Jump to content
dinko12345

Загуба на мощност

Recommended Posts

Здравейте!днес пътувах за морето и преди Бургас,тръгнах да изпреварвам,140,и в един момент усещам,че колата губи мощност и започва да спира, погледнах таблото и виждам че свети индикатора за подгрев на свещите....отбих в аварийната лента,загасих,извадих ключа,пак го вкарах,запали си нормално и тръгна.срга пристигнах на морето и пиша за съвет, защото ми е притеснено все пак а тук кьопав майстор няма.някой има ли представа защо се случва това и в движение се включва този индикатор а колата губи мощност?..... благодаря предварително!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към майстор в Бургас ще те опътим няма яд. Според мен е АГР-а,на служебната кола това се случваше от АГР клапана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕГР клапан и запушени пътища,някога чистил ли си ги и двете.Със сигурност са задръстени пътищата.

Ако това е бензинов Акорд.

Ако попълниш профила си и кажеш какво караш ,може и да са по точни отговорите ни.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, dinko12345 написа:

 свети индикатора за подгрев на свещите....

Дизел!

Онзи проблем със забиването на муцуна от кофти горивен филтър? Тогава светваше ли нещо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си мисл́я че първо филтъра да смени,ама да не бърза,наслаждавай се на почивката ,като се прибереш смен́явай.Ако продължава да прави магарии тогава търи майстор.
 Проблема с филтъра е когато имаш нужда от мощност ,ама не достига достатъчно гориво,при постепенно подаване на газ не би трябвало да имаш проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато сменях маслото преди година смених всички филтри,и зареждам по принцип гориво с добавки от екото.....не знам.ако е от филтъра защо се включва индикатора за подгрев на свещите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото,индикатора на свещите,свети и при някакъв проблем .

Не е задължително, да свети само за проблем с подгревни свещи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диагностика и сама ще си каже. Аз залагам на пренадуване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! благодаря на всички които ми отговориха.днес се прибрах и отидох на един майстор за диагностика.показа му мисля,че се изрази нещо от сорта за ниско ниво на гориво,може и да не се изразявам правилно.та сменихме горивния филтър,и каза ако пак светне да ида пак до него и да търсим проблем вече в дюзите и помпата.покарах я извън града до 140 пак вдигнах, беше ок.накарах го да отвори стария филтър,звери се в горивото дето изтече,и ми вика,че блещукало нещо там,вика дари не са стружки.от нафтовата помпа,падало от стените след време метални парченца които влизали после в дюзите и ставало мазало.....не знам дали е така,и е прав.дано се размина само с филтъра да не е по-лошо.........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивен филтър на преди фейслифт само оригинален или Bosh,той оригиналния си е на Bosh

Редактирано от niko75

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, dinko12345 написа:

...накарах го да отвори стария филтър,звери се в горивото дето изтече,и ми вика,че блещукало нещо там,вика дари не са стружки.от нафтовата помпа,падало от стените след време метални парченца които влизали после в дюзите и ставало мазало.....не знам дали е така,и е прав.дано се размина само с филтъра да не е по-лошо.........

 

 

:worthy::worthy::worthy:

 

Къде ги намирате такива капацитети???

Редактирано от KrIv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивен филтър на 100%. Имал съм същия проблем със същата индикация на таблото. Гаранция, че след смяната няма да имаш проблеми. Заради кофти горивата е хубаво този филтър да се сменя веднъж всяка година. Не пипай дюзи, помпи, егр и т.н. В Интернет пространството битува мнението, че филтърът трябва да е на Бош, моят е друга марка и не съм имал проблеми, но това е мое мнение. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...