв разход ако е от главата как ще работи колата?

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, уговорих се да я закарам пак, но много обсъждахме с приятели и реших да питам тук във форума за мнение. Двигателя работи перфектно, няма теч, няма мокрене вътре, може ли да е дефектна гарнитурата и да е пробила, само гадаем... 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тази загуба на течност трябва и да загрява и да пуши като парен локомотив през аспуха.

Редактирано от Andon D.
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма загряване, няма пушене. Двигателя работи перфектно. Преди няколко дни след ремонта 300 километра пак пое близо 2 литра вода. На място не губи вода. На ход ли е и за 15-20 километра водата изчезва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно. При толкова много загуба на течност, единственото е пробив от някъде.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минах на диагностика. Надуха системата, течове от никъде няма. Замериха газовете, няма газове, всичко е ок, но няма и вода. И всички са в шаш. Последно остана да сменим капачката на казанчето, сменихме я с нова, ще тествам после и ако пак поеме над литър вода, вече незнам... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А капачката на радиатора?

Виж и водната помпа. Да не са скъсали уплътнението й при монтажа, или да не са забравили да го сложат изобщо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

radiator-400x400.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванка, съмняваш се в спукан радиатор?

Но нали е огледан отвсякъде... Уж...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички, тъй като имам сходен проблем, реших да пиша тук, моят проблем се със в това че системата ми надува в казанчето за антифриза, и когато се напълни до горе го изхвърля върху мотора през капачка та на казанчето, мотора остава без антифриз и вдига градуси. Спирам веднага източвам с шлавка това което е над мах., и го връщам в радиатора, смених термостат и едно водно съединение, системата няма пропуск, Но вече два месеца съм в чудо. Купувам антифриз, колкото и зарежда с газ, моля всеки който може да помогне е добре дошъл. Не разбирам защо  казанчето ми се пълни до горе, а не се върти така че да си охлажда мотора, кое го прави да влиза в разшерителният съд?!! че чак да ми къпе мотора с антифриз, моля за помощ. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога започна да го прави това, след като прави нещо по колата или изведнъж, от нищото? 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитура на глава. Няма да върне антифриза обратно в системата, защото има въздух в системата и надува в казанчето. Имах същия проблем на ЦРВ 1 ген -същите симптоми. Проверка за газове в антифриза или отваряне на двигател. Дупница ти е напът, Фена може да го погледне и ще ти каже. Координати има във форума, можеш и да му пишеш.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благадоря че се отзовахте, днес след като станах, реших че това не може повече да продължава, измих мотора, защото беше червен от антифриза, подсуших го, налях антифриз и стартирах  мотора, започнах да следя с прожектор всеки съмтиметър, така форсажи и оглед  два часа. Накрая когато се отказвах, забелязах малко антифриз на дясната страна пред мотора, след това забелязах картера и накрая.... Водна помпа на 7 хил км. Това изобщо не го очаквах, почти се бях решил да сменям гарнитура. Благодаря за отговорите.

Редактирано от Ръдо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, дано е водна помпа и проблема да се реши.

Може да споделиш дали се оправила с подмяната и.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако тече от гарнитурата, можеш да минеш тънко само с гарнитура, но преди това провери дали всичко болтове са затегнати според спецификацията. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.01.2021 г. at 17:10, Rakeem написа:

Ако тече от гарнитурата, можеш да минеш тънко само с гарнитура, но преди това провери дали всичко болтове са затегнати според спецификацията. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, помпата беше в гаранционен срок, така че ми я смениха, но сега като се замисля,  имах проблем с антифриза, помпата не изпускаше , или не се виждаше. Накрая протече, но незнам тя  ли е била причината   в системата да влиза въздух?  Няколко дни преди да протече помпата, забелязах че от гарнитурата на главата тече масло, и сега се чудя и не мога да определя, как се стигна до тук. Все още не е смесила  антифриза с маслото, но имам чувството че скоро ще го направи. Течът си е сериозен. Помпата ли беше причината за да избие масло през гарнитурата или, гарнитурата е причина водната система да надува антифриза, така че да избие през гарнитурата на помпата?Ще се радвам да споделите вашето мнение. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kaквато и да е причина си за смяна на гарнитура на главата. 

Казваш, че повече от месец си карал с проблем с охладителната система и колата е вдигала градуси, а точно прегряването е една от основните причина за издухана гарнитура. 

Не е нужно да смесва маслото с антифриза, зависи къде е избила, някои хора с години си карат така и правят мазало след себе си. 

Можеш да покараш известно време така, само за да провериш дали вече всичко е наред с охладителната система, ако е наред и колата не вдига градуси, значи помпата е била причината за всичко. 

Само си следи маслото и го дръж на максимума и избягвай високите обороти, при които налягането на маслото е високо. 

 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така  си е, ясно е че ще и отворя главата, Но сега зимата малко ми е неприятно да се занимавам с нея. Пролетта ще действам, ако позволи до тогава. Питам се понеже минах на 5/30  възможно ли е това да е изиграл  роля? Чета също и че има разни добавки който могат да спрът теча, макар че аз лично много се съмнявам. 

Редактирано от Ръдо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такива добавки, които да спрат теч от гарнитура и въобще не си помисляй да слагаш.

Не виждам как маслото може да е причината. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, Rakeem написа:

Няма такива добавки, които да спрат теч от гарнитура и въобще не си помисляй да слагаш.

Не виждам как маслото може да е причината. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, Ръдо написа:

 

Благодаря за съвета, мисля да си набавя частите и да действам. Дано не смеси маслото с антефриза до тогава, че и маслото и антефриза са от седмица. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дупница ти е близо, звънни на Фена да ти прегледа двигателя и да ти каже какво трябва да се прави, части ще ти осигури той. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета. Но мисля аз да си я направя, омръзна ми от майстори. А и ми харесва. Не да съм майстор а да си поддържам моята кола, без да съм зависим доколкото е възможно от МАЙСТОРИ. Трудно ми е да избера качествени части, ще трябва да направя проучване. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалял ли си глава до сега? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не на хонда не съм, но този мотор изглежда не сложен, така че изобщо не се притеснявам да я сваля, колкото знам свалянето не е толкова сложно, колкото качването😀

Редактирано от Ръдо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана с ремонта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...